• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.

    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit topic is van mij! ^^
    En nu ga ik aan de studie..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    Dit topic is van mij! ^^
    En nu ga ik aan de studie..
    Nope. Nu is hij van mij, muhahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh te veel chemische reacties. --'
    My head will explode.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik ben zo zenuwachtig. vandaag krijg ik te horen of de opdracht goed of fout is.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sterkte @ Nami
    Succes @ Jolanda.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik moet vandaag leren (alweer) maar ik heb niet zoveel zin :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Milah schreef:
    Ik moet vandaag leren (alweer) maar ik heb niet zoveel zin :/
    Tja, dat is school he? Kun je niet zo heel veel aan veranderen (helaas).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Tja, dat is school he? Kun je niet zo heel veel aan veranderen (helaas).


    Normaal gezien heb ik nu vakantie, maar aangezien mijn punten niet zo denderend zijn voor Spaans moet ik van mijn ouders al beginnen met leren :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Muhh omdat ik gisteren een ontzettende kutdag had, heb ik mijn huiswerk naar vandaag verplaatst - mijn vrije dag. Denk wel dat ik het ga redden, maar ik had liever de hele dag non-stop doctor who gekeken. ><

    Draculea schreef:
    Muhh omdat ik gisteren een ontzettende kutdag had, heb ik mijn huiswerk naar vandaag verplaatst - mijn vrije dag. Denk wel dat ik het ga redden, maar ik had liever de hele dag non-stop doctor who gekeken. ><
    Ik ken het gevoel, haha. Ik heb gister 6 uur verspild aan niks doen, terwijl ik toen ook alles had af kunnen maken :'D

    Milah schreef:
    (...)

    Normaal gezien heb ik nu vakantie, maar aangezien mijn punten niet zo denderend zijn voor Spaans moet ik van mijn ouders al beginnen met leren :/
    Oh, dat is minder. Succes en veel sterkte dan maar!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wil ik me opleidings manager bellen, omdat mijn vriend en ik een reis willen boeken. (jep meneer is van gedachten veranderd) maar als we 3 Juli vertrekken scheelt het ruim 100 euro pp dan als we 5 Juli vertrekken. Maar dan moet ik wel weten of de diploma uitreiking daarvoor is, of dat we echt pas 4 Juli vakantie hebben als 3e jaars. Wil de receptie me niet Door verbinden naar de opleidings manager. maar ook niet naar me mentor -.-"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    DarkSavior schreef:
    (...)Nope. Nu is hij van mij, muhahaha.


    *dramatisch*
    Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Milah schreef:
    (...)

    Normaal gezien heb ik nu vakantie, maar aangezien mijn punten niet zo denderend zijn voor Spaans moet ik van mijn ouders al beginnen met leren :/
    Dat is best logisch hoor. Tegenwoordig ben je totaal niet meer voorbereid om naar de unief te gaan. Ik heb ook serieus op mijn doos gekregen toen ik mijn eerste resultaten had. Als je er hard voor werkt komt het wel goed. En zakken kan je altijd. (:
    Dan is het pas een feestje. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    (...)Dat is best logisch hoor. Tegenwoordig ben je totaal niet meer voorbereid om naar de unief te gaan. Ik heb ook serieus op mijn doos gekregen toen ik mijn eerste resultaten had. Als je er hard voor werkt komt het wel goed. En zakken kan je altijd. (:
    Dan is het pas een feestje. :p


    Ja, maar het waren geen examens, dus daar had ik al geluk in. Maar dan nog. En dit was eigenlijk mijn enige keuze wat betreft verderstuderen dusja :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Milah schreef:
    (...)

    Ja, maar het waren geen examens, dus daar had ik al geluk in. Maar dan nog. En dit was eigenlijk mijn enige keuze wat betreft verderstuderen dusja :/
    Komt wel goed. Als je iets echt wilt en er hard voor werkt, dan lukt het wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?