• Okay, please help me. I’m ******* desperate.

    Mijn vriend gaat door een nogal moeilijke periode en een tijdje geleden liet hij vallen dat hij supergraag de LP van Cour des Grands (Bigflo & Oli) zou willen hebben. Hij is helemaal gek van hun dus, omdat ik een awesome girlfriend ben, wil ik hem daarmee verrassen.

    Maar ik zoek al drie dagen in evenveel talen en NIETS. Absoluut niets. Niet in België, Nederland of Frankrijk. Zelfs niet op Amazon. Nu heb ik ook wel niet zoveel verstand van LP’s om eerlijk te zijn maar Amazon heeft toch, wel, alles?

    Heeft er iemand enig idee of hier zelfs een LP van bestaat en waar ik die in godsnaam kan vinden?

    - Cass


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ik heb wel de LP van La Vraie Vie (2LP) kunnen vinden, heb je daar wat aan?

    En misschien op marktplaats?

    [ bericht aangepast op 28 maart 2018 - 17:33 ]


    And then we'll see it.

    Normaal zou ik zeggen de site van Bilbo. Die heeft een redelijk aanbod, maar de site is down merk ik :c Anders zou ik mijn geld nog op de FNAC durven zetten ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kringloopwinkels misschien? Ik zou het anders ook niet zo goed weten.. succes!


    We were the forever that didn't last

    Ik ken inmiddels zo'n webshop waar ze cd's en LP's verkopen, maar van La Cour des Grands kan ik alleen een cd-versie vinden. )':

    Kan het zo zijn dat de plaat überhaupt nog niet is uitgebracht op vinyl?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."