• Ik moest ze toch maar even gaan delen hier. Ik vind ze zelf zo goed, de covers die zij maken zijn soms nog beter dan het origineel (mijn eigen mening)

    Daft punk;



    Need your love

    Save the world/don't you worry

    Ze hebben nog veel meer nummer gecoverd, ik vind ze geweldig!
    Wat jullie? ^^

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 12:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dumbledore schreef:
    Ik vind ze zwaar awesome, vooral die van Daft Punk.


    Ik vind het vooral leuk dat ze liedjes van zowel Interstella 5555 als Daft punk ft Pharrel Williams doen hihi ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caerleon schreef:
    (...)

    Can't hold is is niet echt mijn favoriet van hun, het originele liedje ook niet echt. Maar alsnog is het van hun beter, hahah.


    Haha, daar ben ik het wel mee eens. Ik vind deze versie vooral gaaf vanwege Avi. Zijn stem is zooo laag en dat hoor je bij dit nummer goed.


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Liesiemo schreef:
    (...)

    Haha, daar ben ik het wel mee eens. Ik vind deze versie vooral gaaf vanwege Avi. Zijn stem is zooo laag en dat hoor je bij dit nummer goed.


    Dat klopt dan wel weer, hahah. ^^

    Ik vind bij Need your love het begin mooi, Mitch kan zo hoor :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oehhh, ik hou van ze! Ze zijn echt supergoed, en op zo'n ander account hadden ze al die liedjes van Frozen gezongen. Superleuk, ahah c:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Gaius schreef:
    Oehhh, ik hou van ze! Ze zijn echt supergoed, en op zo'n ander account hadden ze al die liedjes van Frozen gezongen. Superleuk, ahah c:


    Volgens mij ook op hun hoofdchannel ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Die chick op de viool is sexy en cute as hell. Yeah, amazing voices.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caerleon schreef:
    (...)

    Dat klopt dan wel weer, hahah. ^^

    Ik vind bij Need your love het begin mooi, Mitch kan zo hoor :o


    Ja echt hè! Hij heeft zo'n groot bereik. Sta ik soms ook versteld van ;p


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Lolicia schreef:
    Die chick op de viool is sexy en cute as hell. Yeah, amazing voices.


    Lindsey Stirling is ook geweldig ja!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Lindsey Stirling is ook geweldig ja!

    Heet ze zo? ;o. Then she is very nice. Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Heet ze zo? ;o. Then she is very nice. Hehe.

    Ja, zo heet ze. :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geweldige covergroep! (:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Dit was het eerste liedje dat ik van hen heb gehoord en ik was meteen verkocht :


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    MarshmallowS schreef:
    Dit was het eerste liedje dat ik van hen heb gehoord en ik was meteen verkocht :



    Het eerste liedje dat ik van hen hoorde, en waardoor ik meteen verkocht was, was save the world/don't you worry child


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja, zo heet ze. :'D.

    Ja, dat weet ik nu. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.