• Hallo,

    Ik ben een meisje(16 jaar). Weet iemand hoeveel het kost bij de gemiddelde kapper om mijn hoofd half kaal te laten scheren, dus dat er nog een donsje haar op mijn huid zit?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    dream on

    Endorphin schreef:
    Waarom wil je dit eigenlijk doen, als ik vragen mag? :')


    Humphries schreef:
    Mag ik vragen waarom je je hoofd kaal wilt laten scheren?


    Toen ik lang haar had was het ontembaar, pluizig en bleef het nooit in model. Mijn haar is sinds september 2013 kort en wat een verademing zeg. Ik hoef het nu alleen te kammen en het zit goed. Voor het scheren van mijn hoofd heb ik echter geen andere reden, dan dat ik het gewoon graag wil.

    Zo'n beetje niemand vind dat ik het moet doen, maar niemand wilde ook dat ik mijn haar kort zou knippen en kijk nu eens :')


    dream on

    Ga je Britney achterna? Echt serieus, die hype met dat kaal scheren is dom. Zo zonde.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nou, het is natuurlijk jou keuze, maar als je het écht heel erg kort wilt, zou ik het toch niet laten afscheren en eerder voor zoiets gaan:


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik vind beide vreselijk, maar goed, ik val dan ook op meisjes met lang haar :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Ga je Britney achterna? Echt serieus, die hype met dat kaal scheren is dom. Zo zonde.


    Ik doe het omdat ik het wil (ben trouwens geen fan van Britney). Als ik lette op de hype zou ik er heel anders uitzien, geloof me maar. Ik zal worden bespot op school en zo ongeveer iedereen zal het lelijk vinden, maar het is mijn leven. Ik vind het helemaal niet erg of zonde. Ik vind het fijn.


    dream on

    CatchADreamx schreef:
    Nou, het is natuurlijk jou keuze, maar als je het écht heel erg kort wilt, zou ik het toch niet laten afscheren en eerder voor zoiets gaan:



    Zoiets had ik laatst haha :') Het is inmiddels wel een beetje gegroeid. Mijn haar groeit sowieso supersnel.


    dream on

    Jezus zeg, jongens. Het is haar kapsel, wat maakt het uit? Jullie hoeven er niet mee rond te lopen en het is haar eigen beslissing. :'D Als ze het wil, moet ze het gewoon doen.

    Ik zou het zo voor je doen, mocht ik dichtbij je wonen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben dan ook het soort feminist dat zegt: FOCK THE SYSTEM JONGE. Meisje.
    Bij Brainwash denk ik hetzelfde als bij een gewone kapper, 15 euro ofzo?


    No growth of the heart is ever a waste

    CrueIIa schreef:
    Jezus zeg, jongens. Het is haar kapsel, wat maakt het uit? Jullie hoeven er niet mee rond te lopen en het is haar eigen beslissing. :'D Als ze het wil, moet ze het gewoon doen.

    Ik zou het zo voor je doen, mocht ik dichtbij je wonen.

    Inderdaad, hele discussie over: Y U do that woman? Terwijl ze alleen de vraag stelt wat het eventueel zou kosten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou toch wachten tot minstens de lente, anders krijg je een koud hoofd.
    Mag ik vragen waarom je maar een half kaal hoofd wilt?


    Your make-up is terrible

    Hashirama schreef:
    (...)
    Inderdaad, hele discussie over: Y U do that woman? Terwijl ze alleen de vraag stelt wat het eventueel zou kosten.

    Haha, yea.
    Ik zeg: gewoon doen. Fuck wat iedereen denkt. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zoek het op de cito op van de kapster waar je heen wilt, ik heb begin dit jaar mijn haar ook kort geknipt en toen ook nog geduurd, ik vind het ook een stuk luchtiger ^,^


    I don't need friends, i have books - quote by myself

    Bedoel je trouwens niet gewoon een sidecut?
    In iedergeval, dat heb ik ooit gehad en heb het door een vriend laten doen die bij kinkikapers werkt. Dus ik was met een tientje klaar, maar kinki zelf rekend volgens mij altijd 40 euro.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn vriend doet het altijd heel simpel als ik z'n haar er niet af wil halen. Die pakt het tondeuse en begint gewoon dat ding over z'n kop heen te raggen - als het er allemaal af moet, kan je niet veel verkeerd doen. En dan kan je daarna nog aan je ouders of vriendin of zus, of iemand in de buurt even vragen of ze het netjes afwerken zodat het allemaal even kort is zonder uitsteeksels. Hebben ze niet veel keus, aangezien het er toch bijna allemaal af is en het kost je geen fluit :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Mijn vriend doet het altijd heel simpel als ik z'n haar er niet af wil halen. Die pakt het tondeuse en begint gewoon dat ding over z'n kop heen te raggen - als het er allemaal af moet, kan je niet veel verkeerd doen. En dan kan je daarna nog aan je ouders of vriendin of zus, of iemand in de buurt even vragen of ze het netjes afwerken zodat het allemaal even kort is zonder uitsteeksels. Hebben ze niet veel keus, aangezien het er toch bijna allemaal af is en het kost je geen fluit :'D


    Hhaha dat klinkt als een uitvoerbaar plan. Ga ik dat maar eens proberen.
    En voor iedereen die me hierin steunt, BEDANKT :'D


    dream on