• 'Hallo Panem!' roept president Dinah opgewonden. Vandaag is de onthulling van de tiende Kwartskwelling! Hebben jullie er ook zo'n zin in? Er klink luid gejoel en geschreeuw. 'Mooi!' Een klein jongetje komt aanlopen. Hij draagt een donkerblauw pak en heeft een zwart doosje in zijn hand, versierd met witte rozen. Dinah maakt het open en grist er een gouden envelop uit. Ze maant het publiek tot stilte en begint luid voor te lezen. 'Zelfs de sterren kunnen niets beginnen tegen de macht van het Capitool. Dat wordt in deze kwelling bewezen. In elk district zal van een bepaald sterrenbeeld kinderen worden getrokken. Bijvoorbeeld zullen de jongen en het meisje die hun district mogen vertegenwoordigen uit district 1 alleen uit de kinderen die Steenbok als sterrenbeeld hebben. In district 2 mogen dit alleen watermannen zijn, enzovoort. Jeetje, wat een geweldige ideeën hadden ze toch vroeger. Fijne Hongerspelen! En moge de kansen ímmer in je voordeel zijn!' Ze verlaat het podium, maar het applaus houdt nog lang aan.

    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd + geboortedatum (dit moet dus bij je sterrenbeeld passen):
    Geslacht:
    District:
    Sterrenbeeld:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen andere personages besturen, tenzij de user daar toestemming voor geeft
    ~ Minimaal 150 woorden per post, dit moet sowieso lukken
    ~ Ik trek lootjes voor wie er vermoord wordt en door wie
    ~ Niet ingevulde tributen zijn bloedbaddoden
    ~ Als je offtopic gaat, even tussen [ ] { } ( )
    ~ Reserveringen blijven drie dagen staan en worden aangegeven met [R]
    ~ Max. 3 personages
    ~ Nieuwe topics alleen door AnnaxElsa, tenzij ik het vraag
    ~ Als er acht meisjes ingevuld zijn, gaat er even een stop op, we moeten ook nog bloedbaddoden hebben

    Rollen:
    D1 (Steenbok):
    -
    -

    D2 (Waterman)
    - Roselynn "Rose" Smith (CrazyGirlxx)
    - Clay Elmo Hartford (MyHome)

    D3 (Vissen)
    -
    -

    D4 (Ram)
    - Alyx Jane Tracks (Burglar)
    - Augustin "Stin" Pippin Holly (Ringkeeper)

    D5 (Stier)
    -
    -

    D6 (Tweelingen)
    - Lily Weed (AnnaxElsa)
    - Aiden James Kemphus (xxjiggerxx)

    D7 (Kreeft)
    - Ayalynn Denola (Rawiyah)
    - Ethan Jones (CrazyM0f0x)

    D8 (Leeuw)
    - Dahlia Violet Chadwick (FennaFriend)
    -

    D9 (Maagd)
    - Dawnelle "Dawn" Eguskine (Jafar)
    -

    D10 (Weegschaal)
    -
    -

    D11 (Schorpioen)
    -
    -

    D12 (Boogschutter)
    - Sue Gillian (RingKeeper)
    - Eros Moore (FennaFriend)


    Ik hoop dat jullie het een beetje snappen :p anders gewoon vragen!

    GreetZ van me

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 19:02 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Rol: Tribute
    Naam: Lily Weed
    Leeftijd + geboortedatum (dit moet dus bij je sterrenbeeld passen): 14, ze verjaart op 28 mei
    Geslacht: Vrouwelijk
    District: 6
    Sterrenbeeld: Tweelingen
    Innerlijk: Lily is een teruggetrokken en gesloten meisje. Ze is al erg zelfstandig voor haar leeftijd. Ze is dapper en betrouwbaar. Ze zou er geen moeite mee hebben om iemand te vermoorden om zelf te kunnen blijven leven, maar beleeft er ook weer geen plezier aan. Lily heeft het gevoel dat ze zichzelf altijd moet bewijzen. Hierdoor neemt ze vaak te grote risico's die haar al meerdere malen in de problemen hebben gebracht.
    Uiterlijk:


    Lily heeft een flinke bos rood haar, met een beetje slag erin. Haar bruine ogen worden omringd door donkere en lange wimpers.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 16:57 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mag ik meisje district 9 reserveren?


    Happy Birthday my Potter!

    Dat mag zeker


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Rol: Vrouwelijke tribuut district 9

