• Stel he, het is droog, zonnig weer en je wilt gaan fietsen. Maar van bewegen krijg je geheid nog meer hoofdpijn dan je al hebt, en met die felle zon en koude wind tegen je voorhoofd al helemaal.
    Voor de felle zon en de koude wind zou je een zonnebril en een wintermuts kunnen gebruiken (die je echt zo ver mogelijk over je hoofd heen trekt). Je hebt gemerkt dat dat een beetje werkt tegen de hoofdpijn.

    Zou jij dat dan doen? Of zou je zonder zonnebril en wintermuts gaan fietsen, niemand heeft dat immers op vandaag en zeker niet in die combinatie. Of zou je het hele fietstochtje maar laten zitten?

    Ben benieuwd!

    Ew, fietsen.
    Anyway, als ik zodanige hoofdpijn zou hebben en toch weg zou willen, zou ik gewoon mijn uiterst fancy muts opdoen (mijn muts is awesome, seriously) en toch op pad gaan :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zou het gewoon opdoen. Het maakt me echt helemaal niets uit wat een ander van me denken zal. Zolang ik het maar prettig vind.^^

    Wat zou jij doen dan, Emma? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zou het denk ik doen, als de weg waar ik over zou moeten fietsen niet te druk zou zijn en er iemand mee gaat. Met iemand erbij kan ik er namelijk nog wel om lachen ^^
    Zonder iemand erbij zou ik denken, laat maar, ik heb maar die pijn. Maar ik fiets eigenlijk nooit alleen dus ik zou het wel doen ^^


    wat was dit ookalweer

    Dat zou ik gewoon doen hoor. :Y) Mijn pandamuts is ook nog eens heel erg awesome. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik fiets altijd met een zonnebril op tegen de wind, dus mij maakt het niet zoveel uit. :Y)


    Your make-up is terrible

    Ik zou het sowieso doen want ik draag toch al vrijwel altijd een zonnebril buiten en de muts kan er dan ook wel bij (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mutsen en zonnebrillen zijn awesome, dus ik zou het gewoon opdoen en lak hebben aan wat anderen vinden (cool)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb geen muts, dus het is een makkelijke beslissing voor mij :Y)


    -

    Ellery schreef:
    Ik heb geen muts, dus het is een makkelijke beslissing voor mij :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Yoda schreef:
    Ew, fietsen.
    Anyway, als ik zodanige hoofdpijn zou hebben en toch weg zou willen, zou ik gewoon mijn uiterst fancy muts opdoen (mijn muts is awesome, seriously) en toch op pad gaan :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik zou het gewoon doen. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik fiets in de winter zovaak met een muts en een zonnebril op. Winterzon is tricky...


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik ben heel gevoelig voor de kou, dus zet al gauw een muts op :Y) En als ik dan koppijn heb is die felle zon ook geen pretje, dus waarom niet? Op zulke momenten gaat praktisch voor modieus hoor :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm nee, ik zou dit dus niet doen. Van een beetje kou ga je niet dood. Daarbij kun je dat weer warm maken zodra je van de fiets af bent, dus ik zou met een lading paracetamol en een zonnebril op pad gaan. :Y)


    Hamartia

    Assassin schreef:
    Ik fiets altijd met een zonnebril op tegen de wind, dus mij maakt het niet zoveel uit. :Y)


    Alleen maar tranen van geluk