• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    help

    Dan maar Frozen kijken.


    Your make-up is terrible

    Fucking klootzak.


    26 - 02 - '16

    Ik verveel me. Kapot. Dan maar een film kijken, mehh. Welke zal ik kijken? D:
    I want my coffeee D: Ik word gek.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    Dan maar Frozen kijken.


    Leuk eh! :Y)

    OT: Ik ben blij! :3 Ik heb wel zin in een hondje erbij, tenminste wat vrolijks na al de narigheid van het afgelopen jaar en dit jaar. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ga geen andere mensen verbeteren als je zelf ook ontzettend veel fouten maakt >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Can I just... WHAAAAAAAAAAHHHH
    I'm getting crazy of lifeeee... I'm going to jump on my couch! LET IT GOOOO!!!!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 22:46 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Zeur niet als ik eten koop, ugh. Ik betaal het met het geld wat ik zélf verdiend heb dus jullie hebben er niks over te zeggen. Als jullie niet willen dat ik eten koop van mijn geld, dan moeten jullie zelf maar eens iets lekkers kopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nog vijftien dagen en ik mag mijn username veranderen. *-*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ja hoor. Nee, leg maar niks uit. Je bent gewoon vergeten dat ik ook nog besta ofzo. Dáág goed humeur!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 22:51 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Frozen was leuk, maar ik snap nog steeds niet waar al die heisa vandaan komt, zó leuk was hij nou ook weer niet. Niet de beste Disneyfilms die ik gezien heb.


    Your make-up is terrible

    I miss this.


    help

    Goosh pink lady appels zijn zo lekker! :9~


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lethe schreef:
    I wanna fall in love.


    kindness is never a burden.

    Why do I even try?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je speelt games, hebt tijd om op je gemak te roken, zit naar die pagina te staren, twee boeken te lezen in een week, je chat met mensen en stuurt de hele tijd grappige dingen rond die je toch ergens gevonden moet hebben, maar als ik één klein dingetje vraag heb je het te druk, élke keer al weken lang. Fuck you, ik doe ook niks meer voor jou.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 23:27 ]


    Your make-up is terrible