• Een Amerikaanse meidengroep genaamd Final Domination, begint inmiddels wereldwijde bekendheid te vergaren en plant een bezoek aan Engeland, waar ze een groot aantal concerten zullen geven en interviews zullen afleggen om zo meer bekendheid te krijgen in een deel van het Verenigd Koninkrijk. Alle Engelse fans zijn meteen razend enthousiast, waaronder vijf doodgewone jongeren die samen een vriendengroep vormen. Harry, Zayn, Niall, Liam en Louis zijn al sinds het begin een groot fan van de meiden en besluiten als vanzelfsprekend om één van hun concerten in Londen bij te wonen. Ze doen er alles aan om ervoor te zorgen dat ze hun idolen kunnen ontmoeten en zijn vastberaden om hun favoriete bandlid te kunnen aanspreken.
    Toch zijn er een aantal problemen die zich zullen voordoen. Wat als de meiden helemaal niet geïnteresseerd zijn? Wat doe je als jouw beste vriend het meisje van je dromen voor je neus wegkaapt? Zal de vriendengroep uit elkaar worden gerukt door hun grote idolen? En kunnen de meiden deze druk wel aan? Al deze vragen zullen worden beantwoord tijdens een ingewikkelde verstrengeling tussen haat, liefde en vriendschap die sterke banden laat ontstaan, maar ook zal verbreken.


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Favoriete bandlid (Elke jongen kiest een ander meisje) :
    Extra:


    Rollen
    Jongens
    • Harry Edward Styles || SaIvatore • Robin
    • Zayn Javadd Malik || Serenitae • Louise
    • Niall James Horan || Escada
    • Liam James Payne || Kendizzzzle • Larah
    • Louis William Tomlinson || Essink

    Meisjes
    • Larah Feliciana Rose || Serenitae
    • Nicole Valencia Martinez || BuzoIic
    • Leah Roselynn Smith || CrazyGirlxx
    • Louise Mikayla Miller || StyIinson
    • Robin Eve Amadou || After

    Regels
    • Er is een minimum van tweehonderd woorden.
    • Ga alleen OOC als dit dringend is. Gesprekken kun je in gastenboeken houden.
    • Mary Sue’s en/of Gary Stu’s zijn ten strengste verboden.
    • Als je voor een langere tijd afwezig bent, gelieve dit eventjes te melden.
    • Als ik afwezig ben, mag er gewoon een nieuw topic worden aangemaakt, mits de link terug te vinden is in het vorige topic of als het nieuwe topic naar iedereen wordt doorgestuurd.
    • Bij onduidelijkheden of problemen, aarzel niet om het aan te geven!
    • Bromances veranderen niet in romances. (Biseksualiteit, seksuele historie of een hoog knuffelgehalte vallen hier niet onder.)
    • Gelieve geen sneltrein spelen, godmodden of ruzie zoeken met anderen. Houd het gezellig.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 0:30 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Kendizzzzle schreef:
    Nu alleen nog een Lou ^^


    Die hebben we wel hard nodig, ja. Ik heb helaas al de rol van Zayn op me genomen, omdat ik weet dat die ook altijd zo moeilijk te vinden is. :')

    @Naomi, succes met leren. Neem je tijd!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 16:27 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    StyIinson schreef:
    Louis *O*

    Ik maak mijn personage vanavond af. Ik zit in mijn toetsweek, dus moet leren en heb vanavond pas mijn laptop.