    Naam: Dawnelle “Dawn” Eguskine

    Leeftijd + geboortedatum: 17 jaartjes jong, geboren op 15 September

    Geslacht: Vrouwelijk

    District: 9

    Sterrenbeeld: Maagd

    Innerlijk: Dawn is een intelligente goedgebekte jongedame. Deze combinatie maakt haar af en toe een betweter, wat mensen soms zeer op hun zenuwen kan werken. Ze weet altijd alles beter dan anderen en zal altijd haar gelijk krijgen. Zelfs als ze dit niet heeft weet ze de dingen vaak nog zo te vormen dat de conclusie niet anders kan luiden dan dat zij gelijk heeft. Dawn loopt dan ook makkelijk over mensen heen. Buiten haar intelligentie is Dawn ook perfectionistisch. Ze doet hard haar best om dingen goed te laten verlopen en heeft graag alles op orde en onder controle. Dit kan in The Hunger Games nogal tegen haar werken, want hier heeft ze niet alles onder controle. Toch zal ze proberen rustig te blijven en haar logica te gebruiken om de kalmte in haar zelf te bewaren, zodat ze dan in ieder geval nog controle heeft over haar acties. Dawn is kritisch en observeert altijd eerst voor ze iets doet. Ze is dan ook voorzichtig en in gevechten zal ze sluw zijn. Wie niet sterk is, kan immers beter gewoon zijn hersenen gebruiken en een uitweg zoeken. Dawn is dan ook een overlever en zal nooit zomaar aanvallen, tenzij ze een waterdicht plan heeft en dit haar helpt te overleven.
    Hoewel ze de kalmte probeert te bewaren en waarschijnlijk over het algemeen redelijk afstandelijk en kil zal handelen, zitten haar gedachtes vol met emoties die ze koste wat het kost verbergt. Ja, natuurlijk is ze boos, bang en verdrietig, maar de rest hoeft dat toch zeker niet te merken? En dit geldt niet alleen voor de spelen, maar ook in het dagelijks leven geeft Dawn zichzelf weinig tijd om ook echt iets te voelen, op vreugde na wanneer ze haar vrije tijd doorbrengt in de graanvelden.
    Dawn zal proberen het moorden alleen te doen, als ze echt in levensgevaar is en het de enige manier is om te overleven. Ze heeft immers zo haar trots en vindt het vreselijk om gedwongen te worden dingen te doen, die ze helemaal niet wilt doen. Aarzelen kan dus nog wel eens voorkomen en hiervan kan gebruik gemaakt worden. Wat dat betreft zou ze liever een bondgenoot hebben die ze dan volgens zichzelf moet beschermen. Dan zal deze aarzeling namelijk sneller verdwijnen. Ze voelt zich namelijk verantwoordelijk zowel voor zichzelf als voor anderen. Ze maakt problemen van anderen vaak ook groter dan ze zijn, terwijl ze haar eigen problemen vaak wat meer op de achtergrond werkt en ze snel gewoon negeert. Dit maakt ook dat een leven nemen tegen haar aard ingaat. Dawn ziet haar eigen fouten ook eerder dan die van anderen en als haar familie haar niet op het hart had gedrukt te winnen, zou ze het leven van de andere tributen waarschijnlijk meer waard achten en helemaal niet gevochten hebben voor haar leven.

    Uiterlijk:


    Dawn haar haar zit tussen blond en bruin in, de meningen verschillen of het licht bruin of donkerblond is. Het is lang en golft aan de onderkant een beetje, maar het is verder stijl. Ze draagt het meestal vast, in een slordige knot. Haar ogen zijn groengrijs en als ze lacht, heeft ze leuke appelwangetjes. Dawn is 171 cm lang en is van gemiddeld postuur. Omdat district 9 redelijk zonnig is, is haar huid licht getint door te zon.



    Extra: Dawn heeft een redelijk slechte wapenkennis. Er is maar één wapen waar ze mee om kan gaan en dat is een blaaspijp met blaaspijpjes. Hoe dat zo? Nou, je kent toch wel van die zaadjes die blijven plakken aan je kleren? Er groeien er velen langs de graanvelden in district 9, waar de meeste jonge kinderen hun tijd doorbrengen wanneer ze niet naar school hoeven of in de graanfabrieken hoeven te werken. Dawn speelde daar dus altijd een spelletje waarbij ze elkaar beschoten met die blaaspijpjes, iets waar ze ontzettend goed in is geworden. Ze kan goed sluipen en richten, waardoor ze bijna altijd won.
    Verder weet Dawn dus niks van wapens. Ook kan ze niet zwemmen en is ze niet gewend te jagen of vallen te zetten. Daarbij is ze bang voor onweer. Gelukkig heeft ze wel een goede plantenkennis en kan ze dus voedsel verzamelen. Ook kan ze prima in bomen klimmen, hoewel er niet super veel aan de rand van de graanvelden groeiden. Ze heeft haar klimtechniek en lenigheid namelijk van het tussen de machines doorlopen in de graanfabrieken waar ze nu een aantal jaar na schooltijd werkt. De arbeidsomstandigheden zijn er slecht en de machines zijn gevaarlijk, maar ze heeft geleerd zich er snel langs te kunnen werken en klom er ook af en toe overheen om sneller op haar bestemming te zijn.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 16:57 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik maak een rammeisje, oké?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 10:51 ]


    Tijd voor koffie.

    Rol: Tribuut
    Naam: Alyx Jane Tracks
    Leeftijd + geboortedatum: Alyx is geboren op 1 April. Nu is ze zestien.
    Geslacht: Vrouwelijk
    District: District 4 – Vissen.
    Sterrenbeeld: Ram (1 April)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    De rest komt zo snel mogelijk.


    Tijd voor koffie.

    Yeahh!! Hunger Games!! mag ik een waterman meisje? ik vind de HG echt zo cool!!


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    D7 meisje, kreeft?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jupp dat mag! Hahaha @CrazyGirlxx je volgt me in mijn rpg's :p

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 16:53 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    Jupp dat mag! Hahaha @CrazyGirlxx je volgt me in mijn rpg's :p


    Ik of Act? xD


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Jullie staan er allebei bij


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    Jupp dat mag! Hahaha @CrazyGirlxx je volgt me in mijn rpg's :p



    Weet ik, maar de RPG'S die wij allebei leuk vinden doen we dan ook allebei aan mee xD


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik zou uitkijken dat er straks niet alleen maar meisjes zijn c;


    Happy Birthday my Potter!

    Je hebt helemaal gelijk Jafar. We voeren even een nieuwe regel in. Zijn jullie het hier mee eens?
    Als er acht meisjes ingevuld zijn, gaat er even een stop op, we moeten ook nog bloedbaddoden hebben


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik vind het een goed idee


    Je mag me trouwens gewoon Ann of Miek noemen hoor c; Geldt voor iedereen overigens.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 18:18 ]


    Happy Birthday my Potter!