• Voor de mensen die mijn serie volgen/gaan/willen volgen heb ik iets bedacht.

    Je leest tot nu toe alleen maar hoe en wat het meisje vind, en je leest niet iets over de gevoelens van tom die in mijn serie ook een rol speelt, dus leek mij het idee om bij de 10/20/30 enz een flink stuk tekst te schrijven over wat tom denkt,voelt, wilt.

    lijkt dat jullie wat ?
    laat het me maar weten wat je er van vind
    xx


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik lees hem (nog) niet, maar als jij het fijn vind om zo te schrijven moet je dat zeker doen! Ik bedoel, het is jou verhaal, anderen moeten het alleen lezen. ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ja maar jullie zijn de gene die hem maken dus ik vind het ook wel belangrijk om jullie mening er over te weten.


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Dat klopt, maar als je verhaal er beter op wordt, en het voor jou leuker wordt om zo te schrijven, maakt dat het verhaal vaak beter. =) Dus, wat mij betreft: DOEN! ^^
    Weetjewat, ik ga m nu maken. ^^ Hoe heet ie?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Maak ik hem , ik dnek het wel, maar ja ik maak er dan ook zoveel, maar voor mij is dat goed hoor wnr komt de volgende Char<333


    *He's the one.

    -The secrets of a diary [TH]

    staan nog 5 delen op, maar hij is een beetje gecombineerd met een andere serie Daddy's hates you and the famous boy want's to chance for you.

    & Nee ik heb het verhaal niet gejat van het profiel van xxSmnth want ik ben het persoon zelf XD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    maak ik dei ik weet dat ik er eentje maak van jouw of ben ik nu dom aan het worden,???


    *He's the one.

    ke ik ben officieel dom maar ik ga hem sow wel maken,, eerst andere serie doen


    *He's the one.

    Ik weet het eigenlijk niet of jij de mijne maakt xD.

    op dit profiel heb ik dan die dagboek serie en op xxsmnth Daddy's hates you en the famous boy wants to chance for you en zo verquizleting van de film costa XD met Tokiohotel als propers


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    :Y)


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    The secrets of a diary [TH]

    Deze volg ik ^^ en ik vind hem super :Px


    Tanya is de beste.

    Dankjewel(A)!
    ik ga zometeen aan deel 6 werken had gisteren geen tijd moest teras lopen en s avonds in het restaurant xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]