• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Noctis
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Zyra
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Focus
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Quaintrelle
    Céline - Vitalncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Starkey
    Chris - AnnaxElsa
    Lotta - Chocolata
    Anne - Elwood


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 20:01 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Sorry dat ik hier niet zo vaak meer ben, ben gedeeltelijk naar Girlscene verhuisd. :'D Het is hier te dood voor woorden en ik verveel me vaak. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is hier inderdaad echt nogal dood de laatste tijd...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    De helft was vandaag ook op de meeting.


    Your make-up is terrible

    Hallo. (:
    Was de meeting een beetje leuk?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat besefte ik ook opeens. Was het een beetje leuk?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het was geweldig :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kan ik inkomen. Na al je heimwee naar mij kwam je dan een winkel tegen om de leegte op te vullen. : DDDDDD
    Nee, serieus, wat fijn dat jullie het naar je zin hadden. Altijd leuk om mensen te leren kennen in het echt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    M'n broer heeft vandaag zijn vriendin, tijdens vakantie in India, ten huwelijk gevraagd. :3 Zo lief! Da's mijn eerste broer die gaat trouwen. Ah, ben zo trots.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 22:40 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Awww n.n
    Gefeliciteerd!


    I am an idiot, I move.

    Ah wat leuk. Nu stiekem hopen dat die misschien samenvalt met die andere haar trouw. ;)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik snap niet waarom sommige mensen zo anti-facebook zijn of er trots op zijn dat ze geen facebook hebben. Ik heb het zelf niet zo op allerlei social media, maar dat is toch gewoon een handige site? Nah, ze weten zelf niet wat ze missen.


    Your make-up is terrible

    Wat vinden jullie van dit plaatje?



    Ik ben het op zich wel mee eens.


    26 - 02 - '16

    Noctis schreef:
    Wat vinden jullie van dit plaatje?



    Ik ben het op zich wel mee eens.

    Ik ben sowieso wel voor abortus. Zeker voor de vrouwen die verkracht zijn en dan zwanger raken.
    En als iemand geen abortus mag plegen maar toch zwanger is, kan het ook nog wel eens gebeuren dat het kind totaal geen goed leven krijgt. Mede door eventuele lasten zoals geld tekort of andere slechte leefomstandigheden. Dat kan je zo'n kind beter besparen.
    Bovendien zijn het dan ook altijd de vrouwen die er de dupe van raken, dus mannen mogen hier sowieso niks van zeggen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 16:50 ]

    Ik weet niet of het een goed idee is die mensen random een kind te geven, maar ik ben wel voor abortus xd.


    I am an idiot, I move.

    Ugh en nu zit zo'n jongen op facebook helemaal door te drammen waarom abortus niet kan. Wat een bullshit.


    26 - 02 - '16