• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    help

    DarkSavior schreef:
    (...)Hahahaha. Succes!

    Dankje, I love my life so much right now. :')

    Vodka + mobile phone = ruined life
    A book by me.


    Take me to wonderland

    Eindelijk snap ik waarom Barry Weiss zoveel geld heeft.


    Your make-up is terrible

    Perfect lesje gehad. Oh oh, goed beziggg! *O*

    Hou je bek! Hoe je kop een keer! Zo praat je niet over hem waar ik bij ben. Jezus.


    :)

    Hahaha, pijnlijk. Oh ni da? Moe ma ni zo vreu begin.

    Als iemand die nog actief is een username heeft die ik graag wilde: no problemo. Als iemand die al een jaar niet online is geweest, een username heeft gehad die ik wilde: pissed mood.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom gaat de tijd zo snel ugh, moet nog zoveel doen.... gaat toch allemaal niet lukken. Hele hoofd weer vol met stress.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 13:32 ]

    Hoe moeilijk kan het zijn om een simpel donkerblauw rokje te vinden? Blijkbaar heel moeilijk. En dan nog lange sokken. Ugh.

    Die open dag was echt leuk! Ik zie mezelf dit nog best wel doen, eigenlijk! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lekker kamer opruimen, alleen thuis, rockmuziek lekker hard, mee bewegen, hakken, shorts, zingen oh yes. Even nergens aan denken :3

    You are going to be dead (cat), wees blij dat ik haar eerst laat reageeren. Want als ik nu een post zou moeten schrijven was dat mooie gezichtje van jou personage niet meer mooi geweest (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik vraag me af hoe jij je in hemels naam een goede vriendin kunt noemen... Je beste vriendin is jarig, je moet er om 5 uur heen en je moet nú nog een cadeautje kopen -.-


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Meh, het schrijven van deze conclusie is toch iets moeilijker dan ik verwacht had. Damn you, Bilbo Baggins. Waarom is jouw persoonlijkheid zo ingewikkeld? e.e


    Caution first, always.

    SHUT THE FUCK UP.

    SERIOUSLY OHMYGOD.


    help

    I see where this is going.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered