• Yoite is een Japanse naam en betekent, vrij vertaald naar het Engels, 'Night breeze'. Het is tevens de naam van één van mijn favoriete personages uit de fantastische anime Nabari no Ou die ik zojuist af heb gezien. ^^


    Links is Yoite. (:

    Ik verander niet zo vaak mijn username, omdat ik altijd heel erg mijn 'bekende' username Parachutes ga missen, dus ik weet niet voor hoelang ik Yoite blijf heten, maar ik kon het gewoon even niet laten deze keer. :'D

    Om het even nuttig te houden: veranderen jullie graag je username, of juist niet?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat is echt leuk! Goed dat je het toch gedaan hebt. :3

    Nee, ik heb bijna altijd Assassin, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er geen verstand van, maar het klinkt leuk.

    Ik heb onlangs Cresseyde terug genomen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hihi zo leuk dat je hem toch veranderd hebt ^^
    Ik verander hem het liefst elke maand, kan vaak niet wachten tot ik weer een nieuwe mag c:
    Vind het altijd leuk om dat ook meteen mijn profiel te veranderen, en soms ook dat het allemaal bij elkaar past vandaar.

    Haha, dat wordt even wennen, maar ik vind hem wel leuk!


    Tijd voor koffie.

    Klinkt leuk c;


    26 - 02 - '16

    Leuke naam. (Het is inderdaad een geweldige Anime ^^)
    Ik verander mijn naam altijd met pijn in mijn hart, maar ben er na een tijdje wel blij mee. Alleen ik ben van plan nog een heel lange tijd onder de naam Sketches door het leven te gaan en zie niet waarom ik hem zou veranderen. Omdat ik ook denk dat dit de beste username is die ik tot nu toe heb gehad. (En ook de naam waar mee ik drie jaar geleden mijn eerste Quizlet account mee aanmaakte).


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik vind het een leuke naam. ^^
    Ik verander vaak mijn username, maar ik wil deze toch een tijdje houden.


    Take me to wonderland

    Leuk! Ik verander 'm vrij regelmatig omdat ik niet wil dat andere mensen die username nemen, hehe.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Leuk, maar het wordt wennen. :]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben trots op je ;D.
    Nog steeds verbaasd dat hij toch niet bezet was.

    En ja ik verander mijn username eigenlijk best wel graag, maar ik denk er wel eerst goed over ;d en meestal duurt het dan nog een maar of 2.. 3... 4... voordat ik het uiteindelijk verander xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ga Parachutes missen, maar het klinkt leuk. ^^

    En shit, nou weet ik opeens waar dit me aan doet denken. Vijf letters en het begint met een Y. Nou ga ik jou en Yayde steeds door elkaar halen. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk! Al ga ik je oude username missen :P

    Nou ik vind zelf dat het best mee valt hoe vaak ik van naam verander ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oei leuk,
    ik verander mijn naam wel vaak maar ik kom altijd terug op Sivan :3 Maar ik hou Melomanie nog wel voor een tijdje :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    I like! Al vond ik Parachutes mooier, maar deze is ook leuk (:
    Ik verander bijna nooit mijn username, want ik raak altijd gehecht aan mijn usernames. Ik denk dat het binnenkort weer Insurgent wordt, al begin ik Ivyise steeds leuker te vinden.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 20:40 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Burglar schreef:
    Haha, dat wordt even wennen, maar ik vind hem wel leuk!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."