• Ik heb toestemming van Emma a.k.a Krull om een zangwedstrijd te houden



    Regels:
    De bedoeling is om een filmpje of geluidsopname te sturen met je gezongen stukje. Ik geef je dit stukje. Als je een ander liedje doet ga je sowieso niet naar de volgende ronde!
    Denk goed na voor je meedoet. Je moet hier tijd voor hebben. Je kan uitstel krijgen maar je moet dat eerst melden in een pb naar mij. Ik geef alleen uitstel met een goede reden.
    Er doen maximaal tien mensen mee. Er zijn drie rondes. Bij elke ronde vallen er drie af. Dat betekent dat bij de laatste ronde (finale) er vier finalisten zijn. Ik kies dan de beste, dat is dan de winnaar. Er is dus veel kans om te winnen. Ik wou hem niet te lang laten duren.

    Jury:
    Ik doe dit helemaal in mijn eentje. Er is dus maar één jurylid.
    Ik let op zuiverheid en timing!

    De winnaar:
    Ik heb geen credits om uit te geven. De winnaar mag een creatie of een ingeleverde opdracht op mijn profiel plaatsen. Ik zet deze echter wel in een spoiler.

    Deelnemers:
    Starkey Ingeleverd | In afwachting
    Zaiphon Ingeleverd | In afwachting
    MissSwaggerx Gediskwalificeerd
    AnnaxElsa Ingeleverd | In afwachting
    HorizonsIngeleverd
    Journals Ingeleverd | In afwachting

    Eerste opdracht:
    Je geeft je op onder dit bericht. Als je dan een mail hebt gekregen dan reageer je met een nummer onder de tien. Dit nummer is een liedje uit de top 100. Je moet dit liedje inzingen (met of zonder achtergrond muziek maakt niet uit} en weer terug sturen. Hierna word je beoordeelt. Je krijgt een pb terug of je wel of niet door bent (deze krijg je pas als alle eerste opdrachten zijn ingeleverd).


    Tweede opdracht:
    Je mag zelf een liedje kiezen, maar. je moet hem veranderen. De tekst moet hetzelfde blijven, maar er moet een andere beat (of achtergrond muziek) komen. Dit laat ik geheel aan jullie over. Je hebt hier voor één week. Deadline: Dinsdag 4 maart.


    Gestelde vragen:
    Ik heb een vraagje. Ik vind het leuk, maar ik weet niet hoe je die filmpjes maakt of kan doorsturen.
    Je kan ze op youtube zetten en dan op gedeeltelijk prive zetten. Alleen de mensen met een link kunnen hem dan zien. Je stuurt dan de link naar mij en ik zal hem zien Je kan ook met mij overleggen om het eventueel te versturen via WeTransfer (e-mail). Filmpjes maken is niet moeilijk. Je zet je webcam aan en filmt het. Je kan het ook opnemen met je telefoon en dan op je computer zetten en doorsturen.

    Hoeveel tijd krijg je per opdracht?
    De eerste opdracht twee weken. De andere opdrachten een week met maximaal een week uitstel.


    Vragen worden ook hier onder gesteld en beantwoord.
    XlovelylifeX

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 9:36 ]


    Love knows no limits.

    Zyra schreef:
    (...)Geen idee, maar ik zal anders meedoen en kijken welk liedje het is. Hoeveel tijd krijg je per opdracht?


    Twee weken.


    Love knows no limits.

    Zaiphon schreef:
    (...)

    Same here. Heb tig keer geprobeerd het liedje te zingen dat ik moet zingen, maar het lukt me gewoon niet -.-


    Welk liedje lukt je dan wel? (in pb graag)


    Love knows no limits.

    Tot wanneer loopt de eerste ronde eigenlijk?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Starkey schreef:
    Tot wanneer loopt de eerste ronde eigenlijk?


    totdat iedereen hun inzending hebben ingeleverd en dan geef ik aan wie door gaat.
    Aan de tweede ronde zit wel een wat strakkere deadline


    Love knows no limits.

    Kan ik me nog opgeven?

    Orenda schreef:
    Kan ik me nog opgeven?


    Ja hoor!


    Love knows no limits.

    Oké, dan geef ik me hierbij op. ^^

    Orenda schreef:
    Oké, dan geef ik me hierbij op. ^^


    oke ik zal je erbij zetten.


    Love knows no limits.

    Wanneer komt precies de tweede opdracht? Het is gewoon dat mijn deadline al meer dan een week geleden is, en het zo een beetje vreemd is :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Starkey schreef:
    Wanneer komt precies de tweede opdracht? Het is gewoon dat mijn deadline al meer dan een week geleden is, en het zo een beetje vreemd is :')


    binnenkort. ik heb nu genoeg deelnemers om het te laten kloppen. ik zal alleen nog een paar inzendingen moeten krijgen. het duur maximaal nog twee weken.


    Love knows no limits.

    Wanneer is de deadline precies? ;D

    Orenda schreef:
    Wanneer is de deadline precies? ;D


    voor jou is hij tot 24 februari


    Love knows no limits.

    Ik krijg het filmpje niet op youtube. Ik heb het nu 2 keer geprobeerd, maar iedere keer valt mn laptop halverwege uit.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    Ik krijg het filmpje niet op youtube. Ik heb het nu 2 keer geprobeerd, maar iedere keer valt mn laptop halverwege uit.


    Anders stuur je het via wetransfer. mijn email is : zootjeh@hotmail.nl


    Love knows no limits.