• 'Hallo Panem!' roept president Dinah opgewonden. Vandaag is de onthulling van de tiende Kwartskwelling! Hebben jullie er ook zo'n zin in? Er klink luid gejoel en geschreeuw. 'Mooi!' Een klein jongetje komt aanlopen. Hij draagt een donkerblauw pak en heeft een zwart doosje in zijn hand, versierd met witte rozen. Dinah maakt het open en grist er een gouden envelop uit. Ze maant het publiek tot stilte en begint luid voor te lezen. 'Zelfs de sterren kunnen niets beginnen tegen de macht van het Capitool. Dat wordt in deze kwelling bewezen. In elk district zal van een bepaald sterrenbeeld kinderen worden getrokken. Bijvoorbeeld zullen de jongen en het meisje die hun district mogen vertegenwoordigen uit district 1 alleen uit de kinderen die Steenbok als sterrenbeeld hebben. In district 2 mogen dit alleen watermannen zijn, enzovoort. Jeetje, wat een geweldige ideeën hadden ze toch vroeger. Fijne Hongerspelen! En moge de kansen ímmer in je voordeel zijn!' Ze verlaat het podium, maar het applaus houdt nog lang aan.

    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd + geboortedatum (dit moet dus bij je sterrenbeeld passen):
    Geslacht:
    District:
    Sterrenbeeld:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen andere personages besturen, tenzij de user daar toestemming voor geeft
    ~ Minimaal 150 woorden per post, dit moet sowieso lukken
    ~ Ik trek lootjes voor wie er vermoord wordt en door wie
    ~ Niet ingevulde tributen zijn bloedbaddoden
    ~ Als je offtopic gaat, even tussen [ ] { } ( )
    ~ Reserveringen blijven drie dagen staan en worden aangegeven met [R]
    ~ Max. 3 personages
    ~ Nieuwe topics alleen door AnnaxElsa, tenzij ik het vraag
    ~ Als er acht meisjes ingevuld zijn, gaat er even een stop op, we moeten ook nog bloedbaddoden hebben

    Rollen:
    D1 (Steenbok):
    -
    -

    D2 (Waterman)
    - Roselynn "Rose" Smith (CrazyGirlxx)
    - Clay Elmo Hartford (MyHome)

    D3 (Vissen)
    -
    -

    D4 (Ram)
    - Alyx Jane Tracks (Burglar)
    - Augustin "Stin" Pippin Holly (Ringkeeper)

    D5 (Stier)
    -
    -

    D6 (Tweelingen)
    - Lily Weed (AnnaxElsa)
    - Aiden James Kemphus (xxjiggerxx)

    D7 (Kreeft)
    - Ayalynn Denola (Rawiyah)
    - Ethan Jones (CrazyM0f0x)

    D8 (Leeuw)
    - Dahlia Violet Chadwick (FennaFriend)
    -

    D9 (Maagd)
    - Dawnelle "Dawn" Eguskine (Jafar)
    -

    D10 (Weegschaal)
    -
    -

    D11 (Schorpioen)
    -
    -

    D12 (Boogschutter)
    - Sue Gillian (RingKeeper)
    - Eros Moore (FennaFriend)


    Ik hoop dat jullie het een beetje snappen :p anders gewoon vragen!

    GreetZ van me

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 19:02 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Rol: Meisje district 12
    Naam: Sue Gillian
    Leeftijd + geboortedatum (dit moet dus bij je sterrenbeeld passen): 14 jaar, 26 November
    Geslacht: Vrouw
    District: 12
    Sterrenbeeld: Boogschutter
    Innerlijk: Sue is een voorzichtig meisje, dat niet snel in de aanval gaat. Ze verstopt zich liever, en daar is ze erg goed in. Sue kan omgevingen namelijk erg goed inschatten, en daardoor vind ze altijd wel een plekje waar ze kan zitten.
    Uiterlijk:


    Extra:

    Rest komt zo.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 19:37 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Rol: Meisje district 12
    Naam: Sue Gillian
    Leeftijd + geboortedatum (dit moet dus bij je sterrenbeeld passen): 14 jaar, 26 November
    Geslacht: Vrouw
    District: 12
    Sterrenbeeld: Boogschutter
    Innerlijk: Sue is een voorzichtig meisje, dat niet snel in de aanval gaat. Ze verstopt zich liever, en daar is ze erg goed in. Sue kan omgevingen namelijk erg goed inschatten, en daardoor vind ze altijd wel een plekje waar ze kan zitten. Sue is wat terughoudend ingesteld, en is bang in het donker.
    Hoewel, ze is niet bang om iemand te doden als het moet, en als het licht is kan ze erg gevaarlijk zijn. Ze is erg goed in plannen maken, en listen verzinnen.
    Uiterlijk:


    Extra: Haar district aandenken:


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    STOP OP MEISJES!!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Hmmm, als het hier zo levendig blijft, zal ik binnenkort maar even de rest van mijn rol afmaken ^^

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 20:48 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik nog een jongen uit 4?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    RingKeeper schreef:
    Mag ik nog een jongen uit 4?

    Zeker!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Rol: Jongen district 4
    Naam: Augustin (Bijnaam: Stin) Pippin Holly
    Leeftijd + geboortedatum (dit moet dus bij je sterrenbeeld passen): 22 Maart, 15 jaar
    Geslacht: Man
    District: 4
    Sterrenbeeld: Ram
    Innerlijk: Augustin is een sociale, vrolijke, en vrij opwekkende jongen. Het feit dat zijn ouders altijd van hem wouden dat hij zich netjes gedroeg omdat hij zijn naam geërfd had van zijn nette over over grootvader, deed hem helemaal niets. Hij is brutaal en nieuwsgierig, en niet bang om ongemakkelijke vragen te stellen. In de arena is Augustin nogal aanvallend, en roekeloos wat soms bijna zijn dood betekent.
    Uiterlijk:




    Extra: Zijn district aandenken is een armband gemaakt van een vis net:


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Kom op mensen! Nog wat jongens en dan kunnen we beginnen!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    mag ik een jongen uit 12? :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Dat mag!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mag ik een jongen uit 6

    Ik heb nog nooit een jongen gespeeld maar ik ga het proberen

    Rol: jongen district 6
    Naam: aiden james kemphus
    Leeftijd + geboortedatum: 16, 31 mei
    Geslacht: jongen
    District: district 6
    Sterrenbeeld: tweeling
    Innerlijk: aiden is een lieve en gezellige jongen. hijvertrouwd mensen snel en denkt heel positief. Hij is brutaal en eigenwijs, waardoor hij vaak in de problemen kwam. Ook gaat hij graag haar eigen gangetje. hij houdt erg van het bos en alle dieren die er leven. hij kan erg gevoelig zijn, maar dat laat hij nooit merken. Als hij een doel heeft zal hij die hoe dan ook bereiken. hij is niet echt op haar hoede, waardoor hij een gemakkelijk doelwit wordt. Hij speelt graag verstoppertje met zijn zusje waardoor hij zich erg goed kan verstoppen. hij houd ervan om buiten te zijn. hij heeft veel dierbare verloren en dat wil hij nooit meer. Daardoor is hij erg dapper geworden. En deinst nooit terug.
    Uiterlijk:


    hij heeft donkerblond bijna bruin haar die hij graag warrig heeft zitten. hij heeft een lief gezichtje en een redelijk gespierd postuur. hij is 1.73.
    Extra: hij kan goed zwemmen wat best wel heel bijzonder is.
    zijn district aandenken is dit:


    hij heeft het van zijn overleden moeder gekregen

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 21:02 ]

    Dr rest komt later

    hij is klaar