• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: het waanzinnige Kletscafé numero 76!

    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan zeventig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlandse lessen).

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.








    Het Kletscafé Spin-off:
    • Tinychat
    • Het Kletscafé GIF-wartopic!
    • Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe

    Onze geweldige crew:

    Werknemers.
    Lotta • Chocolata • Cafébazin • 12
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Dooddoenervo • Barman • 14
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Peredhil • Entertainer • 17
    Sylvie • Determinate • Serveerster • 19
    Kelly • Caerleon • Serveerster • 17
    Rick • Mikealson • Gitarist / Webdesigner • 16
    Fren • Sheridan • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Ewan • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Phantasticae • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16


    Verslaafden.
    Suuz • Mairimis • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • RapunzeI • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • lnfinity • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 14
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Noraley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Fonseca • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • Dulce • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Mullingford • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Noa • Feaser • Muziekverslaafde • 12
    Leah • TaurieI • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Orenda • Social media verslaafde • 14
    Minke • Gomenasai • Animeverslaafde • 15
    Tialda • Vipera • Stamgast • 18
    Emma • Maestum • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Lucrezia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Silhouette • Internetverslaafden (?) • 14

    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:
    Prijslijst.


    Het Kletscafé; Wist je dat..?

    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Mikealson) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Vuelie) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafé ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Volde) en Erieka (Child) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Chocolata) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Chocolata) (bedenker van de naam), Jarne (Dooddoenervo) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Mikealson) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • Alle wezens uit Harry Potter geweldig zijn?
    • Lotta nog altijd wraak wil nemen omdat Jarne haar een ego noemt en daarom weer sneaky een weetje erbij heeft gezet zonder iemand te verwittigen?
    • Suuz pas in topic 76 voor het eerst het topic had, terwijl ze al vanaf het eerste topic aanwezig was?

    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.
    Quiz van het topic:
    Heb jij het in je om een panda te zijn?
    van Kaa

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 17:01 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Peredhil schreef:
    (...)
    Weet je wat, ik vertel het gewoon iedereen hier. Mijn familie zit hier toch niet op.
    Mijn ouders gaan scheiden. Mijn vader is verliefd geworden op iemand anders en nu gaan ze scheiden. Nu ben ik bijna jarig en ik zit er gewoon helemaal doorheen. Ik wil het allemaal gewoon niet meer, ik weet niet wat ik moet. En het doet verdomd veel pijn.
    Ik weet hoe je je voelt. Mijn ouders zijn eind 2007 gescheiden, ik was toen veertien jaar oud. Ik weet het nog zo goed. Het was moederdag 2007, mijn broertje, zusje en ik zaten aan tafel te wachten op onze moeder maar ze kwam niet. Mijn vader kwam ons toen vertellen dat mama verliefd was geworden op iemand anders en dat ze vandaag niet thuis zou zijn. Op dat moment zelf was ik zo boos op mijn moeder, maar na een tijdje wist ik dat er twee kanten aan zaten. Mijn moeder heeft zich jarenlang niet geliefd gevoeld door mijn vader omdat hij altijd aan het werk was.
    Er zijn meestal twee kanten aan een verhaal. Als je een goede band hebt met je vader probeer dan in de toekomst ook zijn kant van het verhaal te 'aanvaarden'. Dat hoeft niet nu, het is logisch dat je nu ontzettend boos bent. Het is ook niet niks zoiets. Maar probeer in ieder geval in de toekomst te kijken naar beide kanten van het verhaal als je je beide ouders wilt blijven zien.
    Heel veel sterkte de komende tijd, als je erover wilt praten ben je welkom :)


    Life is hard and then we die

    Peredhil schreef:
    (...)
    Weet je wat, ik vertel het gewoon iedereen hier. Mijn familie zit hier toch niet op.
    Mijn ouders gaan scheiden. Mijn vader is verliefd geworden op iemand anders en nu gaan ze scheiden. Nu ben ik bijna jarig en ik zit er gewoon helemaal doorheen. Ik wil het allemaal gewoon niet meer, ik weet niet wat ik moet. En het doet verdomd veel pijn.

