• Beste users,

    Het is zo ver. De tweede ronde van de bèta-verkiezing is gestart. 15 van de 73 users die mee hebben gedaan, zijn door naar deze tweede ronde. Wij willen deze 15 users hartelijk feliciteren met deze prestatie! Aan de andere users willen we laten weten dat we het heel fijn vinden dat jullie mee hebben gedaan en dat jullie Quizlet willen helpen. Bedankt hiervoor'. De volgende keer kunnen jullie het weer proberen en wie weet lukt het dan!

    De users die door zijn, krijgen nu maximaal twee weken de tijd om een aantal teksten te verbeteren. Als ze allemaal eerder klaar zijn, kunnen de bèta-readers eerder beginnen met nakijken. Het is echter niet de bedoeling dat de deelnemers gaan haasten. Wij zullen het aangeven als we gaan nakijken.

    Dan willen we nogmaals de regels wat betreft het geheimhouden benadrukken:
    Iedereen die mee heeft gedaan moet geheimhouden of die door zijn naar de tweede ronde of niet. Dus vanaf nu mag niemand zeggen dat hij door of niet door naar de tweede ronde is. Dit is enerzijds om de spanning erin te houden en anderzijds omdat er niet samengewerkt mag worden met anderen tijdens het verbeteren.
    Alle reacties die zoiets onthullen worden verwijderd. We vragen hierbij ook om het leuk te houden en niet aan anderen te vragen of die erdoor zijn. Dat maakt het voor hen alleen maar moeilijker.


    Groetjes, de crew

    Succes allemaal!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Iedereen erg veel succes!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    Succes iedereen!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    RapunzeI schreef:
    Ik ga dit volgen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heel veel succes, iedereen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heel veel succes ^^ en als ik jullie een tip mag geven: wacht enkele dagen voor je je aanmelding verstuurd. Na een nachtje slapen kan je misschien nog meer vinden dan ervoor (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MarshmallowS schreef:
    Veel succes aan die vijftien mensen! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Heel veel succes iedereen..! (:

    En doen jullie eigenlijk nog wel eens iets met dit account? :')


    :)

    O damn, ik kijk te laat.
    Had graag mee gedaan. Naja, volgende keer beter kijken dan maar. :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gewoon uit pure nieuwsgierigheid:
    Is de tweede ronde al gesloten? Want ik ben best wel nieuwsgierig naar de nieuwe bèta's :Y)


    From these ashes, I will rise

    Ze krijgen 2 weken, dus normaal zou het vandaag gesloten moeten zijn; (=


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, dat dacht ik al, maar ik zag nog ergens er iets over staan dus ik wilde het even vragen ^^


    From these ashes, I will rise

    Mairimis schreef:
    Ja, dat dacht ik al, maar ik zag nog ergens er iets over staan dus ik wilde het even vragen ^^
    Het staat in de beginpost. (:
    De users die door zijn, krijgen nu maximaal twee weken de tijd om een aantal teksten te verbeteren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Yeah, dat wel. Maar nog niet of de tweede ronde al gesloten was c:


    From these ashes, I will rise

    Als jij kijk wanneer het topic geopend is, zie je het toch? (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?