• Gebaseerd op X-men



    Twee scholen gelegen in het stadje Londen ,vangen kinderen met speciale krachten op. Deze scholen zijn zwaar geheim voor de buitenwereld, want ze willen geen risico’s nemen. Jongeren van 16 tot 22 met deze gaves ,krijgen gratis onderwijs en onderdak. Maar….
    De twee scholen hebben niet hetzelfde doel… The academie of Brighton leert kinderen hun gaves controleren en leert hun leven en overleven met hun krachten. The academie of Guillotine verzet zich tegen de mensheid in, maar dit weten sommige leerlingen niet.


    De scholen delen hun leerlingen in door hun gaves. Leeftijd telt hier niet echt.
    Je hebt fysieke- mentale gaves en besturing van elementen.


    Leerkrachten
    - Lex Sterlington || Directeur || Leraar Fysieke krachten || 1,3 || Tijdreizen || Paddo
    - Hector Kingston || 1,10 || Leraar talen || Vloeiend talen spreken || LyraPhoenix
    - Elizabeth Lia Dawson || 1,11 || Bescherming & Gave’s leren beheersen || Schild || XSoulmatesX
    -
    -




    The academie of Brighton (There’s no diference in Mutants and humans, we all have a heart ,brains and feelings)

    Jongens VOL
    - Ryan "Ry" Lucas Ashford || 1,1 || Pijn weghalen en geven || NCIS
    - Alexander Isaac Tylson || 1,4 || Illusies || Raccoon
    - Kendall Francis Jackson || 1,2 || Mensen laten doen wat hij wil || Kendizzzzle
    - Daniël "Shadow" Raeper || 1,3 || Dingen in zijn gedachten tot werkelijkheid maken || Paddo
    - Maxwell 'Max' Anderson || 1,10 || Levende motor || LyraPhoenix

    Meisjes VOL
    - Nevara “Neva” Isole Snow || 1,3 || Een vrouwelijke iceman || Jafar
    - Damianne Abigail Stavros || 1,4 || Pijn wegnemen || Barnowl
    - Celia Maery Aisling || 1,6 || Droomwandelaar || DreamerN
    - Calypso Dymphna Heartland || 1,7 || Soort telepathie || Yoda
    - Rosemarie “Rose” Lena Amoris || 1,8 || Natuur || NCIS




    The academie of Guillotine (If we don’t do something ,then in a few years ,there are no mutants annymore.)
    Jongens
    - Harry Harold Flindstone || 1,2 || Dingen besturen || TheDarkKing
    - Percy James Parker || 1,1 || Super sterk || Kendizzzzle
    - Thomas Puck Knight || 1,6 || Vleugels || DreamerN
    - Inamabilis
    - Thade James Sherman || 1,10 || Thalin

    Meisjes VOL
    - Rosalie Jane Eatside || 1,2 || Super snel || CrazyGirlxx
    - Samantha Jozephina Royles || 1,4 || Shape shifting || Raccoon
    - Christina 'Christy' Burnwood ||1,6 || Nog in aanmaak || MyHome
    - Yoru Namita Tsukiakari || 1,10 || Gaves overnemen/imiteren || Zaiphon
    - Dehlia Elín Haynes || 1,9 || Electrokinesis || Lethe


    Regels van de school
    -Vertel niet aan mensen dat je een mutant bent
    - Om 22:00 op je kamer en 23:00 lichten uit en slapen
    -Je krachten niet gebruiken op leraren ,leerlingen of mensen.Alleen in de daarvoor bestemde lessen.
    -Geen ruzie ,gevechten of agressie met je medesoort ,want iedere mutant is je familie.
    -Geen meisjes op de jongenskamers of omgekeerd
    - Geen vandalisme
    - Draag de kleur van je school op één of meerdere kledingstukken. Het is geen uniform ,maar wel verplicht.
    -Niet roken ,alcoholische dranken gebruiken of drugs nemen ,binnen het schoolgebied.
    - Alleen de woensdag namiddag ,iedere schooldag vanaf 16:00 en de zondag hebben de leerlingen vrij en mogen ze de stad in.


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 200 woorden te schrijven, niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje) en 3 als je er een vaste leraar/lerares bijneemt
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij. Tenzij ik er iemand voor aanwijs
    Vragen mogen altijd gesteld worden



    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (16 - 22):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Familie:
    Extra:

    Invullijstje leerkrachten en directeur:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (25-50):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Welk vak :
    Familie:
    Extra:

    Die van de leerkrachten en directeur hoeven niet volledig uitgeschreven te zijn en kunnen door iedereen bespeeld worden, als je deze als vaste rol wilt, schrijf dit er dan aub bij.


    Alle rechten van dit topic gaan naar Raccoon.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 18:27 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zaiphon schreef:
    Zou ik nog een meisje voor The Academie of Guillotine kunnen reserveren? Dan ga ik vandaag denken of ik serieus mee ga doen - het is alweer een tijdje geleden dat ik heb gerpg'd


    Tuurlijk. Ik zal je erbij zetten en ik hoor wel of je echt mee gaat doen.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    I like your character.:Y) Ghehe, thanks.:'D Maar eh, ik heb per ongeluk de lijstjes omgedraaid dus welk vak hoeft niet bij jouw personage...


    Glad you like her. En ik dacht al, wat moet daar en waarom heeft niemand dat ingevuld :')


    Happy Birthday my Potter!

    Klopt het dat mijn reservering er niet bij staat?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Klopt het dat mijn reservering er niet bij staat?


    - Take a look - Oeps, ik dacht dat ik je erbij had gezet. Sorry. Ga ik nu wel doen.^^

    @ Jafar: Ghehe, dat dacht ik ook toen ik jouw personage zag. Maar toen kwam ik erachter waarom je dat het gedaan.:')

    Edit: Je staat erbij.:Y)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 16:12 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Helloo, kan ik toevallig nog meedoen? :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik ben er denk ik uit XD

    ~ Een meisje bij Brighton en een jongen bij Guillotine

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 17:22 ]


    Credendo Vides

    ...

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 17:46 ]


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Vraagje, wat houd eigenlijk 1,1-1,2-1,3 in?


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    Vraagje, wat houd eigenlijk 1,1-1,2-1,3 in?


    Topicnummer en paginanummer waar het personage op staat (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Topicnummer en paginanummer waar het personage op staat (:


    Ah dan snap ik het.
    Ik dacht de classes van x-men.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    NCIS schreef:
    (...)

    Van welke afdeling?


    School van Guillotine
    Kracht: Kan met haar ogen doen met mensen wat ze wil (Denk aan doden, pijn doen, in de lucht laten zweven, arm omdraaien etc. En kan het bloed van mensen besturen, ook met haar ogen.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 19:13 ]


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Rol: Leerlinge van the Academie of Brighton
    Volledige naam: Damianne Abigail Stavros
    Leeftijd 18 jaar
    Karakter : Damianne is een meisje dat voor zichzelf op komt, en graag andere wilt helpen ze houdt er niet van om te zien als andere mensen verdrietig zijn of pijn hebben. Verder is Katherine wel aardig die verder snel boos kan worden, soms om de kleinste dingen soms om gewoon niks. Verder houdt ze wel van een beetje avontuur en spanning ze gaat graag op onderzoek uit. Soms als ze alleen op haar kamer zit wilt ze ook alleen zijn niemand weet waarom en dat vertelt ze ook aan niemand.
    Uiterlijk:


    Ze heeft blond haar dat tussen haar schouder en middel komt, ze heeft lichte blauwe ogen en een wit gezicht, ze is 1.66 lang.
    Ze draag verder graag T-shirt en een vest, verder draagt ze nooit hakken of korte broeken, ook heeft ze vrijwel nooit make-up op misschien alleen mascara maar verder niks.
    Gave: Als iemand pijn heeft het maakt niet uit hoeveelpijn, bev bij gebroken botten een ontsteking of bij een bevalling kan ze bij de aanraking op de pijnlijke plek hun pijn afnemen waardoor zij zelf de hevige pijn zal ondergaan die de persoon eerder had. Ze heeft ook ontdekt dat ze het ook als ze zich goed genoeg concentreert en haar ogen op de pijnlijke plek houdt zonder te knipperen dat ze zo ook diegene zijn pijn kan weghalen het is wel moeilijk maar ze blijft erop oefenen. Ook al had ze liever gewild dat ze de pijn zelf niet hoefde te voelen.
    Familie: Damianne familie van vaderskant is Grieks waardoor ze zelf ook half Grieks is vanaf haar vaders kant heeft ze nog een broer die 25 jaar is en een jaar geleden terug is verhuist naar Griekenland. Toen was ze alleen nog over met haar moeder, vader, twee zusjes van 9 en 20 en een broer van 15. Ze houdt niet echt van haar familie door het grote gezin en als enige die een gave had was zij het zwarte schaap weinig aandacht besteedde ze aan haar. Soms mocht ze wel eens mee naar de dierentuin of een pretpark maar meestal ging ze zonder iets te zeggen weg en dwaalde alleen rond tot ze besloot om weg te lopen...
    Extra: Toen ze op straat dwaalde ontmoette ze een jongen die ze dacht dat die te vertrouwen was maar dat was niet zo, hij gaf haar drugs en alcohol en werd dus een verslaafde, de jongen zei dat hij van haar hield maar dat was niet zo. Toen ze onder invloed van drugs was kreeg ze ruzie met de jongen en vermoorde hem... ze vluchtte weer weg tot dat ze een school tegenkwam voor mensen net zoals haar. Van haar drugs en Alcohol probleem is ze bijna vanaf, ze neigt er af en toe nog naar om wat drank te pakken etc...


    (Dit is mijn oude rol, misschien dat ik later wat aanpas maar als ik dat niet doe hou ik hem zo, tenzij als er iets niet goed is of iets in die richting^^)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 18:15 ]

    BarnOwl schreef:
    Rol: Leerlinge van the Academie of Brighton
    Volledige naam: Damianne Abigail Stavros
    Leeftijd 18 jaar
    Karakter : Katherine is een meisje dat voor zichzelf op komt, en graag andere wilt helpen ze houdt er niet van om te zien als andere mensen verdrietig zijn of pijn hebben. Verder is Katherine wel aardig die verder snel boos kan worden, soms om de kleinste dingen soms om gewoon niks. Verder houdt ze wel van een beetje avontuur en spanning ze gaat graag op onderzoek uit. Soms als ze alleen op haar kamer zit wilt ze ook alleen zijn niemand weet waarom en dat vertelt ze ook aan niemand.
    Uiterlijk:


    Ze heeft blond haar dat tussen haar schouder en middel komt, ze heeft lichte blauwe ogen en een wit gezicht, ze is 1.66 lang.
    Ze draag verder graag T-shirt en een vest, verder draagt ze nooit hakken of korte broeken, ook heeft ze vrijwel nooit make-up op misschien alleen mascara maar verder niks.
    Gave: Als iemand pijn heeft het maakt niet uit hoeveelpijn, bev bij gebroken botten een ontsteking of bij een bevalling kan ze bij de aanraking op de pijnlijke plek hun pijn afnemen waardoor zij zelf de hevige pijn zal ondergaan die de persoon eerder had. Ze heeft ook ontdekt dat ze het ook als ze zich goed genoeg concentreert en haar ogen op de pijnlijke plek houdt zonder te knipperen dat ze zo ook diegene zijn pijn kan weghalen het is wel moeilijk maar ze blijft erop oefenen. Ook al had ze liever gewild dat ze de pijn zelf niet hoefde te voelen.
    Familie: Damianne familie van vaderskant is Grieks waardoor ze zelf ook half Grieks is vanaf haar vaders kant heeft ze nog een broer die 25 jaar is en een jaar geleden terug is verhuist naar Griekenland. Toen was ze alleen nog over met haar moeder, vader, twee zusjes van 9 en 20 en een broer van 15. Ze houdt niet echt van haar familie door het grote gezin en als enige die een gave had was zij het zwarte schaap weinig aandacht besteedde ze aan haar. Soms mocht ze wel eens mee naar de dierentuin of een pretpark maar meestal ging ze zonder iets te zeggen weg en dwaalde alleen rond tot ze besloot om weg te lopen...
    Extra: Toen ze op straat dwaalde ontmoette ze een jongen die ze dacht dat die te vertrouwen was maar dat was niet zo, hij gaf haar drugs en alcohol en werd dus een verslaafde, de jongen zei dat hij van haar hield maar dat was niet zo. Toen ze onder invloed van drugs was kreeg ze ruzie met de jongen en vermoorde hem... ze vluchtte weer weg tot dat ze een school tegenkwam voor mensen net zoals haar. Van haar drugs en Alcohol probleem is ze bijna vanaf, ze neigt er af en toe nog naar om wat drank te pakken etc...


