• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    help

    Lethe schreef:
    Why do I even try?


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    Bijna 50 pagina's. 8D Dat boek gaat er komen.


    Your make-up is terrible

    Hoeveel ik er wel niet over zou hebben om verderte kunnen slapen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo fucking gestrest.
    Waarom doe ik dit dan ook in me eentje?
    Fuuuck.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hou eens op met zeuren. Bah, wat irritant zeg.

    Okay, so I don't really matter. Yeah, sure, okay.

    I'm sorry.


    kindness is never a burden.

    W-w-wait. So, this man kills women. Because he wants to have their boobs. For himself. Okay, Thomas Harris, als mijn theorie niet klopt dan moet je wel met iets heel goeds komen want dit vind ik al hilarisch. :'D

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 10:31 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Waarom moet de proefwerkweek meteen beginnen met wiskunde?


    Searching heavens for another earth

    Mijn crush is zo vriendelijk geweest om mijn spullen mee te nemen die ik vergeten was door mijn dronken kop. Nu moet ik dus vragen of ik ze mag komen ophalen, want ik moet dat panda-pak vandaag terug binnenbrengen. Dat gaat leuk worden na die prachtige sms'jes die ik naar hem gestuurd heb.


    Take me to wonderland

    This is just fun. :'D
    En ik moet echt nodig gaan leren. Okee nog 10 minuutjes. Hehe.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Endorphin schreef:
    Mijn crush is zo vriendelijk geweest om mijn spullen mee te nemen die ik vergeten was door mijn dronken kop. Nu moet ik dus vragen of ik ze mag komen ophalen, want ik moet dat panda-pak vandaag terug binnenbrengen. Dat gaat leuk worden na die prachtige sms'jes die ik naar hem gestuurd heb.
    Hahahaha. Succes!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je gisteren nog één woord tegen mij gezegd had hierover, dan had ik je geslagen. Hard.

    Zoveel te schrijven. x_x


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet wat ik moet doen. Eerlijk gezegd heb ik een hekel aan de situatie nu, en dat zal ik niet lang meer op een vrolijke manier vol kunnen houden.


    :)