• Gebaseerd op X-men



    Twee scholen gelegen in het stadje Londen ,vangen kinderen met speciale krachten op. Deze scholen zijn zwaar geheim voor de buitenwereld, want ze willen geen risico’s nemen. Jongeren van 16 tot 22 met deze gaves ,krijgen gratis onderwijs en onderdak. Maar….
    De twee scholen hebben niet hetzelfde doel… The academie of Brighton leert kinderen hun gaves controleren en leert hun leven en overleven met hun krachten. The academie of Guillotine verzet zich tegen de mensheid in, maar dit weten sommige leerlingen niet.


    De scholen delen hun leerlingen in door hun gaves. Leeftijd telt hier niet echt.
    Je hebt fysieke- mentale gaves en besturing van elementen.


    Leerkrachten
    - Lex Sterlington || Directeur || Leraar Fysieke krachten || 1,3 || Tijdreizen || Paddo
    - Hector Kingston || 1,10 || Leraar talen || Vloeiend talen spreken || LyraPhoenix
    - Elizabeth Lia Dawson || 1,11 || Bescherming & Gave’s leren beheersen || Schild || XSoulmatesX
    -
    -




    The academie of Brighton (There’s no diference in Mutants and humans, we all have a heart ,brains and feelings)

    Jongens VOL
    - Ryan "Ry" Lucas Ashford || 1,1 || Pijn weghalen en geven || NCIS
    - Alexander Isaac Tylson || 1,4 || Illusies || Raccoon
    - Kendall Francis Jackson || 1,2 || Mensen laten doen wat hij wil || Kendizzzzle
    - Daniël "Shadow" Raeper || 1,3 || Dingen in zijn gedachten tot werkelijkheid maken || Paddo
    - Maxwell 'Max' Anderson || 1,10 || Levende motor || LyraPhoenix

    Meisjes VOL
    - Nevara “Neva” Isole Snow || 1,3 || Een vrouwelijke iceman || Jafar
    - Damianne Abigail Stavros || 1,4 || Pijn wegnemen || Barnowl
    - Celia Maery Aisling || 1,6 || Droomwandelaar || DreamerN
    - Calypso Dymphna Heartland || 1,7 || Soort telepathie || Yoda
    - Rosemarie “Rose” Lena Amoris || 1,8 || Natuur || NCIS




    The academie of Guillotine (If we don’t do something ,then in a few years ,there are no mutants annymore.)
    Jongens
    - Harry Harold Flindstone || 1,2 || Dingen besturen || TheDarkKing
    - Percy James Parker || 1,1 || Super sterk || Kendizzzzle
    - Thomas Puck Knight || 1,6 || Vleugels || DreamerN
    - Inamabilis
    - Thade James Sherman || 1,10 || Thalin

    Meisjes VOL
    - Rosalie Jane Eatside || 1,2 || Super snel || CrazyGirlxx
    - Samantha Jozephina Royles || 1,4 || Shape shifting || Raccoon
    - Christina 'Christy' Burnwood ||1,6 || Nog in aanmaak || MyHome
    - Yoru Namita Tsukiakari || 1,10 || Gaves overnemen/imiteren || Zaiphon
    - Dehlia Elín Haynes || 1,9 || Electrokinesis || Lethe


    Regels van de school
    -Vertel niet aan mensen dat je een mutant bent
    - Om 22:00 op je kamer en 23:00 lichten uit en slapen
    -Je krachten niet gebruiken op leraren ,leerlingen of mensen.Alleen in de daarvoor bestemde lessen.
    -Geen ruzie ,gevechten of agressie met je medesoort ,want iedere mutant is je familie.
    -Geen meisjes op de jongenskamers of omgekeerd
    - Geen vandalisme
    - Draag de kleur van je school op één of meerdere kledingstukken. Het is geen uniform ,maar wel verplicht.
    -Niet roken ,alcoholische dranken gebruiken of drugs nemen ,binnen het schoolgebied.
    - Alleen de woensdag namiddag ,iedere schooldag vanaf 16:00 en de zondag hebben de leerlingen vrij en mogen ze de stad in.


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 200 woorden te schrijven, niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje) en 3 als je er een vaste leraar/lerares bijneemt
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij. Tenzij ik er iemand voor aanwijs
    Vragen mogen altijd gesteld worden



    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (16 - 22):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Familie:
    Extra:

    Invullijstje leerkrachten en directeur:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (25-50):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Welk vak :
    Familie:
    Extra:

    Die van de leerkrachten en directeur hoeven niet volledig uitgeschreven te zijn en kunnen door iedereen bespeeld worden, als je deze als vaste rol wilt, schrijf dit er dan aub bij.


    Alle rechten van dit topic gaan naar Raccoon.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 18:27 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik mijn oude personages weer erin? :) ben nu jmmr genoeg aan het werk dus kan ze er nu niet in zetten -.-"

    Hmm zou ik mijn oude personage ook terug mogen? (:


    How far is far

    Yoda schreef:
    Mag ik een meisje op Brighton?