    (Dit is mijn oude rol, misschien dat ik later wat aanpas maar als ik dat niet doe hou ik hem zo, tenzij als er iets niet goed is of iets in die richting^^)


    Ik zie meteen een fout.
    Bij karakter staat opeen Katherine.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 18:15 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    [face=times] Rol: Leerling Brighton
    Volledige naam: Alexander Isaac Tylson
    Leeftijd Hij is 20 jaartjes geworden op 23 december


    Karakter : Alex lijkt een beetje op een typische nerd qua uiterlijk, maar als innerlijk verschilt dat nog wel. Hij is een aardige spontane jongen die graag met de meeste mensen bevriend raakt. Hij neemt misschien niet heel rap de eerste stap, maar zodra hij het perfecte moment zit komt hij wel eens langs. Hij is een onhandige jongen en je zult hem ook niet echt in de sportzalen zien, maar eerder in de bib met een goed ‘Fantasy’ boek of zelfs gewoon strips. Alexander zul je niet rap kwaad zien. Hij is een rustige jongen die tegen een stootje kan.Hij kan zijn mondje openen als hij wilt en is recht voor zijn raap. Meestal zet hij zijn blije masker op en probeert iedereen vrolijk te houden, maar meestal zien ze zijn binnenste littekens niet. Alex leeft een beetje in zijn eigen fantasie. Waarin het leven altijd goed is en iedereen met elkaar overeen komt. Maar dat is allemaal niet waar dat weet hij ook en heeft hij ook al vaak gevoeld. ‘Raar kind’, ‘Freak’ en gegil. Met die dingen schrikt hij bijna iedere nacht wakker. Alexander kwam uit een klein dorpje in Australië. De roddels op het kleine schooltje waar hij tot zijn 17 heeft gezeten werden iedere dag groter en pijnlijker. ‘Bezeten, demoon, loner.” Woorden die dagelijks zijn gehoorgang binnen gingen. Pestkoppen die het er altijd inwreven bij hem. Pas rond zijn 17de levensjaar heeft hij ontdekt dat die nare dagdromen die hij altijd heeft gehad. De letters die omkeerden en iedereen die zo misvormd leek zijn eigen illusies waren die tegen hem waren gekeerd. Pas toen hij zijn mond opende tegen de pestkoppen heeft hij die gave tegen hun kunnen keren met als gevolg verhuizen. De familie Tylson was niet langer welkom in het dorp. Ondanks dat zijn ouders normaal zijn houden ze was hun zoon en hebben ze hem voor zijn eigen bestwil laten wonen in Engeland. Daar heeft hij bij zijn grootvader die een psychiater en ook iemand was met een gift zijn gave een beetje leren controleren. Meteen was ook duidelijk dat hij ondanks dat hij alleen maar illusies kan scheppen de wereld wilt helpen en beteren. Alex is een creatief en fantasierijk iemand die dan ook rap wegdroomt in zijn eigen wereld. Opletten doet hij niet zo vaak, tenzij dat het over levensnoodzakelijke dingen gaat. Hij tekent graag en heeft dan ook altijd een notitie blokje bij waar hij vaak op tekent als hij zich alleen voelt.

    Uiterlijk (uitleg+foto graag):

    Alex heeft warrige bruine haren die hij vaak in een kuifje probeert te zetten of hij verbergt deze onder een goed zittende beanie. Alex draagt vaak een bril en daaronder zie je zijn bambi bruine ogen waarin je zo kunt verdwalen en zinken in je eigen wereldje. Iets dat ook erg typisch is aan zijn gave. Hij heeft lichte moedervlekjes verspreid over zijn lichaam en zijn gezicht. Alexander heeft een normale bouw, en is lichtjes gespierd. Hij rijkt de lengte van 1m78 en je ziet hem vaak in casual en losse kleren rondlopen.