    Succes met leren ^^


    How far is far

    Dankjewel allebei! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Our Irish fella
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 20 jaar (13-09-1993)
    Nationaliteit: Een Iers volbloedje.
    Karakter: Niall is het meeste van de tijd aan de drukke kant. Hij springt rond en denkt niet altijd even helder na. Maar dat betekend niet dat hij niet serieus kan zijn, hij wil het alleen liever niet altijd. Niall is een echte fanboy als het om zijn idool gaat en kan weg zwijmelen bij haar lelijkste foto. Die voor hem, ofcourse, beeldschoon is. Hij is gehecht aan zijn vrienden en vind het fijner om in gezelschap te zijn. Alleen zijn geeft hem nare gevoelens die hij wil vergeten. Hij is vroeger veel gepest, is jaren vriendloos geweest en heeft nooit het gevoel gehad dat hij er bij hoorde. Hij is op zijn vierde naar Engeland verhuisd door zijn vaders werk en werd dus gepest om zijn woord gebrek. Al merk je daar nu niks meer van. Hij heeft een perfecte uitspraak, en je merkt amper dat hij Iers is. Niall is bang in kleine ruimte's, claustrofobie. Hierdoor durft hij niet in liften en dergelijke kleine plekjes. Voor de rest is hij geen opgever en doet hij er alles voor om zijn dromen waar te maken. Zo ook om zijn idool te ontmoeten.
    Uiterlijk:



    Favoriete bandlid (Elke jongen kiest een ander meisje): Welke meiden zijn nog over? Of welke willen Niall wel als hun fan?
    Extra: Niall heeft een hekel aan alcohol en drugs, vraag hem niet waarom. Het is gewoon zo. Evenals bij tattoos, hij moet ze niet.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 18:23 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Het word uitgebreider zodra ik op de laptop zot, maar Louise is alweer uitgebreid en bijna klaar. (;

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 19:21 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mickey en Niall zijn helemaal goedgekeurd.

    Dan heb ik nu alleen nog een Louis nodig en moet ik even wachten totdat Denize haar rol heeft ingevuld. c:
    De mensen die een favoriete bandlid moeten kiezen, mogen dat alvast doen en dat even in het topic vermelden of het even aan mij doorgeven, dan kan ik het in de beginpost zetten. (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 19:27 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb bij Harry al een favoriete bandlid gezet.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik ben jullie reddende engel. ;p
    Ik wil Louis wel, heel graag zelfs. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    Ik ben jullie reddende engel. ;p
    Ik wil Louis wel, heel graag zelfs. (:


    Ik hou van jou. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Essink schreef:
    Ik ben jullie reddende engel. ;p
    Ik wil Louis wel, heel graag zelfs. (:

    LIEKEEEE.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    (...)
    LIEKEEEE.


    MELISSAAAAA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gaan we dan vanavond beginnen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: My boo.

    Naam: Louis William Tomlinson.

    Leeftijd: Tweeëntwintig, 24-12-1991.

    Nationaliteit: Brits.

    Karakter: Louis is een vrolijke jongen, die graag van grapjes maken houd. Vaak is hij ook vrij aanwezig, gewoon alleen om te laten weten dat hij er is. Louis is erg sociaal, probeert mensen altijd te helpen, wel op zijn eigen, soms een beetje klunzige, manier. Ook is hij heel eigenwijs, hij houd er niet van als mensen hem toe spreken dat hij iets anders moet doen. Alleen van bepaalde personen kan hij het hebben. Louis is ook vrij nieuwsgierig, hij blijft graag op de hoogt van alle dingen die er in zijn omgeving gebeuren.

    Uiterlijk:




    Favoriete bandlid: Maakt me niets uit. Wat is nog over? :')

    Extra: Louis is biseksueel. Omdat dat altijd kan.

    Ik ging andere gifs enzo zoeken, maar tumblr werkt niet mee als ik het nodig heb. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    After schreef:
    Gaan we dan vanavond beginnen?


    Ik begin dadelijk met de opzet van het begin. Waarschijnlijk kunnen we vanavond wel nog van start gaan, ja. (:
    Ik heb trouwens al in de beginpost gezet wie -wie als favoriete bandlid heeft gekozen, zodat niemand het hoeft terug te zoeken.

    @Lieke, je rol is goedgekeurd, mocht je nog een bevestiging willen hebben. :')

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 20:34 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenitae schreef:
    (...)

    Ik begin dadelijk met de opzet van het begin. Waarschijnlijk kunnen we vanavond wel nog van start gaan, ja. (:
    Ik heb trouwens al in de beginpost gezet wie -wie als favoriete bandlid heeft gekozen, zodat niemand het hoeft terug te zoeken.

    @Lieke, je rol is goedgekeurd, mocht je nog een bevestiging willen hebben. :')


    YES.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.