    Is goed. Ik zal je erbij zetten. ^^

    @ Kendizzzzle: Is goed.^^

    @ Paddo: Ik zal jou er ook weer bij zetten.:Y)

    Ik zal alles veranderen als ik mijn huiswerk af heb.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik een jongen (Brighton) en een meisje (Guillotine) reserveren? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Mag ik een jongen (Brighton) en een meisje (Guillotine) reserveren? :3


    Tuurlijk.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik een meisje van Brighton?


    Happy Birthday my Potter!


    Rol; Leerling Academie Of Guillotine.
    Volledige naam; Harry Harold Flindstone
    Leeftijd; 18 jaar oud, en verjaard op 5 Juli
    Karakter; Harry is een dealer, als hij iets doet voor jou wilt hij iets terug.
    Zijn gedachte hierbij is, is dat hij met alles en iedereen kiet wilt staan, anders zullen ze er nog wel voor boeten.
    Hij is onder anderen bang voor, deze angst komt doordat hij ooit eens werd geraakt door vuurwerk, hierdoor verloor hij zijn benen en heeft sinds dien twee ijzeren benen.
    Hierdoor Kreeg hij wel een speciale hart implantaat wat verbonden staat met zowel zijn hart als hersenen.
    Zijn vader is immers hersenchirurg en heeft Harry ook geopereerd.
    Deze implantaat zorgt er ook voor dat hij elk vast voorwerp kan besturen, voor zijn benen.
    Onder anderen is zijn familie al langer onderdeel van de school, omdat zijn voorouders bekend waren met de oprichter van de school.
    Uiterlijk;


    Harry heeft bruin haar en bruine ogen, hij is best gespierd met een sixpack, hij traint hier ook regelmatig op en gaat twee keer in de week naar de sportschool.
    Zijn stalen benen zitten hem soms in de weg, maar echter voelt het aan alsof hij een paar van de meest gespierde benen ter wereld heeft, en zo voelt het immers ook.


    Gave; Zijn gave is eigenlijk onnatuurlijk, er zit een zeer krachtige magneet verbonden met zijn hart en hersenen.
    Hiermee is het voor hem mogelijk om elke vaste stof(Onder anderen: Kleding, Metalen, Zand) in zijn omgeving te besturen.
    Dit moest hij hebben omdat hij anders niet kan lopen met zijn stalen benen.
    Echter werkt het niet in het water en is het brandstof bloed.
    Tevens heeft hij een kleine natuurlijke, hij is bijzonder slim.
    Dit valt onder: Mentaal
    Familie; zijn IQ is van generatie op generatie geërfd en er zijn al veel generaties uit zijn familie die op Guillotine hebben gezeten.
    Harry heeft beide van zijn ouders nog, maar zijn oudere broer is inmiddels overleden doordat hij werd neergeschoten tijdens dat hij in Afrika ging vechten.
    De begrafenis van zijn broer is misschien wel het ergste moment van zijn leven.
    Zijn familie was altijd al trots op zijn broer, vooral door zijn rechtvaardigheid tegenover de mensen.
    Alleen denkt Harry dat mensen zijn broer verraden hebben en hem konden redden voor zijn dood.
    Extra; Angsten zijn vuur(werk) en water, water komt omdat hij daar dan letterlijk vast aan de grond zit.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 17:39 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Hij is er hoor. :]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Rol: Leerling van The Academie of Brighton.
    Volledige naam: Kendall Francis Jackson.
    Leeftijd (16 - 22): 19.
    Karakter : Kendall is het type jongen dat niet naar de regels luisterd. hij flirt vrijwel met ieder meisje, en steelt nogal vaak, puur om zijn nogal strenge ouders te irriteren. zijn ouders noemen hem vaak een probleem kind. Hij doet vrijwel nooit iets goeds volgens zijn ouders, in tegenstelling tot zijn zus, die blijkt alles goed te doen volgens hun ouders. hij haalt meestal ook slechte cijfers. hij is ook vrij brutaal, en komt voor zijn mening uit, en is niet bang als het er op aan komt klappen uit te delen, dit doet hij alleen als hij zich bedreigt voelt of als het moet om zich of iemand anders te verdedigen. ook rookt hij vaak. Hij heeft een hekel aan mensen die hem vertellen wat hij moet doen, vandaar heeft hij waarschijnlijk zo'n hekel aan school. Hij is het liefst op zichzelf. Zijn vertrouwen zou je ook niet zo makkelijk winnen. Maar hij heeft zijn hart op de juiste plaats. Hij smeekt zijn zus het niet aan hun vader te vertellen dat hij rookt en soms drinkt, want dan is de kans groot dat hij nooit meer buiten komt, zijn ouders zijn nogal streng. meestal reageert hij erg sarcastisch. als je hem leert kennen zal je erachter komen dat hij best oké is, en dat je met hem kunt lachen, dit laat hij echter alleen zien als hij je vertrouwt.
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):