    Gave: Reality warping/ Illusies
    Familie: Alex is enigstkind en heeft nooit broertjes of zusjes gehad. Zijn ouders zijn beiden afkomstig van Australië en zijn het belangrijkste voor hem.
    Extra: Hij kan niet goed zien en heeft daarom vaak een bril op, maar af en toe heeft hij ook lenzen in . Meestal heeft hij een klein notitie blokje bij de hand waar hij dan graag in tekent.

    Rol: Leerlinge Guillotine
    Volledige naam: Samantha Jozephina Royles
    Leeftijd Ze is bijna 19 jaartjes jong en verjaard op een 4de mei.
    Karakter : Zelfs met deze stralende oogjes en spontane vriendelijke glimlach is dit meisje een sluw en kil type die niets van de mensensoort wilt afweten. Ze is een goede actrice en liegt anderen vaak voor. Ze is moeilijk te doorgronden en komt soms echt onverwacht uit de hoek. Naast een grote mond en een agressieve houding tegenover anderen, vertrouwd ze anderen zeer moeilijk. Als je iets van haar los wilt schudden dan zal ze eerst veel informatie over je willen verzamelen. Als je haar vertrouwen uiteindelijk zou kunnen winnen dan is er een kans dat je haar echte stralende glimlach zult zien. Ze kan heel losjes zijn bij haar vrienden en je zult dan ook zeker merken dat dit pittig meisje voor je door het vuur zal gaan. Ze is een enorme jongensgek en vind aandacht van het andere geslacht dan ook heel amuserend en fijn. Als ze echt losjes is (met wat glaasjes alcohol misschien) dan kan ze zich ook van haar flirterige kant tonen. Echter kan ze er wel niet tegen als jongens haar na 1 dag zouden dumpen, dus daarom kiest ze er bewust voor om zich niet te binden of aan one night stands te beginnen. (Maar wie zich over de muur zou wagen van haar hartje en die kan stelen dan zie je ook wel hoe veel nood ze heeft aan een paar beschermende liefhebbende armen waarin ze zou kunnen liggen). Haar beschermende vijandige kant heeft ze vooral uit angst en wraak gemaakt, want het bloed van haar liefhebbende ouders hebben voor een stomme reden gevloeid en moest dit gebeuren met haar broer dan kan je zeker zijn dat ze met haar eigen handen die persoon tot in zijn nabestaanden en voorvaderen zal uitroeien. Sam is iemand die zich graag nestelt bij een vertrouwd iemand en voor een lekker gezellig vuurtje zou zitten indeplaats van een fuif. Ze veracht die dingen eigenlijk ,maar af en toe gaat ze er wel eens heen voor haar vriendinnen. Ze is een lenig iemand en heeft ook jaren ballet en modern gedanst. Je zult haar vaak buiten vinden zittend in een boom of bij een rustgevend meertje. Ze houd wel van lachen, maar zit daar af en toe nog met een tweestrijd in zichzelf.
    Uiterlijk :


    Samantha lijkt een onschuldig klein meisje, maar dit schatje kan ook heel erg ondeugend uit de hoek komen. Sam heeft heldere blauwe ogen, die ze geërfd heeft van haar moeder rondom haar ogen heeft ze volle zwarte wimpers die ze graag extra accentueert met een goed laagje mascara. Haar golvende lange bruine lokken heeft ze dan eerder van haar vader. Ze kan niet zonder haar make-up en al zeker niet zonder haak nagellak. Sam heeft bijna iedere keer een ander kleurtje, motiefje of prulletje aan haar nagels. Opvallend kan ze wel zijn, maar dat zal zeker niet door haar lengte zijn. Ze is maar zo'n 1m67 lang en probeert vaak hakken te dragen om toch ietsje groter te lijken. Haar kledingstijl is haar kenmerk en niemand kan dit van haar afsnoepen.


