• Do you know that awesome feeling riding on a horse.

    You feel like you can rule the world, when actually you are so small.

    When there is a bond between you and the horse, you can feel so close to it.


    And when you are alone, your horse is right there to support you, love you and to take you through the mystery of life.




    Link.


    Firm believer of all that is magic

    Hm, ik hou van paarden, maar ik ben erg kieskeurig als ik verhalen kies. Ik heb niet voor niets maar één abo... Ik denk er even over na.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    heey! Ik zag dat je van paarden story's houd! Zou je ook een kijkje willen nemen bij mijne?
    [url=http://www.quizlet.nl/stories/132682/de-kans-op-een-nieuw-begin/
    ]De kans op een nieuw begin.[/url]

    Als de vader van de 15 jarige Maria op zakenreis moet voor ongeveer een jaar lang, word ze bij haar oud oom ondergebracht aan de andere kant van het land. Maria heeft altijd in de stad gewoon, en is gewent aan echte luxe. Haar moeder is vroeg overleden bij een paarden ongeluk, en daarom was er verder niemand die voor haar kon zorgen.
    Iets waar ze niet helemaal helder bij na had gedacht, en dus wat met een grote klap aankwam was dat haar oud oom Ruben beheerder was van manege De Paardenvallei.


    Geschreven door: JustForFun1D.
    Begint: 02-02-2014.
    Eindigt:
    Geen 16+.
    Nederlands gesproken en geschreven.
    Niet perse een paarden story, maar ze komen er wel veel in voor.
    Ik ben dyslectisch dus als er fouten in zitten die ik niet heb opgemerkt spijt het me.
    Ik schrijf wanneer ik zin/tijd/inspiratie heb, want ik wil niets aan deze story afraffelen omdat ik zo nodig elke dag een stukje moet activeren.


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!