• I'd move anywhere in the world for love in a heartbeat.


    De jongen van One Direction reizen de hele wereld over. Ze hebben alle plekken wel eens gezien, worden overal geadoreerd door duizenden fans en zijn 10 van de 12 maanden per jaar van huis. Veel tijd voor de liefde hebben ze dus niet. Maar wat als de bezienswaardigheden in het buitenland niet de enige schoonheden zijn die de jongens tegenkomen. Wat als elke jongen verliefd wordt in een ander land, een ander continent zelfs. Gewoon op straat, of in een lokale kroeg of in het zwembad van het hotel. Wat zal er gebeuren met de band? Zal de liefde de band uit elkaar rukken? Of worden het extreem lange afstandsrelaties? Of vinden de jongens een manier om toch vaker bij hun geliefden te zijn?



    Rollen:
    Jongen / Meisje
    [Land van Herkomst[tijdsverschil met London / minimale vliegtijd naar London] - Naam[Geliefde] - Speler]
    De band:
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Harry Edward Stylesblue]Nick[/blue - Bergling
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Liam James Paynepink]Daniëlla-Luisa[/pink - Kendizzzzle
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Louis William Tomlinsonpink]Amélie[/pink - Fluitsma
    Ierland[0uur / 1,5uur] - Niall James Horanpink]Juanita[/pink - Dulce
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Zayn Javvadd Malikpink]Fiona[/pink - KiliOfDurin

    De liefdes: (mogen ook jongens zijn)
    Frankrijk[1uur later / 1uur] - Amélie Ariane Wallaceblue]Louis[/blue - CrazyGirlxx
    Filippijnen[8uur later / 16uur] - Fiona Candira Rosalesblue]Zayn[/blue - Snowqeeun
    Nieuw Zeeland[13uur later / 27uur] - Nick Dean Turnerblue]Harry[/blue - KiliOfDurin
    Argentinië[3uur eerder / 21uur] - Juanita Alessandra Cartilloblue]Niall[/blue - Lucille
    Mexico[6uur eerder / 9uur] - Daniëlla-Luisa Adrinde María Araceliblue]Liam[/blue - Junipher

    Extra familieleden, vrienden, etc.:
    -


    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum. De liefdes zijn MINIMAAL 19. Ze mogen ook ouder zijn dan de jongens)
    Geboorteplaats: (stad en land)
    Uiterlijk: (foto en minimaal 4 regels beschrijving)
    Innerlijk: (minimaal 7 regels)
    Voorkeur voor Geliefde:
    Extra: (zoizo voor de liefdes waar ze de jongens hebben ontmoet. NIET bij het concert of meet n greet)



    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH! Liefde groeit en je bent niet van de ene op de andere dag 8 maanden zwanger zonder dat iemand het weet. Ook ben je niet zonder slag of stoot binnen een uurtje van New York in London zonder jetlag.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang winter als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel. De verval datum staat achter de reservatie, dus je krijgt GEEN nieuwe herrindering
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen KiliOfDurin maakt nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    Praattopic
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 20:58 ]


    Bowties were never Cooler

    Is het goed?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tot nu toe wel, maar ik haal hem pas van reservatie af als de rol geheel(geliefde telt niet) is ingevult. Zo voorkom ik dat we heel lang moeten wachten op half ingevulde rollen


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Tot nu toe wel, maar ik haal hem pas van reservatie af als de rol geheel(geliefde telt niet) is ingevult. Zo voorkom ik dat we heel lang moeten wachten op half ingevulde rollen

    Okay. Misschien maak ik hem vanavond al af maar ik moet nu ook echt bezig aan een nieuw hoofdstuk van mijn eigen lopende story, dus ik kijk het nog even aan.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Je hebt tot de 30ste


    Bowties were never Cooler

    Mocht er een liefdes rol vervallen, zou je mij dan willen waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 21:52 ]


    "Family don’t end in blood”

    Je staat ook op t lijstje


    Bowties were never Cooler

    Ik heb hier zin in *O*


    Because I love him, do I need another reason?

