• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Noctis
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Zyra
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Focus
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Quaintrelle
    Céline - Vitalncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Starkey
    Chris - AnnaxElsa
    Lotta - Chocolata
    Anne - Elwood


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 20:01 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ivyrise schreef:
    Ik snap de vraag niet. Dat de president er iets mee te maken had of zo?


    Ja, dat het vanuit Amerika zelf kwam.


    Your make-up is terrible

    Zyra schreef:
    Ik heb een super verjaardagscadeau gekregen van mijn school, namelijk geen herexamens uit het eerste semester! Joepie!
    Hahaha. Gefeliciteerd :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Omdat het zo stil is heb ik een vraag: 9/11, inside job of niet?

    Ik denk van wel. Ik geloof dat tenminste 1 persoon in de kring van belangrijke mensen of mensen die voor die mensen werken er iets mee te maken had.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 14:47 ]


    -

    Zyra schreef:
    Ik heb een super verjaardagscadeau gekregen van mijn school, namelijk geen herexamens uit het eerste semester! Joepie!

    Dat is een supercadeau inderdaad. :3


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat het vanuit Amerika zelf kwam.


    Ik vind het altijd heel erg moeilijk om daarover te oordelen. Maar er zijn genoeg complot theorieën die zeggen dat het vanuit Amerika zelf kwam.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat het vanuit Amerika zelf kwam.

    Ah zo. Hier heb ik zoveel discussies over gehoord. Ik weet het niet. Waarom zou Amerika zoveel burgers bewust laten sterven? Op zich, het zou natuurlijk kunnen, maar ik geloof er niet echt in.


    Take risks and conquer your fears.

    Amerika is tot alles in staat, maar we zullen het nooit weten I guess.
    En thanks (flower)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ivyrise schreef:
    (...)
    Ah zo. Hier heb ik zoveel discussies over gehoord. Ik weet het niet. Waarom zou Amerika zoveel burgers bewust laten sterven? Op zich, het zou natuurlijk kunnen, maar ik geloof er niet echt in.


    Er zijn heel veel redenen waarom ze zoiets zouden doen, maar ik heb geen zin om ze op te noemen. Hun grip op het volk is in ieder geval flink versterkt ermee en ze stonden allemaal achter de oorlog in het midden-oosten hierdoor.

    Er zijn bepaalde dingen die gewoon niet kloppen, daarom ben ik benieuwd naar jullie mening.


    Your make-up is terrible

    Ik houd van complottheorieën, don't know why. :'D Alleen kan ik er moeilijk een mening over hebben, want het was een week voor mijn geboorte gebeurd.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Assassin schreef:
    (...)

    Er zijn heel veel redenen waarom ze zoiets zouden doen, maar ik heb geen zin om ze op te noemen. Hun grip op het volk is in ieder geval flink versterkt ermee en ze stonden allemaal achter de oorlog in het midden-oosten hierdoor.

    Er zijn bepaalde dingen die gewoon niet kloppen, daarom ben ik benieuwd naar jullie mening.

    Hmmm, ja dat is wel weer zo. Ik heb mezelf er niet heel erg in verdiept.

    O, damn. Ik had gister echt niet mijn nummer aan die jongen moeten geven. Ik had niet verwacht dat hij me ook nog echt ging appen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik luister nooit naar Lana Del Rey maar toen ik dit nummer hoorde in de trailer van Maleficent bleef ik er maar naar luisteren. Heel mooi. ^^

    Hoi!!!
    Morgen meeting :D


    Life is hard and then we die

    Fijnnn. Uitslag van m'n gezichtsreiniger. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kreeg een mooie vintage parelketting van mijn zus, de John green boekenset van mijn zus en ticketverkoop van Ellie goulding van mijn vriend ik ben er echt blij mee. Eigenlijk dacht ik dat ik ze voor Valentijn zelf zou krijgen, maar ik denk dat ik dit jaar weer niks krijg daarvoor. Ahwel, ik ben al blij dat we er vrijdag samen heen gaan. Zal zo ook al mijn leukste Valentijn zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Boe, jullie zijn soms echt saai. Ik verveel me, waarom heeft niemand vandaag in dit topic gereageerd. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?