• Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ik ben helemaal desperate en mijn pa weet er ook geen raad mee.

    Ik heb dus een mediaspeler op mijn kamer, allemaal leuk en aardig, maar ik krijg mijn gedeelde mappen maar niet te zien!
    Ik heb al een thuisnetwerk/groep en mappen gedeeld zodat je ze binnen die groep moet kunnen zien e.d., maar het lukt gewoon niet.
    Elke keer als ik dat ding aanzet krijg ik ze niet te zien via mijn mediaspeler.

    Iemand hier met enig verstand hiervan?

    Edit: Ik heb nu Plex Media Player, maar dat werkt ook niet.

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 13:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb zelf dat als ik ze niet in mijn 'muziekmap' heb staan, dat ze niet in mediaplayer komen. Misschien heb jij dat ook? Verder zou ik het ook niet weten..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb er redelijk wat verstand van , maar je geeft niet veel informatie. Bijvoorbeeld wat is het merk van de mediaspeler, en of het typenummer. Met wat voor een besturingssysteem deel je de mappen? (Ik neem aan dat dit windows 7 of 8 is). Welk protocol gebruikt de mediaspeler? Denk aan Upnp, samba, enzovoort. Als je een technisch probleem hebt kun je het beste met zoveel mogelijk informatie komen


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Haha al die dingen weet ik zo 1 2 3 niet en wist niet dat, dat zo belangrijk was. Vanmiddag zet ik het hier wel neer.

    Oh zarathos dat kan ik wel proberen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    McClair schreef:
    Ik heb er redelijk wat verstand van , maar je geeft niet veel informatie. Bijvoorbeeld wat is het merk van de mediaspeler, en of het typenummer. Met wat voor een besturingssysteem deel je de mappen? (Ik neem aan dat dit windows 7 of 8 is). Welk protocol gebruikt de mediaspeler? Denk aan Upnp, samba, enzovoort. Als je een technisch probleem hebt kun je het beste met zoveel mogelijk informatie komen


    Merk: Philips
    Typenummer: Smart Media Box HMP5000
    Besturingssysteem: Windows 7
    Protocol: ??

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 13:17 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Probeer het eens in een aparte, gedeelde map aan te maken.


    Your make-up is terrible

    Is 't al gelukt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?slg=en&scy=gb&ctn=HMP5000/12

    Alsjeblieft :) Met een beetje geluk zou het nu wel moeten lukken want er staat in de FAQ jou probleem gewoon beschreven ;P
    Met een beetje google kom je vaak wel ergens :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Assassin schreef:
    Probeer het eens in een aparte, gedeelde map aan te maken.

    Werkt ook niet.

    Zarathos schreef:
    Is 't al gelukt?

    Nee :<

    McClair schreef:
    http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?slg=en&scy=gb&ctn=HMP5000/12

    Alsjeblieft :) Met een beetje geluk zou het nu wel moeten lukken want er staat in de FAQ jou probleem gewoon beschreven ;P
    Met een beetje google kom je vaak wel ergens :)


    Nou ik zie het niet hoor en ik heb me ook al rot gegoogled.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Niet in je eigen mappen, maar daarbuiten. Soms kan het ook wel helpen om je firewall uit te zetten.


    Your make-up is terrible

    Ik had er één op mijn desktop gemaakt (:
    Hmm, dat laatste zal ik straks eens even voorstellen aan mijn pa,
    ik durf zelf zulke dingen niet 1 2 3 te doen.

    Ik moet trouwens zeggen dat mijn computer de mediaspeler niet zien en dat er één map zichtbaar is op de mediaspeler en dat is 'My Shortcuts' die niet op mijn PC staat.

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 19:31 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Niet op je desktop, maar ergens anders, alleen ben ik vergeten waar. Dat kan toch niet omdat je computer de mediaspeler niet eens kan vinden. Firewall helpt daar vaak bij, maar er zijn nog meer instellingen ergens... Ik ga ze even zoeken. (ik raak het altijd kwijt... Ik heb het wel op school gehad)
    Configuratiescherm -> netwerk en internet -> netwerkcentrum -> geavanceerde instellingen voor delen
    Daar moet je gewoon onder elk tabblad geloof ik alles inschakelen (voor delen).


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Niet op je desktop, maar ergens anders, alleen ben ik vergeten waar. Dat kan toch niet omdat je computer de mediaspeler niet eens kan vinden. Firewall helpt daar vaak bij, maar er zijn nog meer instellingen ergens... Ik ga ze even zoeken. (ik raak het altijd kwijt... Ik heb het wel op school gehad)
    Configuratiescherm -> netwerk en internet -> netwerkcentrum -> geavanceerde instellingen voor delen
    Daar moet je gewoon onder elk tabblad geloof ik alles inschakelen (voor delen).


    Daar is iig alles ingeschakeld.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.