• Wat als iedereen ter wereld een strip op hun pols had zitten die zei hoe lang het nog duurde tot je je soulmate zou tegenkomen? Wanneer de teller op 0 staat kom je hem of haar tegen. Je weet niet wie het is, hoe hij of zij heet of hoe hij of zij eruit ziet. Je weet alleen dan op dat moment jullie bijde tellers op 0 komen te staan. Het kan gebeuren op ieder moment van de dag. In de bus naar school, tijdens het boodschappen doen of tijdens het uitgaan in je favorite club.
    Deze RPG gaat over een aantal jongeren uit gewone arbeidersgezinnen. Na hun middelbare school hebben deze jongens geen idee wat ze moeten doen. De meesten werken nu maar in supermarkten of cafe's tot ze weten wat ze met hun leven willen. Hun ouders hebben er wel genoeg van en besluiten ze naar een kamp te sturen om uit te vinden wat ze willen met hun toekomst... Maar wat als ze daar aankomen en meer blijken te vinden dan alleen een carriere plan? Al hun tellers vallen nammelijk op 0, maar als ze dat eenmaal ontdekken is het te laat en weten ze niet wie van hun nou eigenlijk elkaar's soulmate is. Het kamp wordt dus niet alleen een kans op een goede baan, maar ook een op ware liefde, maar hoe vogel je uit wie dat is...?


    Rollen:
    blue]jongen[/blue] / [pink]meisje[/pink
    [Naam - Soulmate - Speler]
    - Aleksandr 'Alik' Dmitri Romanov - Alec - KiliOfDurin
    - Keanu Sparrow Hammond - Mary-Ann - Mamo
    - Edmund Elmsäter - Celia - Elwood
    - Alec Brendan Pierson - Alik - JustLovegood
    - Aqua Truth Smiths - Rose - AnnaxElsa
    - Mary-Ann Carter - Keanu - Noctis
    - Rose Black - Aqua - Patholoog
    - Celia Eloisa Agnelli - Edmund - JustLovegood


    Koppels:
    - Alik & Alec
    - Aqua & Rose
    - Edmund & Celia
    - Keanu & Mary-Ann


    Kamerindeling:
    - Alik & Keanu
    - Edmund & Alec
    - Aqua & Mary-Ann
    - Rose & Celia


    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum.)
    Geboorteplaats: (stad en land)
    Uiterlijk: (foto en minimaal 4 regels beschrijving)
    Innerlijk: (minimaal 7 regels)
    Voorkeur voor soulmate:
    Extra:

    Homosexuele of bisexuele personages mogen. wel duidelijk aangeven in de Extra en de voorkeur



    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH! Liefde groeit ookal vind je je soulmate. Ook kan je niet zeker zijn wie je soulmate is als je met een iemand een kort gesprekje hebt gehad.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt.
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen KiliOfDurin maakt nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 20:44 ]


    Bowties were never Cooler

    Jup!


    Bowties were never Cooler

    Naam: Aleksandr 'Alik' Dmitri Romanov
    Leeftijd: 19[31 October]
    Geboorteplaats: Sint Petersburg, Rusland
    Uiterlijk:


