• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Rivaille schreef:
    Ik heb echt zin in noedelsoep
    Ik heb honger
    Verveel me
    eeeeeeeeEEEEEHHhhh
    ):


    Dat heb ik lang niet meer gehad (noedelsoep, honger heb ik altijd wel) dus dat ga ik nu ff maken :)
    bedankt voor t iedee


    It's very important for you to believe that you are the one

    Muuh, wie heeft er zin om de NS het land uit te jagen met fakkels en hooivorken? (cat)

    Draculea schreef:
    Muuh, wie heeft er zin om de NS het land uit te jagen met fakkels en hooivorken? (cat)

    Ikkuh!!!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Wat is het toch weer gezellig in de klas... uhum


    16 - 09 - '17

    ik had dat van gisteren avond net gelezen. Ik heb wel enig verstand van whatsapp -heb geen kik- dus als daar animo voor is wil ik best een groepschat maken voor whatsapp.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wow dit is echt raar. Een meisje bij wie ik ooit in een klas heb gezeten - waar ik uiteindelijk uit ben weggepest - is nu moeder van een dochtertje die ongeveer een jaar oud is en zij is jonger dan mij D:


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Wow dit is echt raar. Een meisje bij wie ik ooit in een klas heb gezeten - waar ik uiteindelijk uit ben weggepest - is nu moeder van een dochtertje die ongeveer een jaar oud is en zij is jonger dan mij D:


    Dat is echt zo raar om voor te stellen. I mean, het lijkt me echt niet leuk zo jong al moeder te worden/zijn!
    Een oud schoolgenootje van me is waarschijnlijk ook zwanger, denkt ze. Ze is 16. Pfft, ook al zo jong!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Dat is echt zo raar om voor te stellen. I mean, het lijkt me echt niet leuk zo jong al moeder te worden/zijn!
    Een oud schoolgenootje van me is waarschijnlijk ook zwanger, denkt ze. Ze is 16. Pfft, ook al zo jong!


    Ik vind het ook nog steeds raar als ik dat soort dingen hoor en ik ben 21. ;x Dat gaat nooit weg denk ik haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het ook nog steeds raar als ik dat soort dingen hoor en ik ben 21. ;x Dat gaat nooit weg denk ik haha.


    Haha ja dat lijkt me ook raar. Zelf vind ik vanaf je 25e het een normale leeftijd kan zijn om een kind te krijgen. Hoewel als je je bedenkt dat de meeste mensen dan net klaar zijn met hun studie dan vind ik 30 een betere leeftijd.
    Mjah, ik heb voorlopig nog geen kinderwens. :Y) Laat me dan sowieso eerst maar aan een vriend komen en dat is al een moeilijke opgave. Hahahaa :'D
    Nah, niets voor mij, kinderen. Mjah, later misschien wel. Wie weet.

    Hebben jullie kinderwensen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Haha ja dat lijkt me ook raar. Zelf vind ik vanaf je 25e het een normale leeftijd kan zijn om een kind te krijgen. Hoewel als je je bedenkt dat de meeste mensen dan net klaar zijn met hun studie dan vind ik 30 een betere leeftijd.
    Mjah, ik heb voorlopig nog geen kinderwens. :Y) Laat me dan sowieso eerst maar aan een vriend komen en dat is al een moeilijke opgave. Hahahaa :'D
    Nah, niets voor mij, kinderen. Mjah, later misschien wel. Wie weet.

    Hebben jullie kinderwensen?


    Mijn moeder was geloof ik 23 of 24 toen ze mijn broer kreeg, vind ik wel prima eigenlijk. Ik wil geen oude moeder zijn, haha, als ik al ooit kinderen krijg. Soms wil ik ze en soms niet.


    Your make-up is terrible

    Ik wil eigenlijk nog niet eens aan kinderen denken. Eerst moet mijn psychische huishouding maar eens op orde komen.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn moeder was geloof ik 23 of 24 toen ze mijn broer kreeg, vind ik wel prima eigenlijk. Ik wil geen oude moeder zijn, haha, als ik al ooit kinderen krijg. Soms wil ik ze en soms niet.


    Mijn ma was 41 toen ze mij kreeg. o.O'
    Maaaaar dat heeft een medische oorzaak dat het zo laat was, haha. Want door haar reuma en weetikveelwat was het zeer moeilijk voor dr om kinderen te kunnen krijgen. ;P


    Ik wil sowieso eerst een carriëre en een goed leventje hebben als ik aan kinderen wil gaan denken later. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil dat mensen voor mij beslissen wat ik moet gaan studeren... Want ik weet het nietttttttt.


    -

    een vriendin van me is eergisteren bevallen van haar tweede kind en ze is 21


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    RapunzeI schreef:
    Wow dit is echt raar. Een meisje bij wie ik ooit in een klas heb gezeten - waar ik uiteindelijk uit ben weggepest - is nu moeder van een dochtertje die ongeveer een jaar oud is en zij is jonger dan mij D:

    Wow, dat is vroeg!
    Ik sluit me aan bij dat vijfentwintig een goede leeftijd is daarvoor. Ik ben dan ook zestien, dus ik ben nog wel heel jong daarvoor :p


    Tijd voor koffie.