• Beste users,

    Het is zo ver. De tweede ronde van de bèta-verkiezing is gestart. 15 van de 73 users die mee hebben gedaan, zijn door naar deze tweede ronde. Wij willen deze 15 users hartelijk feliciteren met deze prestatie! Aan de andere users willen we laten weten dat we het heel fijn vinden dat jullie mee hebben gedaan en dat jullie Quizlet willen helpen. Bedankt hiervoor'. De volgende keer kunnen jullie het weer proberen en wie weet lukt het dan!

    De users die door zijn, krijgen nu maximaal twee weken de tijd om een aantal teksten te verbeteren. Als ze allemaal eerder klaar zijn, kunnen de bèta-readers eerder beginnen met nakijken. Het is echter niet de bedoeling dat de deelnemers gaan haasten. Wij zullen het aangeven als we gaan nakijken.

    Dan willen we nogmaals de regels wat betreft het geheimhouden benadrukken:
    Iedereen die mee heeft gedaan moet geheimhouden of die door zijn naar de tweede ronde of niet. Dus vanaf nu mag niemand zeggen dat hij door of niet door naar de tweede ronde is. Dit is enerzijds om de spanning erin te houden en anderzijds omdat er niet samengewerkt mag worden met anderen tijdens het verbeteren.
    Alle reacties die zoiets onthullen worden verwijderd. We vragen hierbij ook om het leuk te houden en niet aan anderen te vragen of die erdoor zijn. Dat maakt het voor hen alleen maar moeilijker.


    Groetjes, de crew

    Ik ben ook erg nieuwsgierig naar mijn nieuwe collega's. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Witchking schreef:
    Een heel late succes. :'D
    Ik ben benieuwd wie het allemaal worden. Lijkt me leuk om straks meer gekleurde naampjes tegen te komen op het forum. (:

    Same here *O*


    -

    Ik ben zeer benieuwd naar de uitslag!

    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.


    26 - 02 - '16

    Ik eigenlijk ook wel, haha


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben totaal niet benieuwd. (cat)
    Sarcasme is mijn beste vrieeendje.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Focus schreef:
    Ik ben totaal niet benieuwd. (cat)
    Sarcasme is mijn beste vrieeendje.


    :)

    Ik oook. (:
    Enig idee hoelang het ongeveer nog gaat duren voordat de uitslag bekend is?


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik oook. (:
    Enig idee hoelang het ongeveer nog gaat duren voordat de uitslag bekend is?


    Eigenlijk valt daar heel weinig over te zeggen. Het hangt af van hoe snel iedereen die hierbij betrokken is tijd heeft om ermee bezig te gaan - alle bèta's moeten bijvoorbeeld nakijken (wat nog best wel veel werk is) en Rutger moet ons de resultaten geven als we daarmee klaar zijn, dat soort dingen. Het kan nu heel snel gaan, maar misschien duurt het ook nog wel wat langer.


    En het hangt natuurlijk ook af van hoeveel extra tijd we nemen puur om de rest van Q langzaam gek te zien worden van de spanning terwijl wij de uitslag al lang hebben. :Y)
    Grapje. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hanaemi schreef:
    Ik ben zeer benieuwd naar de uitslag!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hanaemi schreef:
    Ik ben zeer benieuwd naar de uitslag!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Stiekem hoop ik ook dat de uitslag er snel is omdat de moderatorverkiezing er volgens mij ook aan zit te komen, ghehe.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Focus schreef:
    Stiekem hoop ik ook dat de uitslag er snel is omdat de moderatorverkiezing er volgens mij ook aan zit te komen, ghehe.

    Oh, dan word ik gek van blijdschap.


    -

    Hmm, wanneer krijgen we hier meer over te horen? Ik, en ik denk ook een hele hoop anderen, zijn namelijk wel benieuwd naar de uitslag.


    26 - 02 - '16

    Geduld, lieve users (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien