• De dagen van Facebook lijken geteld. Ergens tussen volgend jaar en 2017 zal 80 procent van de gebruikers het sociale medium de rug toekeren, waarna het een snelle dood zal sterven. Dat verwachten wetenschappers van de Amerikaanse Princeton University.

    Ze vergeleken de levenscyclus van Facebook met een model voor het verloop van besmettelijke ziektes.

    Als het model klopt, zullen Facebookgebruikers hun interesse in het sociale medium verliezen zodra ze merken dat medegebruikers ook niet meer enthousiast zijn. En dan kan het rap bergafwaarts gaan, menen de onderzoekers. Epidemiologische modellen zijn al eerder met succes gebruikt om te onderzoeken hoe ideeën zich verspreiden.

    Facebook werd in 2004 opgericht door Mark Zuckerberg, in eerste instantie alleen voor Harvardstudenten. Pas na 2009 begon de explosieve groei. In januari van dit jaar had Facebook 1,2 miljard gebruikers.

    Bron: hln.be
    ==================
    Ben wel eens benieuwd.
    Ookal heb ik wegens mijn redenen geen facebook.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Facebook zal ooit wel de tour opgaan zoals Myspace, maar dan zal er eerst toch nog een site moeten komen die Facebook eigenlijk vervangt.


    Take me to wonderland

    Het zal waarschijnlijk niet het geval zijn en zelfs was het zo, maakte het mij niet zoveel uit.


    [ heaven knows ]

    Chocolata schreef:
    Mij maakt het niet zo veel uit.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jalol. Als 80% van de gebruikers nu zal dat geen drol uitmaken voor de gebruikers van dan. Dus ik geloof er geen zak van. En sorry dat ik het zeg, maar kunnen ze hun onderzoeksgeld niet beter besteden? Wanneer de economische crisis bijvoorbeeld eens eindelijk afgelopen is?


    Deep inside, I've never felt alive

    Is this shit for real? (cat).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Is this shit for real? (cat).


    26 - 02 - '16

    Zou best kunnen, ik gebruik mijn Facebook ook alleen nog maar voor evenementen en groepen. Als ik die niet had had ik 'm verwijderd. Ik denk dat iedereen op een gegeven moment het zat is om elkaars oninteressante leven aan te horen, of aandachtsgeile foto's van eten te zien.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Morticia schreef:
    Is this shit for real? (cat).


    Het is op de grootste nieuwssite van België dus waarschijnlijk wel.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    VoIde schreef:
    (...)

    Het is op de grootste nieuwssite van België dus waarschijnlijk wel.:W


    En ook diegene die het meest nutteloze nieuws meedeelt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    En ook diegene die het meest nutteloze nieuws meedeelt.


    Hoezo dat?:W


    Queer zijn is gewoon alles

    VoIde schreef:
    (...)

    Hoezo dat?:W


    Laat me zeggen dat, als ik een serieus/interessant artikel wil hebben , niet naar de site van het Laatste Nieuws maar naar die van De Morgen of De Standaard ga (of de Knack, maar dat is een tijdschrift en geen krant).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ach. Was eerder toch ook met Hyves.

    Boeiend, heb toch Geen Facebook :Y) .


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Latier schreef:
    (...)

    Laat me zeggen dat, als ik een serieus/interessant artikel wil hebben , niet naar de site van het Laatste Nieuws maar naar die van De Morgen of De Standaard ga (of de Knack, maar dat is een tijdschrift en geen krant).


    Oohh,
    De krant zelf vind ik ook een vot. :W
    Maar de site valt op zich nog wel mee vind ik.


    Queer zijn is gewoon alles

    Lol, op dit moment is mijn facebook mijn nieuwe MSN. x'D Niet iedereen die ik spreek woont in Nederland of heeft een mobiel, ik gebruik de mijne al amper. Sowieso sinds kinderen nu steeds vroeger een goede mobiel krijgen met social media er standaard op, lijkt het me ook dat ze steeds vroeger gaan beginnen met Facebook? Ze leren nou eenmaal dat social media bij het dagelijks leven hoort. Ze moeten wel met iets heel aparts komen, mochten ze Facebook willen vervangen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Latier schreef:
    (...)

    Laat me zeggen dat, als ik een serieus/interessant artikel wil hebben , niet naar de site van het Laatste Nieuws maar naar die van De Morgen of De Standaard ga (of de Knack, maar dat is een tijdschrift en geen krant).
    Het stond ook in de standaard. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?