• I'd move anywhere in the world for love in a heartbeat.


    De jongen van One Direction reizen de hele wereld over. Ze hebben alle plekken wel eens gezien, worden overal geadoreerd door duizenden fans en zijn 10 van de 12 maanden per jaar van huis. Veel tijd voor de liefde hebben ze dus niet. Maar wat als de bezienswaardigheden in het buitenland niet de enige schoonheden zijn die de jongens tegenkomen. Wat als elke jongen verliefd wordt in een ander land, een ander continent zelfs. Gewoon op straat, of in een lokale kroeg of in het zwembad van het hotel. Wat zal er gebeuren met de band? Zal de liefde de band uit elkaar rukken? Of worden het extreem lange afstandsrelaties? Of vinden de jongens een manier om toch vaker bij hun geliefden te zijn?



    Rollen:
    Jongen / Meisje
    [Land van Herkomst[tijdsverschil met London / minimale vliegtijd naar London] - Naam[Geliefde] - Speler]
    De band:
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Harry Edward Stylesblue]Nick[/blue - Bergling
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Liam James Paynepink]Daniëlla-Luisa[/pink - Kendizzzzle
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Louis William Tomlinsonpink]Amélie[/pink - Fluitsma
    Ierland[0uur / 1,5uur] - Niall James Horanpink]Juanita[/pink - Dulce
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Zayn Javvadd Malikpink]Fiona[/pink - KiliOfDurin

    De liefdes: (mogen ook jongens zijn)
    Frankrijk[1uur later / 1uur] - Amélie Ariane Wallaceblue]Louis[/blue - CrazyGirlxx
    Filippijnen[8uur later / 16uur] - Fiona Candira Rosalesblue]Zayn[/blue - Snowqeeun
    Nieuw Zeeland[13uur later / 27uur] - Nick Dean Turnerblue]Harry[/blue - KiliOfDurin
    Argentinië[3uur eerder / 21uur] - Juanita Alessandra Cartilloblue]Niall[/blue - Lucille
    Mexico[6uur eerder / 9uur] - Daniëlla-Luisa Adrinde María Araceliblue]Liam[/blue - Junipher

    Extra familieleden, vrienden, etc.:
    -


    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum. De liefdes zijn MINIMAAL 19. Ze mogen ook ouder zijn dan de jongens)
    Geboorteplaats: (stad en land)
    Uiterlijk: (foto en minimaal 4 regels beschrijving)
    Innerlijk: (minimaal 7 regels)
    Voorkeur voor Geliefde:
    Extra: (zoizo voor de liefdes waar ze de jongens hebben ontmoet. NIET bij het concert of meet n greet)



    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH! Liefde groeit en je bent niet van de ene op de andere dag 8 maanden zwanger zonder dat iemand het weet. Ook ben je niet zonder slag of stoot binnen een uurtje van New York in London zonder jetlag.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang winter als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel. De verval datum staat achter de reservatie, dus je krijgt GEEN nieuwe herrindering
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen KiliOfDurin maakt nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    Praattopic
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 20:58 ]


    Bowties were never Cooler

    Waarom kan ze dan relaxt zijn en druk en hyper. Daar moet een reden voor zijn. Net als emoties binnen houden en openlijk boze buien/ te vertrouwen en dingen door lullen. Daar moet een reden voor zijn waarom ze zo is.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik heb haar aangepast, is het zo beter?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Het ziet er wel beter uit, maar kijken of de eigenaar mee eens is :-)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik heb haar meer aangepast ook waarom haar gevoelens zo op hol slaan enzo.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Prima zo

    En ja je mag za


    Bowties were never Cooler

    De extra personen categorie is open


    Bowties were never Cooler

    Dulce schreef:
    Naam:
    Niall James Horan
    Leeftijd:
    20 jaar, 13 september
    Geboorteplaats:
    Mullingar, Ierland.
    Uiterlijk:




    Niall Horan is met zijn 1,71 meter zeker niet de langste, maar met zijn rommelige vuilblonde haar en helderblauwe ogen kan hij toch elk meisje aan de haak slaan. Ook heeft hij een sixpack waar hij hard voor getraind heeft. Zijn glimlach is adorabel. Kortom, hij lijkt de perfecte jongen, helaas zitten er aan elk mens foutjes. En bij onze Ni zitten die foutjes in niet in zijn uiterlijk maar in zijn innerlijk.
    Hij is erg slank en oogt al op het eerste gezicht als een gezellig en lief persoon. Zelfs als je hem niet 'kent' weet je wel wie het is want met zijn obsessie voor eten en zijn schattige Ierse accent kun je hem gewoon niet missen.
    Innerlijk:
    Niall is op het eerste gezicht perfect! Blond haar en blauwe ogen, lief, zorgzaam, schattig en toch ook een beetje gek.
    Zo'n jongen die, als hij je aankijkt, je kan laten smelten in een plasje water.
    Alles klopt!
    Maar natuurlijk heeft iedereen zijn keerzijde. Niall is vroeger hevig gepest.
    Ze vonden zijn accent lelijk of hij was weer te dik. Ook was zijn thuissituatie niet al te best.
    Zijn ouders hadden vaak ruzie en hij zag dat zijn moeder voor zijn eigen ogen mishandeld werd door zijn aan drank verslaafde vader. Nu zijn ze gescheiden.
    Maar dat zijn ouders gescheiden zijn lost alles niet meteen op. Want door al dit gedoe heeft hij, natuurlijk, krassen op zijn hart. Hij is naar een psychiater geweest en hoewel het nu al veel beter gaat heeft hij soms nog flip momentjes, dat hij opeens agressief of overstuur word als het gaat over dingen in zijn verleden. Hij maakt moeilijk contact met mensen maar als hij je in zijn leven heeft toegelaten is hij een vriend voor eeuwig. Hij zou je nóóit laten vallen, omdat hij zelf zo vaak meegemaakt heeft dat mensen hem hebben laten vallen.
    Hij is dus echt super lief, gezellig, schattig en grappig met soms wat down momenten.
    Schrik dus niet als hij opeens agressief doet of ineens zegt:''Ik wil het niet meer, ik ben klaar met leven..'' Het gaat wel snel weer over maar als alles zich opstapelt kan het dus weer een soort van crashen in zijn hoofd.
    Voorkeur voor Geliefde:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 19:43 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Z'n innerlijk is eerder z'n levensverhaal dan echt zijn karakter... Misschien kan je dat nog een beetje veranderen?


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Z'n innerlijk is eerder z'n levensverhaal dan echt zijn karakter... Misschien kan je dat nog een beetje veranderen?

    O ja ghehe, zal ik doen. Ik ben een beetje down omdat ik een fucking 1 heb voor een so. Ik stond net een 7,8 ofzo ervoor en dan bam. Gemiddelde naar beneden. Kutzooi!:(


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ken het. Dat is echt heel kut. Ik zal je wel van gereserveerd af halen, want je personage voldoet wel aan de eisen


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Ken het. Dat is echt heel kut. Ik zal je wel van gereserveerd af halen, want je personage voldoet wel aan de eisen

    Oke. Ik heb namelijk niet echt een voorkeur voor geliefde, is er nog iemand over of iemand die speciaal naar Niall heeft gevraagd?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Meisje Zuid Amerika is over


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Meisje Zuid Amerika is over

    Oh oké, nu maar wachten tot zij klaar is. (:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    idd


    Bowties were never Cooler

    SaIvatore went Tomles


    Because I love him, do I need another reason?