• Ik vraag me af hoeveel de mensen op Q lezen. En wat het meeste zou zijn alleen jammer genoeg is hier geen toplijst van dus dan maar kijken of ik het zo uit kan vinden. Ik heb er zelf 26027 gelezen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    H00K schreef:
    (...)

    I like your username, and the one who made this topic :3

    AWW thanks. Ik hou van jou pf zo lekker OUaT achtig.

    Btw ik lees ook vrijwel niets meer op Q maar er is een tijd geweest waarin ik echt geen leven heb gehad buiten dat.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    18224


    26 - 02 - '16

    4258

    Al zal ik met mijn oude account er bij wel iets van 20.000 hoofdstukken hebben gelezen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik heb 3687 hoofdstukken gelezen, wat echt veel is voor mij want ik hou niet zo van lezen :')

    1632, lees haast nooit meer op Quizlet in het begin nog wel veel, maar ik wordt er helemaal scheel van.


    ©1998

    7763


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    17686 hoofdstukken.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 12:00 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    6141, wat eigenlijk helemaal niet zo veel is. Maar ik kom dan ook niet zo gek veel verhalen op Q. tegen die me van begin tot eind boeien, als ik eerlijk ben.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    3801
    Ik lees op het moment eigenlijk ook zo goed als niks. Veel verhalen boeien me gewoon niet, of ik haak gewoon halverwege af. Ook heb ik gewoon erg last van tijdgebrek, dus me verdiepen in een nieuw verhaal gebeurt ook niet zo snel.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    16549
    Ik lees alleen veel minder sinds ik zelf gestopt ben met schrijven.


    Valar Morghulis.

    17203
    Maar dat was voor bepaalde fanfictions echt alles overgenomen hadden.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    1179, wat ik eigenlijk wel veel vind in vijf maanden voor iemand die heel weinig verhalen leest op Q.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    12085 hoofdstukken.


    Pretty is just a pretty word.

    10437


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    3993.
    Leuk getal. x'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.