    Gave: Shape Shifting
    Familie: Sam heeft bijna geen familie meer. Alleen haar oudere broer waar ze heel beschermend over is. Ze heeft een Franse nationaliteit en dat hoor je ook goed in haar praten. Haar vader was ook een Shape shifter, hij kon in andere wezens veranderen en zoals het fabeltje altijd verteld. 'Op de dag van de vollemaan zal hij veranderen'. Haar moeder was een Engelse die voor de liefde verhuisd is naar het romantische stadje Parijs. Ze werd een gelukkige moeder van 2 kinderen. Wat Sam nooit heeft geweten tot op het moment dat ze haar moeder voor haar ogen zag neervallen, was dat ook haar moeder anders was. Haar broer heeft dan ook zijn krachten van haar geërfd. Samantha haar ouders werden voor haar ogen vermoord door het leger. Ze waren een gevaar voor de mensheid. Dat werd haar verteld, maar volgens haar klopt dit totaal niet. Haar ouders hadden nooit iets verkeerd gedaan. Samen met haar oudere broer is ze naar Engeland gevlucht en hebben ze ondergedoken bij hun grootmoeder. Die vertelde over de school en zo zijn ze ingeschreven geweest.
    Extra: komt

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 15:38 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Rol: Leerling Brighton
    Volledige naam: Alexander Isaac Tylson
    Leeftijd Hij is 20 jaartjes geworden op 23 december


    Karakter : komt
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):

    Alex heeft warrige bruine haren die hij vaak in een kuifje probeert te zetten of hij verbergt deze onder een goed zittende beanie. Alex draagt vaak een bril en daaronder zie je zijn bambi bruine ogen waarin je zo kunt verdwalen en zinken in je eigen wereldje. Iets dat ook erg typisch is aan zijn gave. Hij heeft lichte moedervlekjes verspreid over zijn lichaam en zijn gezicht. Alexander heeft een normale bouw, en is lichtjes gespierd. Hij rijkt de lengte van 1m78 en je ziet hem vaak in casual en losse kleren rondlopen.


    Gave: Reality warping/ Illusies
    Familie: komt
    Extra: komt


    Rol: Leerlinge Guillotine
    Volledige naam: Samantha Jozephina Royles
    Leeftijd Ze is bijna 19 jaartjes jong en verjaard op een 4de mei.
    Karakter : komt
    Uiterlijk :


    Samantha lijkt een onschuldig klein meisje, maar dit schatje kan ook heel erg ondeugend uit de hoek komen. Sam heeft heldere blauwe ogen, die ze geërfd heeft van haar moeder rondom haar ogen heeft ze volle zwarte wimpers die ze graag extra accentueert met een goed laagje mascara. Haar golvende lange bruine lokken heeft ze dan eerder van haar vader. Ze kan niet zonder haar make-up en al zeker niet zonder haak nagellak. Sam heeft bijna iedere keer een ander kleurtje, motiefje of prulletje aan haar nagels. Opvallend kan ze wel zijn, maar dat zal zeker niet door haar lengte zijn. Ze is maar zo'n 1m67 lang en probeert vaak hakken te dragen om toch ietsje groter te lijken. Haar kledingstijl is haar kenmerk en niemand kan dit van haar afsnoepen.


    Gave: Shape Shifting
    Familie: Sam heeft bijna geen familie meer. Alleen haar oudere broer waar ze heel beschermend over is. Ze heeft een Franse nationaliteit en dat hoor je ook goed in haar praten. Haar vader was ook een Shape shifter, hij kon in andere wezens veranderen en zoals het fabeltje altijd verteld. 'Op de dag van de vollemaan zal hij veranderen'. Haar moeder was een Engelse die voor de liefde verhuisd is naar het romantische stadje Parijs. Ze werd een gelukkige moeder van 2 kinderen. Wat Sam nooit heeft geweten tot op het moment dat ze haar moeder voor haar ogen zag neervallen, was dat ook haar moeder anders was. Haar broer heeft dan ook zijn krachten van haar geërfd. Samantha haar ouders werden voor haar ogen vermoord door het leger. Ze waren een gevaar voor de mensheid. Dat werd haar verteld, maar volgens haar klopt dit totaal niet. Haar ouders hadden nooit iets verkeerd gedaan. Samen met haar oudere broer is ze naar Engeland gevlucht en hebben ze ondergedoken bij hun grootmoeder. Die vertelde over de school en zo zijn ze ingeschreven geweest.
    Extra: komt



    Ik probeer hun zo rap mogelijk af te maken

    Weer... :/
    Maak het nou niet zo lang. :(
    Is niet grappig als je me overtreft. :)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 19:28 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)