• 'Hallo Panem!' roept president Dinah opgewonden. Vandaag is de onthulling van de tiende Kwartskwelling! Hebben jullie er ook zo'n zin in? Er klink luid gejoel en geschreeuw. 'Mooi!' Een klein jongetje komt aanlopen. Hij draagt een donkerblauw pak en heeft een zwart doosje in zijn hand, versierd met witte rozen. Dinah maakt het open en grist er een gouden envelop uit. Ze maant het publiek tot stilte en begint luid voor te lezen. 'Zelfs de sterren kunnen niets beginnen tegen de macht van het Capitool. Dat wordt in deze kwelling bewezen. In elk district zal van een bepaald sterrenbeeld kinderen worden getrokken. Bijvoorbeeld zullen de jongen en het meisje die hun district mogen vertegenwoordigen uit district 1 alleen uit de kinderen die Steenbok als sterrenbeeld hebben. In district 2 mogen dit alleen watermannen zijn, enzovoort. Jeetje, wat een geweldige ideeën hadden ze toch vroeger. Fijne Hongerspelen! En moge de kansen ímmer in je voordeel zijn!' Ze verlaat het podium, maar het applaus houdt nog lang aan.

    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd + geboortedatum (dit moet dus bij je sterrenbeeld passen):
    Geslacht:
    District:
    Sterrenbeeld:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen andere personages besturen, tenzij de user daar toestemming voor geeft
    ~ Minimaal 150 woorden per post, dit moet sowieso lukken
    ~ Ik trek lootjes voor wie er vermoord wordt en door wie
    ~ Niet ingevulde tributen zijn bloedbaddoden
    ~ Als je offtopic gaat, even tussen [ ] { } ( )
    ~ Reserveringen blijven drie dagen staan en worden aangegeven met [R]
    ~ Max. 3 personages
    ~ Nieuwe topics alleen door AnnaxElsa, tenzij ik het vraag
    ~ Als er acht meisjes ingevuld zijn, gaat er even een stop op, we moeten ook nog bloedbaddoden hebben

    Rollen:
    D1 (Steenbok):
    -
    -

    D2 (Waterman)
    - Roselynn "Rose" Smith (CrazyGirlxx)
    - Clay Elmo Hartford (MyHome)

    D3 (Vissen)
    -
    -

    D4 (Ram)
    - Alyx Jane Tracks (Burglar)
    - Augustin "Stin" Pippin Holly (Ringkeeper)

    D5 (Stier)
    -
    -

    D6 (Tweelingen)
    - Lily Weed (AnnaxElsa)
    - Aiden James Kemphus (xxjiggerxx)

    D7 (Kreeft)
    - Ayalynn Denola (Rawiyah)
    - Ethan Jones (CrazyM0f0x)

    D8 (Leeuw)
    - Dahlia Violet Chadwick (FennaFriend)
    -

    D9 (Maagd)
    - Dawnelle "Dawn" Eguskine (Jafar)
    -

    D10 (Weegschaal)
    -
    -

    D11 (Schorpioen)
    -
    -

    D12 (Boogschutter)
    - Sue Gillian (RingKeeper)
    - Eros Moore (FennaFriend)


    Ik hoop dat jullie het een beetje snappen :p anders gewoon vragen!

    GreetZ van me

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 19:02 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    CrazyM0f0x schreef:
    Ik wil best wel meedoen, maar wat lijkt je handiger iemand uit een district waarin nog niemand zit of iemand uit een district waar al een persoon in zit ?

    In welk district zou je willen? Het maakt mij namelijk niet uit, meestal ligt de voorkeur bij wat er gebeurt in het district. Bos, graan, boeren, anything... Kies zelf maar!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    *rent met zwaaiende armen*
    "I VOLOUNTEER AS TRIBUTE"
    Een meisje voor D7 graag ^-^


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    *rent met zwaaiende armen*
    "I VOLOUNTEER AS TRIBUTE"
    Een meisje voor D7 graag ^-^

    Whahahh
    "Well I think we have a volunteer?!?" ~what do you know bitch~ Whahah effie taal
    Is goed hoor!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    (...)
    Whahahh
    "Well I think we have a volunteer?!?" ~what do you know bitch~ Whahah effie taal
    Is goed hoor!


    Haha, dankje, dan vul ik em morgen in denk ik ^-^


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    AnnaxElsa schreef:
    (...)
    In welk district zou je willen? Het maakt mij namelijk niet uit, meestal ligt de voorkeur bij wat er gebeurt in het district. Bos, graan, boeren, anything... Kies zelf maar!


    Hahaha mij maakt het district niet zo veel uit, maar het maakt dus ook niet uit of er al iemand in het district zit?


