• Ik heb hulp nodig. :c
    Mijn vriend en ik gaan twee katten kopen. (Maine Coons) maar we zitten kort op inspiratie wat betreft namen.
    We zoeken special namen, dus geen Kitty, Ollie, Tijgertje, etc.
    Alle suggesties zijn welkom! :)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik zou ze naar grappige fandom referenties noemen of zo. (cat)


    Your make-up is terrible

    Stampertje.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Assassin schreef:
    Ik zou ze naar grappige fandom referenties noemen of zo. (cat)


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik ben net van dit gedoe af, we hebben hier net een definitieve naam gevonden voor ons jonge katje.
    Weten jullie al of het jongens, meisjes of allebei worden? Hoe ze eruit zien? Dat kan helpen met de inspiratie. :')

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 19:46 ]


    :)

    Bayard schreef:
    Ik ben net van dit gedoe af, we hebben hier net een definitieve naam gevonden voor ons jonge katje.
    Weten jullie al of het jongens, meisjes of allebei worden? Hoe ze eruit zien? Dat kan helpen met de inspiratie. :')


    Het hangt ervan af.
    Als ze nog beschikbaar zijn.
    En zo ja, dan een solid wit jongetje en een black smoke meisje.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb mijn kitten vernoemd naar een personage, haha. Maar etensnamen zijn ook leuk ^-^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Murderhouse schreef:
    Ik heb mijn kitten vernoemd naar een personage, haha. Maar etensnamen zijn ook leuk ^-^.


    We zoeken echt wel iets speciaals. Ik vind Niesha persoonlijk wel mooi, maar of dit nu voor een katertje gaat. :/
    En mijn vriend had eerst Neve (sneeuw in het Italiaans) maar aangezien zijn katje zwart gaat zijn ook niet de beste keuze.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ben en Jerry, ghehe. (cat)

    Hebben jullie geen favoriete serie waar een leuk duo in speelt? Wellicht is dat iets!


    everything, in time

    Buttplug voor als het een hele speciale kat is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sherlock, Redbull, Wodka, Watson, Harold ...
    zoals je al ziet, misschien fandom gerelateerde namen?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mijn kat heet Loekie :Y)
    Smokey is wel leuk ^.^ Ik weet het zo niet, ga googelen voor aparte namen? (:


    Sometimes it's best not to care.

    Meraki schreef:
    Ben en Jerry, ghehe. (cat)

    Hebben jullie geen favoriete serie waar een leuk duo in speelt? Wellicht is dat iets!


    Niet echt. En ik weet niet of fandom gericht wel iets gaan zijn voor mijn vriend. :')
    En ja, we zijn momenteel al druk sites aan het afgaan.
    Ik vond Blaze, lijkt me ook wel leuk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Olaf ^^


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Je kan ook namen van artiesten of historische personen doen, zoals bijvoorbeeld: Nero, Augustus, Lodewijk, Mozart, Bach


    26 - 02 - '16

    Als ik ooit een kat krijg noem ik 'm sowieso Pizza. :Y)
    Iets voor jou? ;p

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 20:01 ]