• Het verhaal.
    Alicante, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden is Los asesinos de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. El pavor de España. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren en je dan te laten werken als prostituee/slaaf of misschien wel als je sterk genoeg bent als bendelid. Ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?



    Extra Info.
    • De twee bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens en de bloederige oorlog begint.
    • In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoerd en gedoemd om als hoer, slaaf of bendelid te werken.
    • In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.
    • De drugsdealers wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor Los asesinos. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor El pavor de España.


    Rollen. - Vrouwen voorlopig vol + stop op het prostitutie gedeelte (pooiers) + bendeleden Los asesinos nodig -

    Bendeleden Los Asesinos. |Maximaal 20|
    Inamabilis • Destina Maria Rodriguez Santos


    Bendeleden El pavor de España |Maximaal 20|
    RonaIdo • Tyler Jay Lopez
    Pwettyness • Crake Evan Blake Mullingford
    RonaIdo • Joshua Cameron Lopez

    Prostituees |Oneindig|
    Lorum • Amaryllis 'Amy' Felice Davis
    Pwettyness • Elanore Duvessa Woodward
    Deryth • Alvera Varinia Fuensanta
    Feaser • Valentina 'Vall' Coco Rodriquez

    Pooiers: |Maximaal 10|
    RonaIdo • Tyler Jay Lopez
    KilIian • Elijah Conroy • Alano
    Morticia • Sal Conroy
    RonaIdo • Joshua Cameron Lopez
    Lethe • Female

    Drugsdealers |Oneindig|
    Feaser • Rosamaria 'Rosa' Jaimica diAngelo
    Inamabilis • Destina Maria Rodriguez Santos

    Noorderlingen |Maximaal 15|
    RonaIdo • Savannah Catalina Castilla-Martinez
    Lorum • Alessandra 'Alessa' Cyrill Castilla-Martinez


    Regels.
    • Minimaal 200 woorden.
    • Reserveringen blijven vier dagen staan.
    • Maximaal vier rollen per persoon.
    • Huisregels van Q.
    • Niet beledigen/ruzieën in het praattopic/speeltopic.
    • Graag normaal ABN.
    • Topics worden geopend door Buzolic en Lorum.


    Invullijstje.
    • Rol:
    • Naam:
    • Leeftijd:
    • Bendelid/Pooier/Prostituee/Noordeling/Drugsdealer.
    • Welke bende? |Alleen voor bendeleden|
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Extra:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 22:12 ]


    That is a perfect copy of reality.

    KilIian schreef:
    (...)
    I know lol. Als je het zo allemaal op een rijtje ziet, lijkt hij het inderdaad erg druk te hebben. Daarom zou het goed zijn als die switch van Elijah naar Joshua snel zou gebeuren. ;p Ben trouwens benieuwd hoe Sal, Elijah en Félice daar op gaan reageren, haha.

    Als hij een hoer kwijtraakt? Dan wordt hij fucking pissig, cuz een hoer minder > minder money. Lol.
    Waarschijnlijk gaat hij dan iets reageren zoals; "Let dan ook godverdomme op ze, als je ze effe niet in de gaten houdt, knijpen ze ervandoor. Heb ik je dan niets geleerd?" :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    KilIian schreef:
    (...)

    I know lol. Als je het zo allemaal op een rijtje ziet, lijkt hij het inderdaad erg druk te hebben. Daarom zou het goed zijn als die switch van Elijah naar Joshua snel zou gebeuren. ;p Ben trouwens benieuwd hoe Sal, Elijah en Félice daar op gaan reageren, haha.


    Ik weet niet zo goed wat Félice zou doen. Waarschijnlijk zal ze het erg grappig vinden dat Sal helemaal over de rooie gaat :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Als hij een hoer kwijtraakt? Dan wordt hij fucking pissig, cuz een hoer minder > minder money. Lol.
    Waarschijnlijk gaat hij dan iets reageren zoals; "Let dan ook godverdomme op ze, als je ze effe niet in de gaten houdt, knijpen ze ervandoor. Heb ik je dan niets geleerd?" :'D


    Oh de broederliefde tussen de jongens gaat er dan écht vanaf spatten, haha. :'D


    Lethe schreef:
    (...)

    Ik weet niet zo goed wat Félice zou doen. Waarschijnlijk zal ze het erg grappig vinden dat Sal helemaal over de rooie gaat :')


    Daar zie ik haar inderdaad wel voor in staat. ;p

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 22:01 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Oja, ik was het vergeten in haar rol te zetten, zal ik morgen nog even doen, maar Félice is deels Frans, deels Amerikaans :Y) De reden waarvoor ze naar Spanje is gegaan zal ik er dan ook bij zetten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gezien er nog geen praattopic is, meld ik het even snel hier. De situatie waarbij Elanore wordt gestolen door Tyler/Joshua gaat zich meteen in het begin al afspelen. ;p Het is maar dat iedereen eventjes al op de hoogte is.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Morgen post ik met Sal, die zal zijn broertje eens effe aan de tand voelen hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Er heeft zich iemand uitgeschreven en we komen nu prostituee's te kort. Iemand interesse?


    That is a perfect copy of reality.

    Wie heeft zich eigenlijk uitgeschreven? Anders neem ik de rol wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    Wie heeft zich eigenlijk uitgeschreven? Anders neem ik de rol wel.


    Faeser.

    Had een prostituee en een drugsdealer c:


    That is a perfect copy of reality.

    Ik wil best een prostituee doen :') I'm bored as fuck.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Focus schreef:
    Ik wil best een prostituee doen :') I'm bored as fuck.


    If you want, that would be awesome c:


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    If you want, that would be awesome c:

    Komt eraan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    • Rol: Prostitute.
    • Naam: Sophia 'Fee' Fresno.
    • Leeftijd: Twintig.
    Bendelid/Pooier/Prostituee/Noordeling/Drugsdealer.
    • Innerlijk: Komt.
    • Uiterlijk:


    • Extra:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 16:12 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.