• Sorry als hier al een topic over is.


    Klik voor groter

    Voor dit heb ik nou echt respect. Ik hoor vaak genoeg dat meisjes vinden dat ze dik zijn en als ik in de spiegel kijk heb ik dan soms zelf ook. Maar als ik hier naar kijk, krijg ik weer mijn zelfvertrouwen terug. Ik wilde dit gewoon graag delen met jullie.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennifer Lawrence is gewoon geweldig.


    :)

    Had ik gelezen inderdaad, ik heb absoluut respect voor haar en ik vind haar absoluut niet dik!


    Life is hard and then we die

    Ik vind haar en haar opvattingen goed, daar niet van, maar het is niet zo dat zij dik is en zulke vrouwen met haar vormen komen steeds meer 'in' in Hollywood. Ze is nog steeds hartstikke slank en gespierd als je haar benen en buik bekijkt.


    Your make-up is terrible

    Bayard schreef:
    Jennifer Lawrence is gewoon geweldig.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik heb nog nooit één film gezien waarin zij speelt, maar wat ik van haar meekrijg in de media is ze één van de sympathiekste celebrity's die ik ken. Sowieso lijkt ze mij een sympathiek persoon. Ik neem ook eerder voorbeeld aan haar dan aan menig ander celebrity.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het is al langer bekend dat ze niet met de rest meeloopt in Hollywood. Een van de redenen waarom ik haar geweldig vindt.


    -

    ik vind haar best leuk, ook een goede actrice maar ik ben het er niet mee eens dat ze 'anorectisch' als bijvoeglijk naamwoord gebruikt, en dat ze bi-foob en transfoob is.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    lnfinity schreef:
    Het is al langer bekend dat ze niet met de rest meeloopt in Hollywood. Een van de redenen waarom ik haar geweldig vindt.


    Pretty is just a pretty word.

    Bayard schreef:
    Jennifer Lawrence is gewoon geweldig.

    Amen.:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ze is nu niet om te zeggen dik, maar nog steeds respect.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Bayard schreef:
    Jennifer Lawrence is gewoon geweldig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bayard schreef:
    Jennifer Lawrence is gewoon geweldig.


    +1


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Bayard schreef:
    Jennifer Lawrence is gewoon geweldig.

    Bayard schreef:
    Jennifer Lawrence is gewoon geweldig.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mààr sommige mensen komen ook gewoon geen grammetje bij als ze eten en misschien is Jennifer Lawrence ook zo. Anyway, ik heb al willen merken dat ze tegenwoordig 'hot' is... Nja daarmee bedoel ik dat ze tegenwoordig nogal populair is. :-)
    Anyway, ik vind mezelf ook niet zo erg slank maar ik blijf bij mijn bookes met choco en dagelijkse portie chocolade en af en toe chips en/of koekjes. :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.