• Hoooi
    Ikzelf kan niet echt super mooie covers maken... Dusss wil iemand dat doen? (flower)

    Dit moet erin;

    - KLIK personage 1 Dit is een gevangen prins
    - KLIK personage 2 Dit is een meisje -joh xD- maar meer kan ik er niet over vertellen Sfeer: Mysterieus, kwaadaardig, toch beetje lief (geen idee hoe, maar je mag ook alleen 1 van deze dingen doen :P)
    - Tekst: When good meets dark
    - Het speelt af op een boot

    Maak als je wil maar gewoon iets, dan kan ik kijken welke ik leuk vind (:

    Thx alvast (K)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:49 ]

    Ik ga wat proberen!

    Rhun schreef:
    Ik ga wat proberen!


    Thxx ;D

    Ik wil wet wat proberen, maar het gaat niet voor morgenavond gebeuren


    -

    Ik kan wel iets proberen.
    Kan je misschien iets meer over je verhaal vertellen zodat ik ook andere plaatjes er bij kan zoeken.
    B.v in welke tijd of wie, wie is.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:24 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Zwart wit



    Normaal:



    Zonder tekst:



    Hope you like it, en als ik nog iets moet veranderen, mag je het altijd zeggen!

    Sketches schreef:
    Ik kan wel iets proberen.
    Kan je misschien iets meer over je verhaal vertellen zodat ik ook andere plaatjes er bij kan zoeken.
    B.v in welke tijd of wie, wie is.


    Rond 1650 ongeveer.
    Maya Aimee Maybury: Een meisje dat op het schip leeft, -meer kan ik er nog niet over vertellen haha!- Ze is 19 jaar.
    Aidan Noah Livingstone De gevangen, dappere, eigenwijze, arrogante prins.

    Rhun schreef:
    Zwart wit



    Normaal:



    Zonder tekst:



    Hope you like it, en als ik nog iets moet veranderen, mag je het altijd zeggen!


    Thxx (:

    Ik heb het geprobeerd, maar echt, het lukte niet. Het kwam gewoon niet mooi uit, komt vooral door de foto van de jongen. De kwaliteit is zeer slecht.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben iets aan het proberen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gifts schreef:
    Ik heb het geprobeerd, maar echt, het lukte niet. Het kwam gewoon niet mooi uit, komt vooral door de foto van de jongen. De kwaliteit is zeer slecht.

    Oh.. oké wel fijn dat je het geprobeerd hebt (;

    Voila hope you like it.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:39 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Creator schreef:
    (...)

    Rond 1650 ongeveer.
    Maya Aimee Maybury: Een meisje dat op het schip leeft, -meer kan ik er nog niet over vertellen haha!- Ze is 19 jaar.
    Aidan Noah Livingstone De gevangen, dappere, eigenwijze, arrogante prins.


    Waar speelt het zich af? op zee?


    -

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:39 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Niet zo heel mooi, maar beter kreeg ik er niet uit.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Creator schreef:
    (...)

    Thxx (:


    Haha, ze zijn niet heel spectaculair sorry