• Hoooi
    Ikzelf kan niet echt super mooie covers maken... Dusss wil iemand dat doen? (flower)

    Dit moet erin;

    - KLIK personage 1 Dit is een gevangen prins
    - KLIK personage 2 Dit is een meisje -joh xD- maar meer kan ik er niet over vertellen Sfeer: Mysterieus, kwaadaardig, toch beetje lief (geen idee hoe, maar je mag ook alleen 1 van deze dingen doen :P)
    - Tekst: When good meets dark
    - Het speelt af op een boot

    Maak als je wil maar gewoon iets, dan kan ik kijken welke ik leuk vind (:

    Thx alvast (K)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:49 ]

    Sketches schreef:
    Voila hope you like it.



    Thxx het is heel mooi!
    Maar ben vergeten te melden dat het op zee afspeelt (gehehe wel een belangrijk punt xD)

    Creator schreef:
    (...)

    Thxx het is heel mooi!
    Maar ben vergeten te melden dat het op zee afspeelt (gehehe wel een belangrijk punt xD)


    Ooh ik kan wel iets doen daar mee.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Rhun schreef:
    (...)

    Haha, ze zijn niet heel spectaculair sorry


    Geeft niet (:

    Veel meer dan dit kon ik niet met een schip doen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    Veel meer dan dit kon ik niet met een schip doen.



    Wauww super mooi! (H)

    Hoe maak jij dat eigenlijk , met welk programma?

    Creator schreef:
    (...)

    Wauww super mooi! (H)

    Hoe maak jij dat eigenlijk , met welk programma?


    Ik denk dat ze het met GIMP doet, dat programma kun je gratis downloaden (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Creator schreef:
    (...)

    Wauww super mooi! (H)

    Hoe maak jij dat eigenlijk , met welk programma?


    Photoshop CS6, maar ik raad je aan niet meteen photoshop te gaan kopen als je wilt beginnen. Gimp is een zeer goed alternatief en je kan resultaten krijg die heel erg dicht bij Photoshop liggen. En bedankt ^^

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 21:03 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik ga ook iets proberen, waarschijnlijk heb je allang gekozen maar yolo.. Ik vind het leuk om te doen! :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb ook iets geprobeerd.



    Klik voor groter

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 17:00 ]


    26 - 02 - '16

    Uhm dit is het resultaat.. :$ Ik had eerst een andere en daar heel veel werk aan besteed en in één keer was het helemaal weg.. :(


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.