• Vroeger kende ik zowat elke pagina van elk boek uit m'n hoofd en kon dingen als de Derde Wet van Klokker woord voor woord citeren, maar ik heb gisteren gemerkt dat die tijd héél ver achter me ligt. Ik was bezig met hier en daar een pagina van de Gevangene van Azkaban te lezen en doen stuitte ik op deze zin:

    Harry hoopte maar dat zij er nooit achter zou komen dat hij gedaan had alsof hij Marcel was, toen hij voor het Ministerie van Toverkunst op de vlucht was.

    WAT??? Dit is het derde boek dus dit kan onmogelijk over de gebeurtenissen in de Orde van de Feniks gaan, maar na wat zoekwerk op Google heb ik het nog altijd niet gevonden en ik heb geen zin heel het tweede boek weer te gaan lezen om het uit te pluizen, haha. Kan iemand me helpen? Over welke gebeurtenis gaat dit? Ik herinner me het écht niet meer, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als hij in begin van Azkaban wegloopt van de Dursley's, geeft hij dan misschien Marcel's naam op? Omdat hij overtuigd was dat hij van school gestuurd ging worden?


    --

    Ergens in het begin van de gevangene van Azkaban stelt Harry zich aan de bestuurder van de collectebus voor als Marcel, volgens het internet dan. (:

    Shuri schreef:
    Als hij in begin van Azkaban wegloopt van de Dursley's, geeft hij dan misschien Marcel's naam op? Omdat hij overtuigd was dat hij van school gestuurd ging worden?


    Ignatius schreef:
    Ergens in het begin van de gevangene van Azkaban stelt Harry zich aan de bestuurder van de collectebus voor als Marcel, volgens het internet dan. (:


    Oh ja, juist, bedankt!! Ik had heel de tijd op CoS zitten zoeken, want ik ging ervan uit dat het daarin gebeurde. Bedankt, allebei! Damn, m'n kennis is echt een ramp geworden, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hahaha, w000t. Al in tijden de boeken niet meer gelezen, Maar dit wist ik gelukkig nog wel yas.
    It's okay though, ik zal vast andere dingen niet meer weten lol x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Herkenbaar probleem.. Ik zit met mn fanfic nu in boek 7 en manmanman, af en toe heb ik het idee alsof ik die nooit heb gelezen xD al die details he je moet onthoudem


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ignatius schreef:
    Ergens in het begin van de gevangene van Azkaban stelt Harry zich aan de bestuurder van de collectebus voor als Marcel, volgens het internet dan. (:

    Dit! (:


    And then we'll see it.

    Aan het begin van boek 2 heeft hij een waarschuwing gekregen ivm toveren buiten Hogwarts als minderjarige (dit was eigenlijk Dobby). Als hij dus vervolgens per ongeluk tante Margot opblaast aan het begin van boek drie raakt hij kindish in paniek en vlucht. Vandaar dat als er in de collectebus naar zijn naam wordt gevraagd, hij die van Marcel opgeeft. Het heeft dus wel ook te maken met iets uit CoS c;


    At the end we're all cursed

    Weetje,ik kan je helpen.Ik heb het boek van de bib gehaald en ik ben ook bezig met het 2de boek .Dus ik zal zo snel mogelijk alle twee boeken lezen!

    Rip dat je dit topic omhoog schopt op 1 juli terwijl de laatste reactie van 5 maart is
    (En sorry dat ik hier nu ook aan bijdraag (puh))


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.