• Hallo allemaal.
    Ik heb al een aantal dagen last van advertenties op websites, omdat ik Google Chrome heb als webbrowser en Adblock erop heb geïnstalleerd, worden de advertenties onzichtbaar weergegeven, in ieder geval, dat lijkt mij de oorzaak waardoor de advertenties onzichtbaar zijn.

    Ik heb twee voorbeelden van websites, Quizlet en YouTube, die daar last van hebben.



    Zoals je bij de foto van YouTube kan zien, worden er ook op willekeurige plekken linkjes geplaatst, in dit geval bij de woorden asdf en Shirts in de video omschrijving. Als je met de cursor over zo'n linkje gaat, krijg je zo'n advertentie.

    Ik heb ook een kijkje genomen bij Internet Explorer, om te kijken of daar hetzelfde probleem zich voordoet, maar dat is niet het geval. Daarom heb ik Google Chrome verwijderd van mijn computer en weer opnieuw geïnstalleerd, om te checken of dat helpt, maar het heeft niet geholpen. Het probleem blijft aanhouden.

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het oplossen van dit probleem, want ik vind het vreselijk irritant worden. De linkjes vind ik het irritantst.
    Voor de duidelijkheid wil ik mededelen dat ik Windows 7 heb en je krijgt grotere weergaven als je op de afbeeldingen klikt.

    Alvast bedankt,
    Kimi


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 13:40 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dit klinkt als een klus voor MITCHELL!!


    Life is hard and then we die

    Is waarschijnlijk iets bij je extensies op Google chrome. Je moet daar even kijken en alle onbekende verwijderen. ^^ Al het zoveelste topic hierover.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OpheIiac schreef:
    Is waarschijnlijk iets bij je extensies op Google chrome. Je moet daar even kijken en alle onbekende verwijderen. ^^ Al het zoveelste topic hierover.

    Ik heb een aantal extensies kunnen verwijderen, maar deze blijft staan en die kan ik dus ook niet verwijderen:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dan moet je hem via je configuratiescherm verwijderen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dan moet je hem via je configuratiescherm verwijderen.

    Dit. Even naar je configuratiescherm en het programma opzoeken in de lijst met programma's om het te verwijderen. Als dat het niet is, kun je ook kijken of een andere adblocker niet helpt.


    From these ashes, I will rise

    Heb ik net zelf verwijderd! :] Inderdaad bij programma's, en dan verwijderen


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ah hier heb ik nou ook last van! Ik had al wel dingen geprobeerd maar het blijft.. eens kijken of dit het dan is.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Mairimis schreef:
    (...)
    Dit. Even naar je configuratiescherm en het programma opzoeken in de lijst met programma's om het te verwijderen. Als dat het niet is, kun je ook kijken of een andere adblocker niet helpt.

    Ah. Ik begrijp het! Hopelijk werkt het.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 17:27 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het is me gelukt.
    Ik hoop dat het jou ook lukt Malefica!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb wat anders. Ik heb ene COoLSaleeCOupon 3.95. Zowel verwijderd bij extenties als bij programma´s. Vervolgens de pc opnieuw opgestart. EN HIJ IS ER WEER.
    Dus.. iemand ideeën? Ik heb dit allemaal al eens eerder geprobeerd.
    Oh en het is alleen bij google chrome.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Ik heb wat anders. Ik heb ene COoLSaleeCOupon 3.95. Zowel verwijderd bij extenties als bij programma´s. Vervolgens de pc opnieuw opgestart. EN HIJ IS ER WEER.
    Dus.. iemand ideeën? Ik heb dit allemaal al eens eerder geprobeerd.
    Oh en het is alleen bij google chrome.

    Chrome van je computer gooien en opnieuw installeren.
    Ook even controleren of ie niet toevallig weer bij je programma's staat.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ewan schreef:
    (...)
    Chrome van je computer gooien en opnieuw installeren.
    Ook even controleren of ie niet toevallig weer bij je programma's staat.

    + ik denk dat ik even de CCleaner over mijn pc gooi. haha.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    (...)
    + ik denk dat ik even de CCleaner over mijn pc gooi. haha.

    Dat kan ook.
    Ik had de virusscanner ook even zijn werk laten doen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hm. Het helpt allemaal niet. Het komt constant weer terug. Maar als ik het uit zet heb ik er geen last van. Dus ik laat het ook maar even zo. :')


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Ik heb wat anders. Ik heb ene COoLSaleeCOupon 3.95. Zowel verwijderd bij extenties als bij programma´s. Vervolgens de pc opnieuw opgestart. EN HIJ IS ER WEER.
    Dus.. iemand ideeën? Ik heb dit allemaal al eens eerder geprobeerd.
    Oh en het is alleen bij google chrome.

    Dan heb je nog ergens een ander programma op je computer staan dat de hele tijd COoLSaleeCOpon opnieuw installeert. Misschien nog even je lijst met programma's doorscrollen op zoek naar dingen die er niet horen? Als je het niet vertrouwd kun je het altijd even googlen.


    From these ashes, I will rise