• Ik heb toestemming van Emma a.k.a Krull om een zangwedstrijd te houden



    Regels:
    De bedoeling is om een filmpje of geluidsopname te sturen met je gezongen stukje. Ik geef je dit stukje. Als je een ander liedje doet ga je sowieso niet naar de volgende ronde!
    Denk goed na voor je meedoet. Je moet hier tijd voor hebben. Je kan uitstel krijgen maar je moet dat eerst melden in een pb naar mij. Ik geef alleen uitstel met een goede reden.
    Er doen maximaal tien mensen mee. Er zijn drie rondes. Bij elke ronde vallen er drie af. Dat betekent dat bij de laatste ronde (finale) er vier finalisten zijn. Ik kies dan de beste, dat is dan de winnaar. Er is dus veel kans om te winnen. Ik wou hem niet te lang laten duren.

    Jury:
    Ik doe dit helemaal in mijn eentje. Er is dus maar één jurylid.
    Ik let op zuiverheid en timing!

    De winnaar:
    Ik heb geen credits om uit te geven. De winnaar mag een creatie of een ingeleverde opdracht op mijn profiel plaatsen. Ik zet deze echter wel in een spoiler.

    Deelnemers:
    Starkey Ingeleverd | In afwachting
    Zaiphon Ingeleverd | In afwachting
    MissSwaggerx Gediskwalificeerd
    AnnaxElsa Ingeleverd | In afwachting
    HorizonsIngeleverd
    Journals Ingeleverd | In afwachting

    Eerste opdracht:
    Je geeft je op onder dit bericht. Als je dan een mail hebt gekregen dan reageer je met een nummer onder de tien. Dit nummer is een liedje uit de top 100. Je moet dit liedje inzingen (met of zonder achtergrond muziek maakt niet uit} en weer terug sturen. Hierna word je beoordeelt. Je krijgt een pb terug of je wel of niet door bent (deze krijg je pas als alle eerste opdrachten zijn ingeleverd).


    Tweede opdracht:
    Je mag zelf een liedje kiezen, maar. je moet hem veranderen. De tekst moet hetzelfde blijven, maar er moet een andere beat (of achtergrond muziek) komen. Dit laat ik geheel aan jullie over. Je hebt hier voor één week. Deadline: Dinsdag 4 maart.


    Gestelde vragen:
    Ik heb een vraagje. Ik vind het leuk, maar ik weet niet hoe je die filmpjes maakt of kan doorsturen.
    Je kan ze op youtube zetten en dan op gedeeltelijk prive zetten. Alleen de mensen met een link kunnen hem dan zien. Je stuurt dan de link naar mij en ik zal hem zien Je kan ook met mij overleggen om het eventueel te versturen via WeTransfer (e-mail). Filmpjes maken is niet moeilijk. Je zet je webcam aan en filmt het. Je kan het ook opnemen met je telefoon en dan op je computer zetten en doorsturen.

    Hoeveel tijd krijg je per opdracht?
    De eerste opdracht twee weken. De andere opdrachten een week met maximaal een week uitstel.


    Vragen worden ook hier onder gesteld en beantwoord.
    XlovelylifeX

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 9:36 ]


    Love knows no limits.

    Teresa schreef:
    Ik twijfel.


    Er is nog genoeg plek over


    Love knows no limits.

    xlovelylifex schreef:
    (...)

    Je kan ze op youtube zetten en dan op gedeeltelijk prive zetten. Alleen de mensen met een link kunnen hem dan zien. Je stuurt dan de link naar mij en ik zal hem zien ;)
    Je kan ook met mij overleggen om het eventueel te versturen via WeTransfer (e-mail).

    Filmpjes maken is niet moeilijk. Je zet je webcam aan en filmt het. Je kan het ook opnemen met je telefoon en dan op je computer zetten en doorsturen.


    oké! Wel wil ik zeggen, dat ik waarschijnlijk de video's dan na de ronde's delete... ik heb echt te weinig zelfvertrouwen als het hierom gaat ;)


    The Sky's awake, so I'm awake. And I want to play!

    fock... zie bovenste post a.u.b. aan als die van SapphireBlue, twee acc. werken vermoeiend...


    The Sky's awake, so I'm awake. And I want to play!

    Ugh, waarom hang je tegenwoordig altijd vast aan een nummer of een kleur. Zo dom, want ik luister helemaal niet naar die muziek van de top 100 en dat past helemaal niet bij mijn stem --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    Ugh, waarom hang je tegenwoordig altijd vast aan een nummer of een kleur. Zo dom, want ik luister helemaal niet naar die muziek van de top 100 en dat past helemaal niet bij mijn stem --'


    Same, maar ik kende het nummer toch wel, en ik hoop dus maar (voor de eerlijkheid ervan) dat de andere nummers van hetzelfde niveau zijn.
    Eigenlijk zou het eerlijker zijn als je gewoon een opdracht krijgt, en zelf kan kiezen, want zo kan het idd dus zijn dat je iets krijgt dat niet bij je stem past ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik twijfel heel erg of ik mee zal doen of niet...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Starkey schreef:
    (...)

    Same, maar ik kende het nummer toch wel, en ik hoop dus maar (voor de eerlijkheid ervan) dat de andere nummers van hetzelfde niveau zijn.
    Eigenlijk zou het eerlijker zijn als je gewoon een opdracht krijgt, en zelf kan kiezen, want zo kan het idd dus zijn dat je iets krijgt dat niet bij je stem past ^^
    Welja, bij die andere heb ik uiteindelijk moeten afhaken omdat dat liedje gewoon niet werkte bij mij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    (...)Welja, bij die andere heb ik uiteindelijk moeten afhaken omdat dat liedje gewoon niet werkte bij mij.


    Das wel jammer :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hmm, ik weet nog niet of ik mee zal gaan doen.

    Nami schreef:
    (...)Welja, bij die andere heb ik uiteindelijk moeten afhaken omdat dat liedje gewoon niet werkte bij mij.


    Als het liedje echt niet werkt kunnen we ook overleggen voor een ander liedje hoor.


    Love knows no limits.

    RubinRed schreef:
    fock... zie bovenste post a.u.b. aan als die van SapphireBlue, twee acc. werken vermoeiend...


    oke, maar doe je mee of niet? ;)


    Love knows no limits.

    xlovelylifex schreef:
    (...)

    Als het liedje echt niet werkt kunnen we ook overleggen voor een ander liedje hoor.
    Het probleem is dat ik voornamelijk naar metal en rock luister en dan ook in de meeste gevallen rockliedje zing en dat lukt soms wel. Jammer genoeg komen die liedjes niet in de top 100.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zyra schreef:
    (...)Het probleem is dat ik voornamelijk naar metal en rock luister en dan ook in de meeste gevallen rockliedje zing en dat lukt soms wel. Jammer genoeg komen die liedjes niet in de top 100.


    Zijn er geen andere liedjes in jou bereik dan?


    Love knows no limits.

    Zyra schreef:
    (...)Het probleem is dat ik voornamelijk naar metal en rock luister en dan ook in de meeste gevallen rockliedje zing en dat lukt soms wel. Jammer genoeg komen die liedjes niet in de top 100.


    Same here. Heb tig keer geprobeerd het liedje te zingen dat ik moet zingen, maar het lukt me gewoon niet -.-


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xlovelylifex schreef:
    (...)

    Zijn er geen andere liedjes in jou bereik dan?
    Geen idee, maar ik zal anders meedoen en kijken welk liedje het is. Hoeveel tijd krijg je per opdracht?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?