    Alik is een magere jongen met een bleke huid. Hij is zo'n 1.80m lang en heeft chocoladebruin haar. Zijn ogen zijn sprekend blauw en je kan vaak zijn emoties erin lezen. Toch zal hij je eigenlijk nooit recht aankijken, of ook maar zijn ogen laten zien. Hij verstopt ze namelijk altijd achter een zonnebril zodra hij buitens huis is. Hij draagt eigenlijk altijd gewoon sweaters of t-shirts met zwarte of donkerblauwe strakke jeans met sneakers eronder met dunne zolen. Hij wil namelijk kunnen voelen wat er onder hem gebeurt. Hij vertrouwt Ilari dan wel volledig, toch is hij zelf altijd nog op zijn hoede, wat je zeker ook merkt als er plots iets gebeurt wat hij wel kan horen of voelen.
    Innerlijk: Op het eerste gezicht is Alik een rustige, stille, zorgzame en terughoudende jongen, zelfs een beetje onwetend en naïef, al kan hij soms ook gigantisch achterdochtig zijn. In een woord een watje, misschien zelfs een gay watje. Als je hem beter leert kennen wordt dat naïeve, onwetende en achterdochtige deel van hem grappig, en leer je ook zijn dappere, heldhaftige en liefdevolle kant kennen. Hij gaat voor degenen die zijn vertrouwen hebben gewonnen door het vuur en hij zou zelfs sterven om degenen te redden om wie hij echt geeft. Hij blijft over het algemeen gigantisch rationeel en recht door zee tot op het bot... Tot je aan zijn dierbaren komt, dan ontwaakt zijn leeuwenhart en moet je je bergen. Als hij zich eenmaal op zijn gemak bij je voelt is Alik een echte malloot en worden de gekste acties en uitspraken normaal. Hij is dan een gezellige praatgrage jongen in plaats van een stil grijs muisje.
    Ondanks dat hij voor anderen erg lief en zorgzaam is is hij dat voor zichzelf echt niet. Hij is heel strikt met zichzelf. Hij traint en oefent hard voor alles wat hij doet. Hij verwacht dit van niemand behalve hijzelf. Vaak is het ook dat terwijl hij tegen anderen zegt het rustiger aan te doen hij er voor zichzelf nog een schepje bovenop gooit. Ondanks dat hij geen vlieger kan worden traint hij nogsteeds erg hard in de hoop ooit een andere positie in het leger te kunnen bekleden, al weet iedereen dat dat eigenlijk onmogelijk voor hem is.
    Voorkeur voor soulmate: Alik is een homo, tot schok van zijn ouders. Zelf worstelt hij er heel erg mee en heeft ook nog nooit iemand gezoent. iedereen knapt namelijk altijd af op zijn blindheid. Hij kan wel degelijk verlieft worden, maar dan op iemand's stem, warmte, geur en doen en laten.
    Extra: Alik is geboren in Rusland en heeft daar tot aan zijn 7e gewoont. Toen zijn vader een baan aangeboden kreeg in groot brittanie zijn ze naar Winsley verhuist. Daar heeft hij een relatief normale jeugd gehad, ondanks dat zijn Russische accent nogsteeds erg duidelijk hoorbaar is. Vroeger wilde Alik altijd piloot worden in het Britse leger, maar er zijn 2 dingen die hem tegen houden. 1: Hij is officieel nog een Rus. En 2: Alik is blind. Hij heeft dan wel een hulphond, dat werkt niet als je in de lucht zit. Nu is hij dus samen met zijn hulphond Ilari is hij door zijn ouders hierheen gestuurt om te weten te komen wat voor beroep hem echt ligt die hij ook nog eens kan uitvoeren, ondanks zijn handicap.


    Bowties were never Cooler

    Vraagje, is het expres dat Alik uit Rusland komt, zo ja, ik vind het geniaal gezien de huidige situatie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    CurIs schreef:
    Mag ik een 1 bi/homo jongen?


    Hij mag ook hetero zijn, daar hebben we er ook nog 1 van nodig

    Nee, nee dat was niet expres. Maar bij hem is het dubbel interesant wat hij is en gehandicapt en gay


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    (...)

    Hij mag ook hetero zijn, daar hebben we er ook nog 1 van nodig

    Nee, nee dat was niet expres. Maar bij hem is het dubbel interesant wat hij is en gehandicapt en gay

    Ow jammer dat-ie gay is, ik had m wel willen hebben :3


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Too bloody bad:Y)


    Bowties were never Cooler

    Ik heb Aqua's extra even aangepast :Y)

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 9:33 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Sorry, ik denk niet dat ik nog mee ga doen :/


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Heel jammer


    Bowties were never Cooler

    We kunnen niet beginnen voor we 1 bi/homo meisje, 1 bi/homo jongen en 1 bi/hetero jongen erbij hebben


    Bowties were never Cooler

    Ik maak Aqua wel bi, oké?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Okay. Dan alleen nog 1 homo/bi jongen


    Bowties were never Cooler

    ik wil nog wel een homo jongen aanmaken ?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Als je dat wil heel graag!


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Als je dat wil heel graag!

    Ja is goed ik neem hem XD
    Ik probeer hem vandaag nog in te vullen


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins