• 'It’s official: Within Temptation’s sixth studio album is called ‘Hydra’ and will be released on the 31st of January, 2014.'
    Bron.

    En dat is morgen! Ik kwam er woensdag pas achter, van mijn pianoleraar (hij is een goede vriend van Ruud, gitarist).

    Dit is de huidige tracklist, waarvan al een aantal liedjes uit zijn gebracht (die zijn ook meteen gelinked):
    1. Let Us Burn
    2. Dangerous feat. Howard Jones
    3. And We Run feat. Xzibit
    4. Paradise (What About Us?) feat. Tarja
    5. Edge Of The World
    6. Silver Moonlight
    7. Covered By Roses
    8. Dog Days
    9. Tell Me Why
    10. Whole World Is Watching feat. Dave Pirner
    11. Radioactive (originally performed by Imagine Dragons) (BONUS TRACK)
    12. Summertime Sadness (originally performed by Lana del Ray) (BONUS TRACK)
    13. Let Her Go (originally performed by Passenger) (BONUS TRACK)
    14. Dirty Dancer (originally performed by Enrique Iglesias) (BONUS TRACK)
    15. And We Run- evolution track (BONUS TRACK)
    16. Silver Moonlight – evolution track (BONUS TRACK)
    17. Covered By Roses – evolution track (BONUS TRACK)
    18. Tell Me Why – evolution track (BONUS TRACK)
    19. Paradise (What About Us?) feat. Tarja – Music Video (exclusive to iTunes premium version)


    Wie kijkt er nog meer naar uit? ^^

    Er is trouwens (hoe kan het ook anders) ook meteen een tour: Klik hier voor meer info over waar en kaartjes.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 15:19 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Awesome! Ik vind WT altijd heel erg nice, maar niet zo dat ik meteen alle albums wil hebben of zo. Dus ik wacht even af en ga dan eens even luisteren wat ik er van vind. ^^
    Ik zou trouwens wel dolgraag eens naar een concert van hen gaan, maar ik krijg niet echt iemand mee. :/

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 16:39 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yoite schreef:
    Awesome! Ik vind WT altijd heel erg nice, maar niet zo dat ik meteen alle albums wil hebben of zo. Dus ik wacht even af en ga dan eens even luisteren wat ik er van vind. ^^
    Ik zou trouwens wel dolgraag eens naar een concert van hen gaan, maar ik krijg niet echt iemand mee. :/

    Ik ben ze sinds kort aan het sparen en ik heb nu al The Unforgiving. Ik denk dat ik 'm niet meteen koop, maar ergens voor vraag ;D
    Dat is wel erg jammer. Ik krijg mijn vriend mee, maar in Amsterdam is het €44,75. Dat is me net iets te duur en dat geldt voor mijn vriend helaas ook. En donderdagavond heb ik altijd mijn toneelles, dus de try-out gaat 'm ook niet worden (wat wel minder geld kostte).


    Deep inside, I've never felt alive

    Paranymph schreef:
    (...)
    Ik ben ze sinds kort aan het sparen en ik heb nu al The Unforgiving. Ik denk dat ik 'm niet meteen koop, maar ergens voor vraag ;D
    Dat is wel erg jammer. Ik krijg mijn vriend mee, maar in Amsterdam is het €44,75. Dat is me net iets te duur en dat geldt voor mijn vriend helaas ook. En donderdagavond heb ik altijd mijn toneelles, dus de try-out gaat 'm ook niet worden (wat wel minder geld kostte).


    Ja, het is inderdaad ook niet voor niks. Ik zat ook even aan die try out te denken, maar die is geloof ik al uitverkocht, zelfs voordat ik iemand kon vinden die mee wil, dus helaas. (':
    Ik heb the Unforgiving ook, en Mother Earth. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yoite schreef:
    (...)

    Ja, het is inderdaad ook niet voor niks. Ik zat ook even aan die try out te denken, maar die is geloof ik al uitverkocht, zelfs voordat ik iemand kon vinden die mee wil, dus helaas. (':
    Ik heb the Unforgiving ook, en Mother Earth. ^^

    Als je even op de site kijkt, zie ik dat de kaartjes voor de try-out (in Eindhoven) nog beschikbaar zijn. Dus, je kunt eventueel nog zoeken :')
    Grapje, ik zie op ticketmaster dat ze niet beschikbaar zijn. Helaas.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 17:49 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb de cd gister binnen gekregen en ik hou van de cd :3 Het laatste nummer vind ik minder, maar heeft zo'n mooie tekst.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    Ik heb de cd gister binnen gekregen en ik hou van de cd :3 Het laatste nummer vind ik minder, maar heeft zo'n mooie tekst.

    Nice! Ik heb vandaag deze besteld. Ik krijg voor mijn rapport van mijn ouders €25,- gedoneerd, en de rest betaal ik zelf. :Y)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 21:44 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb deze cd gekregen van mijn zusje, ik was er echt blij mee hihi! Ik ben erg benieuwd naar hoe het klinkt! ^^


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Eloquentia schreef:
    Ik heb deze cd gekregen van mijn zusje, ik was er echt blij mee hihi! Ik ben erg benieuwd naar hoe het klinkt! ^^


    Ik vond het zeer goed klinken, afgezien van de slechte afsluiter - die overigens wel een mooie tekst heeft, maar niet de Within Temptation sound


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    (...)

    Ik vond het zeer goed klinken, afgezien van de slechte afsluiter - die overigens wel een mooie tekst heeft, maar niet de Within Temptation sound


    Ah okee, dat klinkt goed! Ik ben hem nu aan het opzetten hihi. (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik hoop stiekem nog steeds op een Mother earth part two, maar dit klinkt ook wel goed.


    Searching heavens for another earth

    Nog meer hier die ze live gaan horen op 2 mei in Amsterdam? :)

    Dubbelpost oeeeps.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 20:27 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb er nu eens goed naar geluisterd en ik vind het echt goede nummers! ^^ Misschien dat ik de CD eens ga kopen als ik geld heb.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Concealed schreef:
    Nog meer hier die ze live gaan horen op 2 mei in Amsterdam? :)

    Ik zou willen, maar ik heb andere dingen waar ik m'n geld aan ga uitgeven. En we (mijn vriend en ik) vinden het te duur. Ik ga wel mee doen met de VIP-winactie van bol.com :'D

    Ik heb trouwens mijn deluxeset binnen! Die LP's zijn echt zoooo awesome! ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Esgaroth schreef:
    (...)
    Ik zou willen, maar ik heb andere dingen waar ik m'n geld aan ga uitgeven. En we (mijn vriend en ik) vinden het te duur. Ik ga wel mee doen met de VIP-winactie van bol.com :'D

    Ik heb trouwens mijn deluxeset binnen! Die LP's zijn echt zoooo awesome! ;D


    Nice!

    Ik ga 29 April in Antwerpen naar Within Temptation trouwens


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen