• Hey Q'ers,

    Een tijd geleden kwam ik in contact met een heks, zij heeft me vertelt over haar religie en ik raakte hier zo door geïnspireerd dat ik erover ben gaan lezen.
    Nu vroeg ik me af of er hier op Q mensen zijn die zich heks noemen en of diegenen ervoor openstaan om een aantal vragen van mij te beantwoorden.
    Ik hoor het graag!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik ken de moeder van een vriendin van een vriend die een wicca is. Verders heb ik er helemaal niks mee.

    Je bedoeld wicca? Ik ken wel mensen en vind het wel interessant.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er staat mij nog wel bij dat, volgens mij iets van drie jaar geleden, hier nog iemand was die ook wicca(?) was. Ik weet niet of diegene hier nog is en de naam ben ik vergeten. Verder ben ik behoorlijk sceptisch over dit soort dingen.


    26 - 02 - '16

    Volgens mij is Dysphoria wiccan. Tenminste, zoiets kan ik me herinneren dat hij dat schreef.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben geen wicca maar heb er wel verstand van (paar jaar geleden me erin verdiept)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Clowder schreef:
    Je bedoeld wicca? Ik ken wel mensen en vind het wel interessant.

    Ik bedoel meer de oude Godinnenreligie, wicca is wat moderner en kent andere regels. Toch ben ik ook nieuwsgierig hiernaar hoor! Zou ik je een berichtje mogen sturen?


    I was an angel living in the garden of evil

    Awhh ja ik vindt dat ook wel interessant. Wat voor vragen heb je allemaal gesteld, misschien dat ik er nog wat van opsteek (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mijn tante houdt zich ermee bezig, graag praat ik hier niet openbaar over ( in verband met privacy)^^ pb is wel goed haha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Although ik geen wicca ben (pagan, heks, of hoe je het ook wilt noemen), spreekt dit onderwerp mij wel erg aan. Ik ben me hier al enige tijd in het verdiepen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 17:50 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Westwick schreef:
    (...)
    Ik bedoel meer de oude Godinnenreligie, wicca is wat moderner en kent andere regels. Toch ben ik ook nieuwsgierig hiernaar hoor! Zou ik je een berichtje mogen sturen?

    Ooooh ke? Ik ben daarvoor niet genoeg geïnformeerd. Dan denk ik dat het beter is om die vragen aan iemand anders te stellen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ken iemand die hier enorm mee bezig was, maar ik heb al lang geen contact meer met haar gehad.


    16 - 09 - '17

    Dat klinkt wel interessant allemaal, nu ben ik ook wel nieuwsgierig naar wat die heks je allemaal heft verteld over haar religie hihi ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ben 'heks' . Ik bijt niet hard, stuur gerust een pbtje.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Ik noem mezelf ook een 'heks' maar niet in de zin van wicca. Je mag gerust een pb sturen (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oewhh @Slytherin en @Storie fan, wat voor een 'heksen' zijn jullie dan?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."