• Beste users,

    Het is zo ver. De tweede ronde van de bèta-verkiezing is gestart. 15 van de 73 users die mee hebben gedaan, zijn door naar deze tweede ronde. Wij willen deze 15 users hartelijk feliciteren met deze prestatie! Aan de andere users willen we laten weten dat we het heel fijn vinden dat jullie mee hebben gedaan en dat jullie Quizlet willen helpen. Bedankt hiervoor'. De volgende keer kunnen jullie het weer proberen en wie weet lukt het dan!

    De users die door zijn, krijgen nu maximaal twee weken de tijd om een aantal teksten te verbeteren. Als ze allemaal eerder klaar zijn, kunnen de bèta-readers eerder beginnen met nakijken. Het is echter niet de bedoeling dat de deelnemers gaan haasten. Wij zullen het aangeven als we gaan nakijken.

    Dan willen we nogmaals de regels wat betreft het geheimhouden benadrukken:
    Iedereen die mee heeft gedaan moet geheimhouden of die door zijn naar de tweede ronde of niet. Dus vanaf nu mag niemand zeggen dat hij door of niet door naar de tweede ronde is. Dit is enerzijds om de spanning erin te houden en anderzijds omdat er niet samengewerkt mag worden met anderen tijdens het verbeteren.
    Alle reacties die zoiets onthullen worden verwijderd. We vragen hierbij ook om het leuk te houden en niet aan anderen te vragen of die erdoor zijn. Dat maakt het voor hen alleen maar moeilijker.


    Groetjes, de crew

    Wij zullen het aangeven als we gaan nakijken.


    Waarschijnlijk veroorzaakt dat eventueel verwarring.:Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als de nieuwe bèta's bekend zijn zullen we dat echt wel aankondigen, maar dat kan nog best een tijdje duren, want het nakijken kost tijd. Er staat inderdaad ook in de beginpost dat we het zullen laten weten als we beginnen met nakijken, maar we zijn nog niet begonnen, dus valt er nog niets te melden. Dit zijn echt niet dingen die we zomaar vergeten. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bayard schreef:
    Heel veel succes iedereen..! (:

    En doen jullie eigenlijk nog wel eens iets met dit account? :')


    Beetje late reactie, maar het antwoord is ja. We hebben er de laatste paar maanden inderdaad niet heel veel mee gedaan, maar afgelopen week is het profiel aangepast en we zijn bezig wat andere dingen te updaten. Berichtjes worden ook zo nu en dan gecontroleerd, dus het is in ieder geval niet zo dat er niet meer naar wordt omgekeken. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is nu wachten op Rutger.

    Wel een beetje laat, maar ik wil toch al die mensjes die door zijn veel succes wensen. c:


    Some people are art and do art at the same time

    Square schreef:
    (...)

    Beetje late reactie, maar het antwoord is ja. We hebben er de laatste paar maanden inderdaad niet heel veel mee gedaan, maar afgelopen week is het profiel aangepast en we zijn bezig wat andere dingen te updaten. Berichtjes worden ook zo nu en dan gecontroleerd, dus het is in ieder geval niet zo dat er niet meer naar wordt omgekeken. (:


    Ah, oké. Ik vroeg het me gewoon eventjes af. :') Het is op zich een erg handig account voor vragen etc., dus ik had het jammer gevonden als er niet meer naar omgekeken zou worden. Gelukkig is dat niet het geval. (:


    :)

    De tweede ronde is gesloten en het nakijken is begonnen.

    Spannend *O*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Succes mensen! :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Succes iedereen! (:


    :)

    Succes, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    Succes, iedereen!


    Pretty is just a pretty word.

    Spannend. :Y)
    Veel succes iedereen!


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    TaurieI schreef:
    Succes, iedereen!


    26 - 02 - '16

    Een heel late succes. :'D
    Ik ben benieuwd wie het allemaal worden. Lijkt me leuk om straks meer gekleurde naampjes tegen te komen op het forum. (: