• verplaats

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 22:45 ]

    -

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 22:48 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik herken het gedrag van je beste vriendin. Niet het snijden, maar het niet aan jou vertellen maar wel aan andere mensen vertellen. Ik denk dat haar iets dwars zit met betrekking tot jouw gedrag. Dat had ik namelijk ook, daarom vertelde ik vaak mijn problemen aan andere (random) mensen in plaats van aan mijn beste vriendin. Ze werd namelijk heel gauw boos op me en veroordeelde me eigenlijk erom. Daar kon ik niet zo goed tegen, daarom hield ik mijn gedachten ook voor me. Ik zeg niet dat jij dit ook doet, ik denk alleen wel dat het een signaal voor jou moet zijn. Trek dit probleem ook niet alleen naar haar toe 'Waarom vertel je het me niet!', kijk ook naar je eigen gedrag 'Waarom komt ze niet uit zichzelf naar me toe?'. Dit heeft mijn beste vriendin namelijk nooit gedaan en ik durfde het om haar temperamentvolle karakter nooit te zeggen tegen haar. Hierdoor zijn we met knallende ruzie 'uit elkaar gegaan'.

    Wat betreft de depressieve gedachtes/het snijden: je zou misschien iemand op school kunnen vragen wat je zou kunnen doen? Er zijn vast wel maatschappelijke werkers die jou hierbij advies zouden kunnen geven. Ook zou je in contact kunnen proberen te komen met Korrelatie: Klik. Ik heb zelf helaas geen advies voor je.

    Heel veel succes!


    Life is hard and then we die