    Awh babe (K) Ik kan me niet eens voorstelle hoe het wel niet moet voelen. Had ik maar een laptop bij de hand. Dan heb ik je met miljoenen hug gifs overgeladen xx


    -

    Noraley schreef:
    Ik vraag me de hele tijd af waarom het hier zo stil is, totdat ik me dan weer realiseer dat het vrijdag is en iedereen gewoon naar school is enzo xd


    Ik niet, haha. Ik zou naar stage moeten maar ging vanmorgen door mijn rug toen ik uit bed stapte :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Echt klote.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Echt klote.


    Hmm?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caerleon schreef:
    (...)

    Hmm?


    Black-out op een toets.


    Queer zijn is gewoon alles

    Peredhil schreef:
    (...)
    Weet je wat, ik vertel het gewoon iedereen hier. Mijn familie zit hier toch niet op.
    Mijn ouders gaan scheiden. Mijn vader is verliefd geworden op iemand anders en nu gaan ze scheiden. Nu ben ik bijna jarig en ik zit er gewoon helemaal doorheen. Ik wil het allemaal gewoon niet meer, ik weet niet wat ik moet. En het doet verdomd veel pijn.


    Wat vreselijk!

    Sterkte en als je wilt praten. ====PB


    Queer zijn is gewoon alles

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik weet hoe je je voelt. Mijn ouders zijn eind 2007 gescheiden, ik was toen veertien jaar oud. Ik weet het nog zo goed. Het was moederdag 2007, mijn broertje, zusje en ik zaten aan tafel te wachten op onze moeder maar ze kwam niet. Mijn vader kwam ons toen vertellen dat mama verliefd was geworden op iemand anders en dat ze vandaag niet thuis zou zijn. Op dat moment zelf was ik zo boos op mijn moeder, maar na een tijdje wist ik dat er twee kanten aan zaten. Mijn moeder heeft zich jarenlang niet geliefd gevoeld door mijn vader omdat hij altijd aan het werk was.
    Er zijn meestal twee kanten aan een verhaal. Als je een goede band hebt met je vader probeer dan in de toekomst ook zijn kant van het verhaal te 'aanvaarden'. Dat hoeft niet nu, het is logisch dat je nu ontzettend boos bent. Het is ook niet niks zoiets. Maar probeer in ieder geval in de toekomst te kijken naar beide kanten van het verhaal als je je beide ouders wilt blijven zien.
    Heel veel sterkte de komende tijd, als je erover wilt praten ben je welkom :)

    Ik ben altijd meer een moederskindje gehad, maar mijn moeder is juist onwijs veel thuis (ze werkt maar drie dagen in de week) en zag het zelf ook niet aankomen. Mijn vader was gewoon ineens heel veel weg, ook tijdens de kerstvakantie toen hij vrij had. Ik was dan werken en mijn moeder ook en dan stuurde mijn zusje ineens een bericht naar mijn moeder om iets te vragen of ze iets mocht doen of om te vragen waar papa was.

    In ieder geval, iedereen heel erg bedankt. Ik heb net alweer een potje zitten janken bij mijn zusje. Die knuffelt je nooit en nu kwam ik half huilend beneden voor thee om tot rust te komen en ze trok me gewoon in een knuffel.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Iedereen is zo lief dat ik er bijna weer van ga huilen


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wat zal ik kijken om mezelf op te vrolijken guys?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hier Kimmert:



    Ik houd van die gozer en ik kijk nu part two


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mensen ik heb even raad nodig. :x
    Ik heb een username gevonden die ik graag wil nemen...Ik twijfel alleen een beetje omdat ik deze username nog niet zo dodelijk lang heb.
    En als ik deze username heb, moeten de twee andere die ik op het oog had nog langer wachten.
    Wat moet ik toch doen? :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lucrezia schreef:
    Mensen ik heb even raad nodig. :x
    Ik heb een username gevonden die ik graag wil nemen...Ik twijfel alleen een beetje omdat ik deze username nog niet zo dodelijk lang heb.
    En als ik deze username heb, moeten de twee andere die ik op het oog had nog langer wachten.
    Wat moet ik toch doen? :')

    Hangt ervan af welke username je wilt nemen. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Let me correct that... ATLANTIS

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 16:20 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh, en aan (de andere) Kim: ik leef heel erg met je mee en je mag me altijd PB'en. Mijn ouders zijn ook gescheiden, hoewel dat om een andere reden was.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it