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Nope :}


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik wil wel een jongen uit D7 (:


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Yay! Is goed


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Rol: Mannelijke tribuut district 7
    Naam: Ethan Jones
    Leeftijd + geboortedatum: 17, 21 Juli
    Geslacht: Mannelijk
    District: 7
    Sterrenbeeld: Kreeft
    Innerlijk: Ethan is het soort persoon dat zich wat meer op de achtergrond houd, hoewel hij best voor zijn mening op durft te komen. De spotlights moeten gewoon niet te lang op hem gericht zijn. Hij is gesloten en verbergt zichzelf een beetje. Andere mensen vertrouwt hij niet zo snel, waardoor het wat langer duurt om zich wat opener te stellen. Als hij zich eenmaal heeft opengesteld en je maakt er misbruik van dan zal hij het je dit nooit vergeven, hij zal het altijd onthouden. Ethan is erg betrouwbaar en ook loyaal ook al stelt hij zich niet open tegen vreemden. Hij heeft een enorm doorzettingsvermogen maar is wel erg naïef. Hulp van anderen heeft hij niet nodig, maar hij is wel altijd bereid om hulp te geven.
    Uiterlijk: Ethan heeft een slanke lichaamsbouw hoewel hij wel wat spiermassa heeft dankzij het harde werken. Zijn huid is licht getint dankzij het vele buiten zijn. Hij heeft donkerbruin warrig haar en Groene ogen. Ethan is 1,79 cm lang


    Extra: -


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    CrazyM0f0x schreef:
    Rol: Mannelijke tribuut district 7
    Naam: Ethan Jones
    Leeftijd + geboortedatum: 17, 21 Juli
    Geslacht: Mannelijk
    District: 7
    Sterrenbeeld: Kreeft
    Innerlijk: Ethan is het soort persoon dat zich wat meer op de achtergrond houd, hoewel hij best voor zijn mening op durft te komen. De spotlights moeten gewoon niet te lang op hem gericht zijn. Hij is gesloten en verbergt zichzelf een beetje. Andere mensen vertrouwt hij niet zo snel, waardoor het wat langer duurt om zich wat opener te stellen. Als hij zich eenmaal heeft opengesteld en je maakt er misbruik van dan zal hij het je dit nooit vergeven, hij zal het altijd onthouden. Ethan is erg betrouwbaar en ook loyaal ook al stelt hij zich niet open tegen vreemden. Hij heeft een enorm doorzettingsvermogen maar is wel erg naïef. Hulp van anderen heeft hij niet nodig, maar hij is wel altijd bereid om hulp te geven.
    Uiterlijk: Ethan heeft een slanke lichaamsbouw hoewel hij wel wat spiermassa heeft dankzij het harde werken. Zijn huid is licht getint dankzij het vele buiten zijn. Hij heeft donkerbruin warrig haar en Groene ogen. Ethan is 1,79 cm lang


    Extra: -

    Dankje! Hij staat erbij :}


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Rol: Vrouwelijke tribuut van District 7
    Naam: Ayalynn Denola
    Leeftijd + geboortedatum: 16, 29 juni
    Geslacht: Vrouwelijk
    District: 7
    Sterrenbeeld: Kreeft
    Innerlijk:Ayalynn heeft problemen met mensen vertrouwen, omdat ze er wat negatieve ervaringen mee heeft gehad. Ze heeft last van paniekaanvallen, waarbij ze gaat gillen en zich opkrullen in een bal. Ook heeft ze verschillende tics/gewoontes, zoals met haar nagels over haar armen krassen als ze zenuwachtig is, en met haar tong klikken. Ayalynn heeft een paar stoornissen zoals autisme en ADHD, maar omdat daar niets aan gedaan word, kan ze niet zo goed functioneren als anderen.
    Uiterlijk:

    Ayalynn heeft lang rood haar, ondanks het buitenwerk een hele lichte huid en donkerblauwe ogen. Ze is ong 165, en heel tenger gebouwd.
    Extra: Haar districts aandenken is een armbandje

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 8:18 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Rol: Vrouwelijke tribuut van District 7
    Naam: Ayalynn Denola
    Leeftijd + geboortedatum: 16, 29 juni
    Geslacht: Vrouwelijk
    District: 7
    Sterrenbeeld: Kreeft
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    Ayalynn heeft lang rood haar, ondanks het buitenwerk een hele lichte huid en donkerblauwe ogen. Ze is ong 165, en heel tenger gebouwd.
    Extra:

    De rest komt zo

    Okay! Ze staat er vast bij hoor :}


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    gaan we beginnen want anders schrijf ik me uit

    Mag ik een meisje uit district 12?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ja hoor!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }