• Olla.

Danmarks Dynamite.

Eye of the tiger <3

I don't want you to die, I want you to suffer.

Wat is cute?

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

ANIEK STUUR ME NOU GEWOON EEN FOTO VAN JOU EN MARLIJN ARGH

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

ClafIin schreef:
    Wat is cute?

Jij. <3

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

ClafIin schreef:
    Wat is cute?

De bolletjes (:

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Ik verplicht jullie minstens één keer per dag op mijn profiel te kijken. Dit maakt je leven een stuk aangenamer.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Ik lig hier heelijk op de grond te chillen omg.

Escada schreef:
    (...)

Jij. <3

AWH STOP IT YOU HIHIHI

Ik wil nu naast Nessie zitten. ;(

Ja Aniek en de bolletjes en Aniek dat doe ik al HAHA.

Danmarks Dynamite.

MRRIEMIRRIEMIRMIRMIRRIE JE ZONG ECHT GOED EN JE KAN SUPER GOED GITAAR SPELEN EN JE BENT LIEF LIEF LIEF LIEF.

[ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 19:41 ]

ClafIin schreef:
    Ik wil nu naast Nessie zitten. ;(

Ik ben opgestaan, mijn voet slaapt argh.

Gwalchmei schreef:
    Ja Aniek en de bolletjes en Aniek dat doe ik al HAHA.

Braaf :3

ClafIin schreef:
    MRRIEMIRRIEMIRMIRMIRRIE JE ZONG ECHT GOED EN JE KAN SUPER GOED GITAAR SPELEN EN JE BENT LIEF LIEF LIEF LIEF.

Whut?

Dan wil ik naast je staan. ;3