• Morgen is mijn vriend jarig, maar ik heb geen flauw idee wat ik hem moet geven! Ik ben altijd al slecht geweest in cadeautjes kopen en al helemaal voor jongens, maar wat geef je je vriend? We hebben pas sinds afgelopen woensdag, niet echt lang dus, dus een foto lijstje of zo vind ik een beetje vroeg.
    Ik wil graag iets origineels geven, dus geen geld of zo. Any ideas? .-.
    x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Chip schreef:
    Als je hem echt niet goed kent, zou ik toch geld geven maar dan op een originele manier. In een leuke kaart ofzeu, ik ben niet zo creatief :')

    Ja daar had ik ook over nagedacht, misschien in een ballon of zo. Dat hij ze kapot moet prikken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ken je probleem, haha. Al vind ik het voor mijn vriend nog lastiger, omdat hij er niet erg blij mee was toen ik em een luchtje gaf voor kerst, en hij er blijkbaar ook een van mn ouders kreeg toen dacht ie dat ik dacht dat hij niet lekker rook fzo.
    OT: Misschien iets lekkers om te douchen? Wat vindt ie dan eig leuk als ik vragen mag?

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja daar had ik ook over nagedacht, misschien in een ballon of zo. Dat hij ze kapot moet prikken.


    Dan superveel muntjes van 1 of 2 euro :'D dat zou wel een beetje gemeen zijn haha, maar als hij een goede vriend is op zo'n korte tijd, kan het best vind ik :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    RainNight78 schreef:
    Ik ken je probleem, haha. Al vind ik het voor mijn vriend nog lastiger, omdat hij er niet erg blij mee was toen ik em een luchtje gaf voor kerst, en hij er blijkbaar ook een van mn ouders kreeg toen dacht ie dat ik dacht dat hij niet lekker rook fzo.
    OT: Misschien iets lekkers om te douchen? Wat vindt ie dan eig leuk als ik vragen mag?

    Games, films, tekenen, gitaar spelen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Games, films, tekenen, gitaar spelen.


    Special editions van bepaalde films?
    Je kan ook een survival kit maken, een doosje kopen en daar wat op maken, dan dingen erin stoppen, zoiets als dit.






    Your make-up is terrible

    Jaa, dat idee van Assassin is erg leuk!(: Ik zat dan te denken aan gewoon een film, maar dat is veel leuker, ook als je origineel wil zijn.

    Chip schreef:
    (...)

    Dan superveel muntjes van 1 of 2 euro :'D dat zou wel een beetje gemeen zijn haha, maar als hij een goede vriend is op zo'n korte tijd, kan het best vind ik :'D


    Dit lijkt mij eigenlijk nog best leuk, om eerlijk te zijn. Mij maak je wel blij met zo'n cadeautje, hoor. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Foto op canvas van jullie twee samen. Alleen duurt een paar werkdagen voordat 'ie klaar is..


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Posters, strips.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 21:33 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    microsoft points als ie op de Xbox gamet and als ie op Nintendo gamet, Nintendo e-shop card?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    I'd bake a cake. Liefde gaat door de maag. Mocht hij 't niet lekker vinden - wees niet getreurd, moar cake for you!


    No growth of the heart is ever a waste

    En al iets gevonden anders gewoon een cadeaubon bij bol.com joh daar haal je altijd wel iets leuks en kun je nog snel last minute bestellen :)