    Kendall heeft donkerblond haar, wat hij meestal in een kuif heeft. En hij heeft groen/gele ogen. hij is erg ijdel. hij is 1.81 lang, en hij heeft een normaal postuur. hij heeft een vrij bleke huid. hij draagt meestal gewoon losse kleding, met een spijkerbroek, en sneakers. en het liefst met zijn leren jasje erover heen. ook heeft een paar tattoos, die hij verbergt door shirts met lange mauwen te dragen als zijn vader in de buurt is.
    Gave: hij heeft de gave dat hij mensen kan laten doen wat hij wil. Niemand weet dat hij deze gave bezit. Als hij zijn gave gebruikt lichten zijn ogen even op en een paar seconden later weet je niet meer wat je wou zeggen en doe je wat hij je vraagt.
    Familie: zijn moeder: Alice Jackson, is erg zorgzaam, en maakt zich zorgen over Kendall's problemen, en probeert hem zo veel mogelijk te helpen. Zijn Vader: John Jackson, is erg gesteld op regels en discipline, daarom laat hij ook liever niet weten dat zijn zoon van vrijwel alles een potje maakt. Maar hij weet nog lang niet alles van wat Kendall allemaal uitspookt, en dat vertelt Kendall hem ook liever niet. Zijn zus: Jade Jackson, is eigenlijk de bescherm engel van haar broertje. En ze zou hem ook vast niet verraden, soms dreigt ze er wel is mee om haar zin te krijgen.
    Extra: X.


    How far is far

    Rol: Leerling van Guillotine.
    Volledige naam: Rosalie Jane Eatside.
    Leeftijd: 18, ze is jarig op 24 december.
    Karakter: Rosalie is een heel open en lief meisje, ze is erg zorgzaam en wil iedereen blij maken. Ze is erg lollig en maakt van alles bijna een lolletje, maar als het moet kan ze bloedserieus zijn. Je kan je geheimen rustig aan haar vertellen want die kan ze heel goed bewaren. Ookal is ze een echt druktemaker, soms kan ze heel rustig zijn. Als je haar boos krijgt, dat soms lukt als ze alleen emotioneel is of je ergens mee spot, dan wordt ze hartstikke boos en wil diegene dan ook bang maken, ze wil nooit iemand echt pijn doen of echt doodsbang maken. Als ze verdrietig is, gaat ze alleen in een hoekje zitten, dat vindt Rosalie rustgevend en fijn.
    Uiterlijk:



    Rosalie heeft donkerbruin haar waar een slag inzit, meestal houdt ze het gewoon los maar soms doet ze het wel in een staart of vlecht. Rosalie heeft blauw/grijze ogen die door je heen lijken te kijken. Ze heeft een bruinige huid en verder heeft ze rozige lippen.
    Gave: Rosalie is onmenselijk snel, je ziet alleen maar een vage flits en dan is ze weg. Soms heeft haar gave ook voordelen omdat, ze weg kan vluchten of snel ergens kan zijn. Maar de nadelen van haar gave zijn dat ze het soms niet onder controle heeft en dan tegen iets of iemand aanbotst.
    Familie: Rosalie heeft een klein zusje, Chelsea die volgens haar ''Superirritant'' is. Verder heeft ze een moeder die best erg jong is en een vader waarmee ze goed kan opschieten. Verder heeft ze nog een grote broer van 22, die haar altijd pest en plaagt.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 19:24 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Jafar schreef:
    Mag ik een meisje van Brighton?


    Is goed. Ik zal je erbij zetten.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    Is goed. Ik zal je erbij zetten.^^


    Ik krijg langzaam het idee dat ik onbedoeld je RPG's stalk... :') Btw, bij besturing van elementen, kan je ze dan allemaal "besturen" (met wat probleempjes bij allemaal) of is het er eentje kiezen?


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ik krijg langzaam het idee dat ik onbedoeld je RPG's stalk... :') Btw, bij besturing van elementen, kan je ze dan allemaal "besturen" (met wat probleempjes bij allemaal) of is het er eentje kiezen?


    Weet je, dat gevoel krijg ik dus ook al de hele tijd als ik je in een Rpg zie verschijnen.:'D Maar goed, je mag nog wel even door stalken. (a') Ehm, het liefst eentje.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    Weet je, dat gevoel krijg ik dus ook al de hele tijd als ik je in een Rpg zie verschijnen.:'D Maar goed, je mag nog wel even door stalken. (a') Ehm, het liefst eentje.


    Oké (dat dacht ik al, maar dan zie je dat ik straks een rol aanmaak met één element en dat er dan iemand komt die ze gelijk alle vier neemt en dat ik daar dan sta van... uhm 0.0 ). Even kijken welke is kies, want ze zijn allemaal zo cool ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Oké (dat dacht ik al, maar dan zie je dat ik straks een rol aanmaak met één element en dat er dan iemand komt die ze gelijk alle vier neemt en dat ik daar dan sta van... uhm 0.0 ). Even kijken welke is kies, want ze zijn allemaal zo cool ^^


    Ghehe, lol.:'D Je mag bv. ook ijs. In plaats van water, vuur, aarde, of lucht. Maar dat wist je al, denk ik. :"D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki