• Een Amerikaanse meidengroep genaamd Final Domination, begint inmiddels wereldwijde bekendheid te vergaren en plant een bezoek aan Engeland, waar ze een groot aantal concerten zullen geven en interviews zullen afleggen om zo meer bekendheid te krijgen in een deel van het Verenigd Koninkrijk. Alle Engelse fans zijn meteen razend enthousiast, waaronder vijf doodgewone jongeren die samen een vriendengroep vormen. Harry, Zayn, Niall, Liam en Louis zijn al sinds het begin een groot fan van de meiden en besluiten als vanzelfsprekend om één van hun concerten in Londen bij te wonen. Ze doen er alles aan om ervoor te zorgen dat ze hun idolen kunnen ontmoeten en zijn vastberaden om hun favoriete bandlid te kunnen aanspreken.
    Toch zijn er een aantal problemen die zich zullen voordoen. Wat als de meiden helemaal niet geïnteresseerd zijn? Wat doe je als jouw beste vriend het meisje van je dromen voor je neus wegkaapt? Zal de vriendengroep uit elkaar worden gerukt door hun grote idolen? En kunnen de meiden deze druk wel aan? Al deze vragen zullen worden beantwoord tijdens een ingewikkelde verstrengeling tussen haat, liefde en vriendschap die sterke banden laat ontstaan, maar ook zal verbreken.


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Favoriete bandlid (Elke jongen kiest een ander meisje) :
    Extra:


    Rollen
    Jongens
    • Harry Edward Styles || SaIvatore • Robin
    • Zayn Javadd Malik || Serenitae • Louise
    • Niall James Horan || Escada
    • Liam James Payne || Kendizzzzle • Larah
    • Louis William Tomlinson || Essink

    Meisjes
    • Larah Feliciana Rose || Serenitae
    • Nicole Valencia Martinez || BuzoIic
    • Leah Roselynn Smith || CrazyGirlxx
    • Louise Mikayla Miller || StyIinson
    • Robin Eve Amadou || After

    Regels
    • Er is een minimum van tweehonderd woorden.
    • Ga alleen OOC als dit dringend is. Gesprekken kun je in gastenboeken houden.
    • Mary Sue’s en/of Gary Stu’s zijn ten strengste verboden.
    • Als je voor een langere tijd afwezig bent, gelieve dit eventjes te melden.
    • Als ik afwezig ben, mag er gewoon een nieuw topic worden aangemaakt, mits de link terug te vinden is in het vorige topic of als het nieuwe topic naar iedereen wordt doorgestuurd.
    • Bij onduidelijkheden of problemen, aarzel niet om het aan te geven!
    • Bromances veranderen niet in romances. (Biseksualiteit, seksuele historie of een hoog knuffelgehalte vallen hier niet onder.)
    • Gelieve geen sneltrein spelen, godmodden of ruzie zoeken met anderen. Houd het gezellig.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 0:30 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Praattopic.
    Speeltopic.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 21:09 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik maak even snel mijn personage af, sorry. Ik ben net thuis. :]


    El Diablo.

    BuzoIic schreef:
    Ik maak even snel mijn personage af, sorry. Ik ben net thuis. :]


    Take your time. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Done :]


    El Diablo.

    BuzoIic schreef:
    Done :]


    Purrfect. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Niall heeft geen fave, wie was nog over?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    Niall heeft geen fave, wie was nog over?


    In de beginpost heb ik de namen van alle gekozen bandleden achter de naam van de kiezer gezet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenitae schreef:
    (...)

    In de beginpost heb ik de namen van alle gekozen bandleden achter de naam van de kiezer gezet.


    Whoops, niet gezien. Het is ook lastig op mijn telefoon. Wie wil Niall? Ik ben slecht in kiezen. D:


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'