• Ik vraag me af hoeveel de mensen op Q lezen. En wat het meeste zou zijn alleen jammer genoeg is hier geen toplijst van dus dan maar kijken of ik het zo uit kan vinden. Ik heb er zelf 26027 gelezen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    1351

    De eerste maanden op Q las ik nooit en de laatste maanden begin ik dat op te bouwen.X)


    Queer zijn is gewoon alles

    2664

    Aan het begin las ik veel, maar na een paar weken ben ik overgegaan op RP'en:Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    3713
    Ik lees meer boeken, zeg maar.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    26307 hoofdstukken, volgens mij het meeste tot nu toe in dit topic ;p


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    4705

    Wow, dat zijn er weinig.

    Ben bijna 2 jaar lid op quizlet, maar er was een tijdje dat ik een half jaar niet actief ben geweest ofzo, en dus niets gelezen had haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    5207, ik ben in het begin héél actief geweest en daarna is het heel lang niets geweest, dat ik amper online kwam. Maar nu lees ik weer op volle vaart, mijn abo lijst is oneindig.


    I'm just beautiful me.

    17987 :Y)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 23:23 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    2999, ik lees hier niet zo veel


    -

    5596.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Domme vraag, waarschijnlijk, maar waar kun je dat zien? (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    17822, al weet ik niet of de series van vroeger er nu zijn bijgeteld of niet...


    Has no one told you she's not breathing?

    Latier schreef:
    Domme vraag, waarschijnlijk, maar waar kun je dat zien? (':


    je gaat naar je profiel en dan rechts heb je een blok met details en daaronder een blok met statistieken
    en bij statistieken staat hoeveel hoofdstukken je al hebt gelezen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    BULLSHIPPER schreef:
    (...)

    je gaat naar je profiel en dan rechts heb je een blok met details en daaronder een blok met statistieken
    en bij statistieken staat hoeveel hoofdstukken je al hebt gelezen.


    Bedankt (:
    2925, dus. Niet erg veel om -morgen- één jaar op Q te zitten, maar dat komt omdat ik maar een paar verhalen echt lees (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    2288 in een jaar tijd... ik las vroeger zelden een boek. maar nu lees ik wel meer ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    2541 in iets meer dan een jaar. Ik lees dan ook pas sinds een half jaar actief verhalen op Quizlet, daarvoor RPG'de ik meer. (:


    :)