    We moeten wachten op 3 meisjes en Niall


    Bowties were never Cooler

    Ik denk dat mijn rol invullen vandaag of morgen gebeurt omdat ik super veel huiswerk opgekregen, kan ik uitstel krijgen?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Een dag. De datum verschuift voor jou naar morgen.


    Bowties were never Cooler

    Naam: Fiona Candira Rosales
    Leeftijd: 20
    Geboorteplaats: San Jose, Filippijnen
    Uiterlijk:



    Fiona heeft lang donker bruin haar en bruine ogen, ze is 1.65 lang en draagt meestal niet het meest luxe kleding, maar ook niet echt armzalig. Door het goede inkomen dat ze verdiend kan ze gewoon haar eigen kleding betalen. Ze draagt meestal lange broeken, t-shirts, blousen en tops. Je ziet haar ook wel in korte broek lopen, maar never in een rok of een jurk -behalve op haar werk- Als ze moet werken heeft ze een uniform aan en daar moet ze wel een rok aan doen.
    Verder heeft ze haar haar altijd opgestoken, in een paardenstaart of een knot. Als ze haar haar zou laten hangden dan zou die tot heuplengte komen.
    Innerlijk: Fiona is een gezellige meisje die erg sociaal is en een echte prater, bij haar familie en vrienden. Bij vreemden is ze ook wel een prater, maar kan op sommige momenten best stil zijn. Familie betekend alles voor haar en ze zouden altijd op de voorgrond treden, als ze zou moeten kiezen tussen haar familie of haar vriend - als ze die had- dan koos ze zeker voor haar familie. Verder houd ze enorm van zingen en wilt later er echt iets mee gaan bereiken als het lukt. Maar nu ziet ze zingen meer als een hobby. Het leven in de Filippijnen is geen luize leven, het is een keiharde wereld waarvoor je moet knokken voor voedsel en drinken. Gelukkig heeft Fiona en de rest van haar familie wel een goed dak boven haar hoofd. Dat komt omdat haar andere familie goede inkomsten hebben en haar een beetje helpen.
    Als je voor het eerst in de Filippijnen komt zou je geschokt zijn hoe armzalig het eigenlijk kan zijn, je ziet het meestal op tv, maar als je eenmaal in het echt ziet is het beeld totaal anders. Bedelaars jong en oud die zwerven op straat. Hier is Fiona wel aangewend geraakt, ook het verkeer is een en al chaos iedere dag. Jeeps, auto's, tricekels en sommige fietsers gaan kriskras doorelkaar. Verder is Fiona een lief en behulpzaam meisje, maar ze weet ook welke mensen echt hulp nodig hebben en welke niet. De bedelaars help ze heel af en toe, maar ze geeft geen geld. Ze geeft hun eten. Fiona werkt in een hotel ze doet administratie en als kleine bijbaan is ze ook oppasser. Ze heeft alleen maar één dag echt vrij en dat is zondag. De rest van de dagen werkt ze. Behalve natuurlijk de vakantie dagen. Die zijn in Mei/Juni en natuurlijk de andere feestdagen.
    Voorkeur voor Geliefde: Zayn
    Extra: Ze heeft Zayn ontmoet bij een kleine karaoke bar waar ze samen met haar familie ( nichten en neven) en vrienden waren.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Dank je


    Bowties were never Cooler

    Graag gedaan, ik weet best veel over de Filipijnen want in real ben ik zelf half Filipijns. Vaak genoeg zelf in Filippijnen geweest dus weet hoe het daar is!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Dat is best wel cool!


    Bowties were never Cooler

    Jup vandaar toen ik Azie zag heb ik meteen gedaan, omdat ik dan beetje me erin kan vinden en weet hoe zwaar het leven echt is. Filipijnen is echt armzalig, maar je kan dat pas echt meemaken als je het echt hebt gezien.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.