• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.

    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RapunzeI schreef:
    Ugh... Ik zie overal schattige stelletjes die oh zo gelukkig zijn met elkaar. Wáárom is dat voor mij niet weggelegd en is elke relatie die ik tot nu toe heb gehad geëindigd als een grote teleurstelling?! Ik wil ook zo graag een lief vriendje. Eentje die tijd voor me heeft en in me steekt. Zelfs mijn kat gaf mij nog meer aandacht dan veel van m'n ex-vriendjes gedaan hebben.

    Dat komt vast goed ^^ Op elk potje past een dekseltje, zeggen ze toch altijd??

    Ik moet eerst maar eens zien dat ik een eerste serieuze relatie krijg ;o

    Ik zit momenteel in een supergoede relatie en ik houd ook echt heel erg veel van vriend.
    Maar ik heb nog steeds van die crushes op beroemdheden enzo en dat voelt een beetje triest xd.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb niet eens een liefdesleven. Nog nooit een relatie gehad, of iets wat in de buurt komt en soms heb ik het idee dat ik helemaal nog niet klaar ben voor een serieuze relatie, met alle bijbehorende verplichtingen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    Ik heb niet eens een liefdesleven. Nog nooit een relatie gehad, of iets wat in de buurt komt en soms heb ik het idee dat ik helemaal nog niet klaar ben voor een serieuze relatie, met alle bijbehorende verplichtingen.


    Dat kan toch? Het is heel normaal denk ik.


    Your make-up is terrible

    Gestalt schreef:
    Ik zit momenteel in een supergoede relatie en ik houd ook echt heel erg veel van vriend.
    Maar ik heb nog steeds van die crushes op beroemdheden enzo en dat voelt een beetje triest xd.


    Die heb ik dan weer niet. Met dat betreft ben ik echt een ijskoningin als het op crushes richting beroemdheden aankomt haha.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat kan toch? Het is heel normaal denk ik.

    Ja, mijn ouders begrijpen me en zijn het met me eens, maar ik word heel erg gepusht door familieleden. Zo irritant.


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    (...)
    Ja, mijn ouders begrijpen me en zijn het met me eens, maar ik word heel erg gepusht door familieleden. Zo irritant.


    Dat is wel balen... Iedereen moet het op zijn eigen tempo doen.


    Your make-up is terrible

    Wauw. Ik heb echt een vet goed gesprek gehad met die goede vriend. Ik zit helemaal te stralen. Dude, thanks for making my day ;D


    26 - 02 - '16

    Ik probeer even de lijst te updaten, maar er zijn mensen die geen naamswijzigingen hebben doorgegeven. Die haal ik er even uit.


    Your make-up is terrible

    Anyway, ik ga slapen mensen. Ik heb morgen een fotoshoot ;D


    26 - 02 - '16

    Slaap lekker en veel plezier morgen!
    Waarvoor zijn photoshoots eigenlijk? Kost dat niet gewoon veel geld voor niks?


    Your make-up is terrible

    O, leuk! Veel plezier en welterusten (:


    Take risks and conquer your fears.

    Veel plezier morgen erieka ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Have fun, Erieka. En weltrusten!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Topic 6 met nieuwe lijst.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible