• Yoite is een Japanse naam en betekent, vrij vertaald naar het Engels, 'Night breeze'. Het is tevens de naam van één van mijn favoriete personages uit de fantastische anime Nabari no Ou die ik zojuist af heb gezien. ^^


    Links is Yoite. (:

    Ik verander niet zo vaak mijn username, omdat ik altijd heel erg mijn 'bekende' username Parachutes ga missen, dus ik weet niet voor hoelang ik Yoite blijf heten, maar ik kon het gewoon even niet laten deze keer. :'D

    Om het even nuttig te houden: veranderen jullie graag je username, of juist niet?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat is echt leuk! Goed dat je het toch gedaan hebt. :3

    Nee, ik heb bijna altijd Assassin, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er geen verstand van, maar het klinkt leuk.

    Ik heb onlangs Cresseyde terug genomen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hihi zo leuk dat je hem toch veranderd hebt ^^
    Ik verander hem het liefst elke maand, kan vaak niet wachten tot ik weer een nieuwe mag c:
    Vind het altijd leuk om dat ook meteen mijn profiel te veranderen, en soms ook dat het allemaal bij elkaar past vandaar.

    Haha, dat wordt even wennen, maar ik vind hem wel leuk!


    Tijd voor koffie.

    Klinkt leuk c;


    26 - 02 - '16

    Leuke naam. (Het is inderdaad een geweldige Anime ^^)
    Ik verander mijn naam altijd met pijn in mijn hart, maar ben er na een tijdje wel blij mee. Alleen ik ben van plan nog een heel lange tijd onder de naam Sketches door het leven te gaan en zie niet waarom ik hem zou veranderen. Omdat ik ook denk dat dit de beste username is die ik tot nu toe heb gehad. (En ook de naam waar mee ik drie jaar geleden mijn eerste Quizlet account mee aanmaakte).


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik vind het een leuke naam. ^^
    Ik verander vaak mijn username, maar ik wil deze toch een tijdje houden.