• Haaa guys!

    Ik ben dus aankomende week jarig. Ik heb al wel een aantal cadeaus kunnen bedenken, maar nog zeker niet genoeg. Vooral niet omdat ik ook nog van plan ben het met vriendinnen te gaan vieren. Hebben jullie misschien nog suggesties voor wat ik zou kunnen vragen? Of laat ik het anders vragen: wat zou jij vragen voor je verjaardag als je deze week jarig zou zijn? Ohhh.. en zijn er misschien nog boeken die ik echt gelezen zou moeten hebben? Het liefst geen young-adult boeken, trouwens. En als het al young-adult boeken zijn, het liefst geen fantasy :-)

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 20:25 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Vraag geld of een (boeken)bon, daar kun je alle kanten mee op en kun je zelf in de winkel kijken naar een leuk boek


    ©1998

    Tsja, dat zou ik kunnen doen, inderdaad. Maar dat is wat mij betreft wel echt de laatste optie. Iets in de trant van geld vraag ik alleen als ik echt niets kan bedenken. Maar tot nu toe wil ik de hoop op dat ik nog iets kan bedenken, of iets ga tegenkomen nog niet opgeven,


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Waar hou je allemaal van?

    Ik zou een foto op canvas wel heel erg leuk vinden! (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik zou zelf Een Feestmaal voor Kraaien en The Lands of Ice and Fire van George R.R. Martin vragen als ik nu jarig zou zijn, maar dat is wel fantasy. Ik heb een rijbewijs voor m'n verjaardag gekregen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wanneer verjaar je exact? Want ik ben ook komende week jarig. ;]
    Het enige wat ik gevraagd heb is Our Moment, het parfum van One Direction.
    Maar boekenbonnen vind ik altijd wel van pas komen. Heb je hobby's? Misschien kan je iets vragen dat daarmee te maken heeft? Of bioscooptickets? Dvd's? Of een onesie? Ik persoonlijk wil dit eigenlijk ook al best lang ...
    Concerttickets kunnen ook leuk zijn.
    Daarom beperk ik me dus altijd tot één ding. Eens ik er begin over na te denken, wil ik plots honderd dingen. :'D

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 22:15 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Chocolade van een chocolaterie:Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about