• Momenteel ben ik bezig met het maken van een trailer voor mijn verhaal Vana isil. Ik heb niet veel ervaring met trailers maken, eigenlijk is het mijn eerste trailer. ;)
    Maar nu zit ik dus met een probleem. Ik zoek beelden uit films waar je bange of vluchtende mensen op ziet. En ook gewapende mensen, liefst dus een geweer of zo. Het mag een heel leger zijn, maar dan zonder tanks en die grotere wapens. Ik zoek beelden uit het heden, dus geen middeleeuwse graag.
    Weet er iemand een film waar ik die beelden in zou kunnen vinden?
    Alvast bedankt :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Niemand die kan helpen?
    Want ik zou eigenlijk graag verder willen werken, maar vind de juiste beelden maar niet. Gewoon een film die je je herinnert waarin mensen op de vlucht slaan en zo of waarin veel geschoten wordt (niet vanuit een loopgracht alsjeblieft) zou me al enorm helpen. :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Misschien iets van De Hongerspelen of Pearl Harbor?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenitae schreef:
    Misschien iets van De Hongerspelen of Pearl Harbor?

    Dankje! Uit De Hongerspelen heb ik nog goed stukje kunnen halen.
    Bij Pearl Harbor zijn er alleen een beetje te grote wapens, ik zoek enkel geweren, maar wel erg bedankt voor je reactie :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aquata schreef:
    (...)
    Dankje! Uit De Hongerspelen heb ik nog goed stukje kunnen halen.
    Bij Pearl Harbor zijn er alleen een beetje te grote wapens, ik zoek enkel geweren, maar wel erg bedankt voor je reactie :)


    Dan zou ik naar verschillende actiefilms kijken, zoals James Bond of iets in die trant. Google eens een lijst met actiefilms en misschien vind je daar wel iets tussen. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenitae schreef:
    (...)

    Dan zou ik naar verschillende actiefilms kijken, zoals James Bond of iets in die trant. Google eens een lijst met actiefilms en misschien vind je daar wel iets tussen. c:

    Ok, dankjewel! Is inderdaad een goed idee :)


    “To live will be an awfully big adventure.”