• Hallo Quizletters,

    Ik heb jullie creatieve geest nodig, want ik zit met een probleempje. Ik ben namelijk begonnen met het opzetten van mijn eigen bedrijf en een daarbij hoort ook het bedenken van een naan, datgene wat me dus niet lukt :'D

    Even wat uitleg:
    Ik maak al jaren websites en doe sinds kort ook opdrachten hiervoor. Ik ben dus een Web Developer en wil na mijn studie ook hiermee verder. Ik weet nog niet of ik het bij een hobby laat of er echt in wil doorstarten, maar goed.
    Ik heb al een thema uitgekozen voor mijn website (voorbeeldje), maar nu moet ik nog een naam bedenken hiervoor en juist daar kom ik niet uit. Ik heb wel een paar namen bedacht, zoals "CrazyDev" of "JustSomeRandomDeveloper", maar dat zijn namen die ik alleen kan gebruiken als ik niet groot wordt en het alleen een hobby blijft. I hope you see my problem :Y)

    Extra informatie
    Ik wil graag een Engelse naam en het maakt niet uit wat, zolang het maar goed klinkt, goed eruit ziet en goed te onthouden is.

    Nu vraag ik me dus af of jullie misschien unieke namen weten voor een Web Developer bedrijf.

    Voorgestelde namen

    - DevDomination
    - Devination

    Afgekeurde namen
    - MitchDev
    - DevDevil
    - DEVil
    - darkmitch
    - darkmitchell
    - Darkell
    - Developer Nip
    - Dev Nip
    - Nip Dev
    - Nip Devopler
    - Lorem
    - Devill
    - Deval
    - mitchcreations
    - masterdev


    NOTE: De naam mag niet worden gebruikt door een ander bedrijf en al helemaal niet copyrighted zijn. Het moet dus een compleet unieke naam zijn, anders kan ik in juridisch gezeur komen en daar heb ik geen geld en tijd voor.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 18:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Maak je websites voor een gerichte doelgroep, of meer voor iedereen die er voor wilt betalen? Dan weet ik meer naar wat voor een soort naam je zoekt.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 17:14 ]


    Can't control my second personality

    MitchDev (ik ben hier niet zo goed in).


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    MitchDev (ik ben hier niet zo goed in).
    Zelfde probleem als de namen die ik bedacht. Als ik later groot wordt (en dat ben ik wel van plan, haha) kan ik zo'n naam niet gebruiken.

    Involved schreef:
    Maak je websites voor een gerichte doelgroep, of meer voor iedereen die er voor wilt betalen? Dan weet ik meer naar wat voor een soort naam je zoekt.
    Ik doe alles, voor iedereen, zolang dat wat ze willen te realiseren is binnen een redelijk tijd.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 17:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Floor! :Y)
    Of Joep.

    Weet ik niet.. Maar ik wil een eigen site! :o Voor mijn foto's x].
    Nu heeft mijn site: blablabla.jimdo.com echt lelijk x].

    Wat voorn naam wil je dan? ;d (bijv wel met dev ofzo erachter?)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Prefereer je Engelse of Nederlandse namen?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Stapper schreef:
    Floor! :Y)
    Of Joep.

    Weet ik niet.. Maar ik wil een eigen site! :o Voor mijn foto's x].
    Nu heeft mijn site: blablabla.jimdo.com echt lelijk x].

    Wat voorn naam wil je dan? ;d (bijv wel met dev ofzo erachter?)
    Dan koop je een domeinnaam ( dat is dus iets als "http://ditzijnmijnfotos.nl/" ) voor een paar euro's en laat je die stiekem verwijzen naar die website :Y) Of je koopt voor wat meer hosting en een domeinnaam.

    Ik weet niet echt wat voor een naam wil. Er hoeft geen "dev" achter, het mag ook gewoon een random naam, zolang het maar goed klinkt, goed eruit ziet en goed te onthouden is.

    Serenitae schreef:
    Prefereer je Engelse of Nederlandse namen?
    Engels.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 17:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DevDevil.
    Of DEVil.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    DevDevil.
    Of DEVil.
    Die is wel leuk, zal erover nadenken :Y)
    EDIT: Dit zal hem niet worden, teveel bedrijven / websites met die naam. DevDevil is wel beschikbaar, maar vind ik niet zo leuk.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 17:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    WebMaster
    DevCreations
    DevDomination
    Devination.

    Never mind, I suck at this. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    darkmitch
    darkmitchell

    Darkell


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Developer Nip, Dev Nip. 8D Nip Dev, Nip Devopler.
    Omdat Nip leuk klinkt.


    Your make-up is terrible

    IrishNialler schreef:
    darkmitch
    darkmitchell

    Darkell
    Nope. Reden heb ik al eens gegeven.

    Assassin schreef:
    Developer Nip, Dev Nip. 8D Nip Dev, Nip Devopler.
    Omdat Nip leuk klinkt.
    Nope, niet professioneel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit is echt zoveel moeilijker dan ik dacht, ik kom niet verder dan valid-developer en die is te lang.


    Can't control my second personality

    Serenitae schreef:
    WebMaster
    DevCreations

    DevDomination
    Devination.


    Never mind, I suck at this. :')
    Die twee vind ik wel leuk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Involved schreef:
    Dit is echt zoveel moeilijker dan ik dacht, ik kom niet verder dan valid-developer en die is te lang.
    De lengte is op zich niet erg, zolang het maar goed te onthouden is (zoals JustSomeRandomDeveloper). Het is goed te onthouden of om aan te raden, ook al is het een lange naam.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.